loading...
لایک روید ، دانلود بازی و نرم افزار اندروید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس عاشقانه ناب 1 707 nagor
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی واتساپ و تلگرام و ............ 0 557 nagor
آرزوی عجیب کودک سرطانی مردم جهان را مجذوب کرد + تصویر 0 493 nagor
حکم قصاص برای مرد افغان به جرم قتل زن ایرانی 0 470 nagor
عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز 94.10.30/ اندو از همه رنگ 0 515 nagor
توضیح دفتر هاشمی درباره سوژه جدید تخریبگران 0 465 nagor
عبور بورس از بزنگاه 0 541 nagor
صفحه اول روزنامه های سیاسی، اجتماعی چهارشنبه +تصاویر 0 500 nagor
احتمال افزایش 15 درصدی تاییدصلاحیت‌ها / عدم رایزنی رسمی با شورای نگهبان 0 526 nagor
خيز‌احمدي‌نژادي‌ها براي مجلس!!! 0 477 nagor
جوک خفن جک خفن 0 453 nagor
جرم سیاسی تعریف شد 0 514 nagor
عکس های شوی لباس جنجالی در دانشگاه الزهرا 0 456 nagor
در مقابل متولد چه ماهی چه کارهایی نکنیم 0 492 nagor
بازسازی جهان اطراف با مغز مداد +عکس 0 481 nagor
مجری قلابی رادیو، حساب‌های بانکی را خالی می‌کند 0 446 nagor
لباس بازیگران در جشنواره فجر دردسرساز شد! 0 507 likeroid
بازدید آمانو از موزه جواهرات ملی ایران (+عکس) 0 470 likeroid
آزمایش دارویی خطرناک که در دنیا جنجال به پا کرد 0 437 likeroid
 پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به نامه رئیس‌جمهور 0 455 likeroid
hadi بازدید : 449 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

BlueStacks بدون شک بهترین، کامل ترین و در عین حال پرطرفدار ترین نرم افزار ویندوز برای نصب و اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی در کامپیوتر و لپ تاپ می باشد.با استفاده از برنامه بلو استکس قادر خواهید بود در حین اجرای برنامه ها به راحتی و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین ویندوز و اندروید جا به جا شوید یا اصطلاحا سوئیچ کنید و یا آیکون برنامه های اندرویدی دلخواهتان را بر روی صفحه دستکتاپ کامپیوتر خود قرار دهید.

hadi بازدید : 723 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

در میان کاربران مسنجرتلگرام هستند افرادی که تجربه ی کمتری درمورد طرز استفاده ی این نرم افزار دارند و هنگام کار با تلگرام با سوالاتی مواجه میشدند که دسترسی به پاسخ آنها برایشان مقدور نبود. همچنین برخی از همراهان گرامی سوالات خود را در زمینه ی “تلگرام ویندوز ” در قسمت نظرات ثبت میکردند که با دسته بندی و مطالعه ی آنها تصمیم به ارائه ی این پست گرفتیم که بتوانیم در آن به یک سری از رایج ترین سوالات تلگرام ویندوز پاسخ دهیم. اگر شماهم سوال خاصی در این زمینه دارید در قسمت نظرات مطرح نمایید تا در ادامه ی همین پست پاسخ آن را اضافه نماییم.

hadi بازدید : 514 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

پس از معرفی برنامه های محبوبی نظیر هایک، چامپ اس ام اس و گو اس ام اس ، امروز قصد معرفی یکی دیگر از اپلیکیشن های جایگزین بخش پیام رسانی پیش فرض برای سیستم عامل اندروید را داریم که با استفاده از آن در محیطی شیک و کاربردی به راحتی می توانید به مدیریت و رد و بدل کردن پیامک ها با سرعت بالا بپردازید و از شکلک ها و استیکرهای متعدد که تقریبا به ۸۰۰ عدد می رسند لذت ببرید و احساسات خود را بیان نمایید!

hadi بازدید : 476 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

Into The Dead نام یک بازی به سبک بازی های ترسناک و کشت و کشتار منتشر شده برای سیستم عامل اندروید است که توانسته با تعداد بالای دانلود در سایت رسمی گوگل یکی از بهترین ها در این ژانر باشد.قضیه از آنجایی شروع می شود که طی یک سری درگیری های و جنگ های جهانی همه مرده اند یا به زامبی تبدیل شدند و تنها شمایید که جان سالم به در برده اید!

hadi بازدید : 581 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

همانطور که می دانید به تازگی تب داغ کلیپ های داب اسمش (Dubsmash) یا همان لب خوانی روی ویدئوها تمامی شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام را فرا گرفته است و ما پس از معرفی نسخه اصلی و خارجی برنامه دابسمش اندروید امروز قصد انتشار آخرین نسخه از برنامه محبوب دابشو را داریم که احتمالا از امکانات متفاوت و منوی کاملا فارسی آن لذت خواهید برد

hadi بازدید : 379 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

شاید شما هم از جمله کسانی باشید که به هر دلیل دوست ندارید در شبکه اینستاگرام نظر شما به صورت عمومی زیر پست کسی نمایش داده شود.اپلیکیشن InstaMessage یکی دیگر از برنامه های جانبی برای اینستاگرام است که این امکان را به شما می دهد با هر کسی که مایل بودید به صورت خصوصی چت و گفتگو کنید.همچنین در این برنامه می توانید مشخصات عمومی دوستان نظیر عکس ها، نمایش کسانی که دنبال کرده اید یا افرادی که شما را دنبال کرده اند را مشاهده نمایید.

hadi بازدید : 277 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

اپلیکیشن اندرویدی Battery Monitor Widget Pro یک برنامه ی پیشرفته و کارآمد برای بهینه سازی باتری های اسمارت فون ها و گوشی های اندرویدی است. اگر شما از جمله آدم هایی هستید که موبایلتان از باتری نه چندان خوبی استفاده می کند و به سرعت شارژ باتری گوشی تان خالی می شود

hadi بازدید : 311 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

DINO HUNTER: DEADLY SHORES جدیدترین اثر استودیو گلو موبایل است که در مدت زمان کمی توانست بیش از ۵۰ میلیون گیمر اندرویدی را به سوی خود بکشاند.این بازی همانند دیگر بازی های این کمپانی از گرافیک بسیار خوب و گیم پلی اعتیادآوری بهره می برد و پیشنهاد می کنیم ادامه توضیحات این بازی را مهمان ما باشید!

hadi بازدید : 409 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

Barcode scanner نام یک برنامه بسیار پرکاربرد اندرویدی است که امروز قصد داریم آن را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم.

اخیرا بسیاری از محصولات و کالاها دارای اطلاعاتی اند که فقط از طریق بارکد حک شده بر روی آن ها می توان به آنها دسترسی پیدا کرد.نرم افزار اندرویدی که پیش روی شماست یک برنامه بسیار سبک و در عین حال کاربردی است که می توانید از آن برای اسکن انواع بارکد ونمایش اطلاعات آن استفاده نمایید.گفتنی است این برنامه به صورت کاملا رایگان در مارکت اندروید قرار گرفته و دارای امتیاز ۴.۱ از ۵ در سایت رسمی گوگل می باشد.

hadi بازدید : 487 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

Temple Run 2 ورژن دوم از سری بازی دونده معبد ساخت استودیو بازی سازی Imangi Studios می باشد که نسبت به نسخه اول آن از افزایش چشم گیر گرافیک و گیم پلی بهره مند بوده و اضافه شدن ویژگی ها و آیتم های گوناگون جذابیت بازی را دو چندان کرده است.بازی تمپل ران از جمله بازی های رکوردزنی است و در آن شما باید در مسیر پر پیچ و خم در میان جنگلها و صخره های فراوان از دست غول ها فرار کنید و نهایتا با کسب امتیازهای موجود در مسیر به مراحل بعد راه یابید.

تعداد صفحات : 31

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 276
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 473
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 690
  • بازدید ماه : 690
  • بازدید سال : 25,871
  • بازدید کلی : 635,000
  • کدهای اختصاصی
    به لایک روید در گوگل امتیاز بدید