loading...
لایک روید ، دانلود بازی و نرم افزار اندروید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس عاشقانه ناب 1 707 nagor
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی واتساپ و تلگرام و ............ 0 557 nagor
آرزوی عجیب کودک سرطانی مردم جهان را مجذوب کرد + تصویر 0 493 nagor
حکم قصاص برای مرد افغان به جرم قتل زن ایرانی 0 470 nagor
عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز 94.10.30/ اندو از همه رنگ 0 515 nagor
توضیح دفتر هاشمی درباره سوژه جدید تخریبگران 0 465 nagor
عبور بورس از بزنگاه 0 541 nagor
صفحه اول روزنامه های سیاسی، اجتماعی چهارشنبه +تصاویر 0 500 nagor
احتمال افزایش 15 درصدی تاییدصلاحیت‌ها / عدم رایزنی رسمی با شورای نگهبان 0 526 nagor
خيز‌احمدي‌نژادي‌ها براي مجلس!!! 0 477 nagor
جوک خفن جک خفن 0 453 nagor
جرم سیاسی تعریف شد 0 514 nagor
عکس های شوی لباس جنجالی در دانشگاه الزهرا 0 456 nagor
در مقابل متولد چه ماهی چه کارهایی نکنیم 0 492 nagor
بازسازی جهان اطراف با مغز مداد +عکس 0 481 nagor
مجری قلابی رادیو، حساب‌های بانکی را خالی می‌کند 0 446 nagor
لباس بازیگران در جشنواره فجر دردسرساز شد! 0 507 likeroid
بازدید آمانو از موزه جواهرات ملی ایران (+عکس) 0 470 likeroid
آزمایش دارویی خطرناک که در دنیا جنجال به پا کرد 0 437 likeroid
 پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به نامه رئیس‌جمهور 0 455 likeroid
علیرضا بازدید : 526 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)

برنامه Volume Scheduler نرم افزاری حرفه ای و کاربردی در زمینه تغییر خودکار حجم صدا ها در  گوشی های اندروید می باشد که توسط شرکت Yogesh Dama به صورت مجانی منتشر شده است. دلیل های زیادی وجود دارد که بخواهید از این برنامه برای کنترل حجم صوتی دیوایس خود استفاده کنید! افراد مختلف در طول شبانه روز بارها حجم صدای دستگاه هوشمند خود را تغییر می دهند ؛ به عنوان مثال گوشی خود را در هنگام استراحت و یا جلسات مهم بر روی حالت بی صدا قرار می دهند و یا اینکه در محیط بیرون از خانه بر روی آخرین درجه آن قرار می دهند! این برنامه هوشمند با قرار دادن پروفایل های گوناگون شما کاربران محترم را قادر می سازد تا در  زمانی مختلف و به صورت خودکار حجم صدای گوشی های وهوشمند خود را تغییر دهید! تنها کافیست برنامه را اجرا کرده و با پروفایل های مخصوص خود را ایجاد کنید و همه چیز را به Volume Scheduler بسپارید! شاید برنامه های مشابهی نیز وجود داشته باشند اما تمامی آنها علاوه بر دسترسی های غیر مجاز و متعدد محیطی پیچیده دارند در صورتی که این نرم افزار بر خلاف تمامی آن ها دارای یک محیط ساده می باشد و کل امکاناتش را در محیطی دوست داشتنی در اختیارتان قرار می دهد! برنامه معرفی شده در پس زمینه اجرا شده  و بدون مزاحمت برای کاربران به فعالیت های خود ادامه می دهد!

 

علیرضا بازدید : 628 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

نرم افزارTubeMate YouTube Downloader را می توان یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای دانلود از شبکه جهانی یوتیوب دانست که  در بین کاربران دنیا رواج داشته و آخرین نسخه بدون تبلیغات آن را هم در این پست از سایت لایک روید  به درخواست کاربران معرفی می کنیم . توسط این نرم افزار عالی شما امکان دسترسی سریع، جستجو، اشتراک و دانلود ویدیو های یوتیوب را خواهید داشت از مزیت های خوب این نرم افزار این است که دانلود ها همیشه در پس زمینه انجام می شوید و شما قادرید به کارهای دیگر خود نیز بپردازید. 

لایک روید بازدید : 478 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

بازی جدید و بسیار زیبا با طراحی فوق العاده زیبا در سبک بازیهای اکشن-شمشیری از Corvus Games برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل عرضه شده و تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و امروز برای اولین بار در ایران قصد معرفی ان را به همراه مود داریم! گروه مغولان بازگشته اند و با حمله بردن به شهرها و روستاها انجا را غارت می کنند و با کمین کردن در راه ها اقدام به دزدی از افراد می نمایند! هم اکنون امید ما به گروه اندکی از شوالیه های سری است که با سوار شدن بر اسب خود به نبرد با ان ها بروند و تک تکشان را یکی پس از دیگری از بین ببرند! شما به عنوان یک بازیکن هدایت و کنترل این شوالیه ها را بر عهده می گیرید و می بایست با سرعت عمل بالای خود و با کمک شمشیر و توانایی های جادویی تان ان ها را یکی پس از دیگری نابود کنید! کنترل اسب کارکترها با شتابسنج گوشی صورت می پذیرد و ضربه های شمشیر و جمع اوری دستاوردها نیز با سوایپ، در ابتدای بازی همه این موارد به شما اموزش داده می شود که چگونه باید بازی کنید! با پیش بردن ماموریت ها و افزایش سکه و الماس می توانید آیتم ها و سلاح های جدید را خریداری کنید و شوالیه خود را با قدرت بیشتری به نبرد با مغولان بفرستید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و شمشیری اندروید هستید به هیچ وجه Arcane Knight را از دست ندهید چرا که مجذوب طراحی و ساخت عالی اش می شوید!

لایک روید بازدید : 469 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

پس از معرفی چندین بازی استراتژی برای اندروید، این بار قصد معرفی بازی جدید و فوق العاده زیبای Castle Clash را داریم که یکی از از پرطرفدارترین بازی های استراتژی در بین 10 بازی برتر در ایالات متحده و کشورهای دیگر به شمار می رود و امتیاز 4.6 از 5 نشان دهنده ی محبوبیت آن است. در این بازی شما باید با ساخت قلعه هایی مختلف و جمع اوری و ساخت یک سپاه از قهرمانان قدرتمند برای تبدیل شدن به بزرگترین جنگسالاری در جهان تلاش کنید و اعتیادآورترین بازی استراتژی را در اندرویدفون خود تجربه کنید. ارتشی را که می سازید می تواند شامل الف ها، دورف ها، جانوران مختلف و روبات ها باشد و خلاقیت شماست که بازی را پیش خواهد برد و می توانید قوی ترین امپراطوری جهان را تشکیل دهید. به بازیکن های سراسر جهان حمله ور شوید و با به غارت بردن منابع ان ها پول و امتیاز خود را افزایش دهید و علاوه بر بالا بردن سطح خود، در لیست برترین بازیکن های سراسر جهان (تاپ پلیر) قرار بگیرید و قدرت خود را به رخ دیگر کاربران سراسر جهان و همچنین دوستانتان بکشید.

لایک روید بازدید : 494 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

بازی جدید با گرافیک خیره کننده اچ دی و گیم پلی اعتیاداور در سبک بازیهای اکشن سوم شخص از استودیوی مطرح GAMEVIL برای اندروید است که چند دقیقه پیش شاهد منتشر شدن نسخه اندرویدی ان در گوگل پلی بودیم و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران آن را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی کنیم و لینک دانلودش را نیز در اختیارتان قرار دهیم! این بازی بسیار شبیه به سری بازی های call of duty است با این تفاوت که Afterpulse با گرافیکی خیره کننده برای دستگاه‌های اندرویدی ارائه شده که در نوع خود بی رقیب است! از طرفی این بازی آنلاین و گروهی یادآور بازی افسانه ای کانتر خواهد بود، سرباز مورد نظر را انتخاب و از هر راهی پول جمع کنید تا بتوانید سلاح های جدید را بخرید و قدرت خود را دو چندان کنید! بازی به شکل تمرینی آغاز می شود و کمی که گذشت وارد مراحل داستانی بازی خواهید شد ؛ همه چیز تغییر کرده است، این عنوان دقیقا نسل بعدی بازی موبایل در سبک شوتر و اکشن را به ارمغان می‌آورد! زمان آن رسیده تا برای جنگی سهمگین و مبارزه با انبوهی از سربازان آماده شوید! جزئیات بسیار عالی و به طور ویژه برای پلت فرم همراه طراحی شده، باید اینترنتی پایدار داشت تا از Afterpulse لذتی کامل برد! صدها ساعت با این بازی سرگرم خواهید شد، به همراه گیم پلی روان و بی نظیر می توانید هیجان یک بازی شماره یک را در دستگاه اندرویدیتان تجربه کنید!

لایک روید بازدید : 488 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما به ساخت و مدیریت دهکده اسمورف ها و همچنین هدایت شخصیت های دوست داشتنی اسمورف مشغول می شوید و ساعت ها خود را سرگرم سازید و تجربه ی بهترین بازی مدیریت دهکده را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. در بازی فوق شما نقش کشاورزی را خواهید داشت که به تولید و فروش محصولات کشاورزی می پردازد و از این طریق کسب درآمد می نماید. تفاوت این بازی با بازی های مشابه مدت زمان عمل آمدن محصولات است. برخلاف سایر بازیهای مشابه که محصولات در عرض چند ثانیه عمل می آیند، در این بازی بسته به نوع محصول چند دقیقه تا چند ده دقیقه زمان لازم است. همین طولانی شدن زمان باعث شده است تا بازی جذابیت بیشتری داشته باشد و شما را هفته ها سرگرم نماید.

لایک روید بازدید : 342 سه شنبه 25 آبان 1395 نظرات (0)

 ضربه نهایی یکی از پرطرفداترین، هیجان برانگیزترین و زیباترین بازی های سبک ورزشی اندروید می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Ivanovich Games به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. در این بازی شما در نقش یک بازیکن حرفه ای باید به زدن ضربات پنالتی مشغول شوید و یکی از بهترین بازی های ورزشی اندروید را تجربه نمایید. بله… نحوه ی کنترل و شوت زنی در بازی همگی با انگشت دست شما انجام می گیرد و در عرض چند ثانیه می توانید به یک شوت زنی متوسط تبدیل شوید ولی با گذر مراحل قدرت تشخیص دروازبان ها هم افزایش می یابد و در زاویه ی بسیار بدی قرار می گیرید و امکان گل زدن دشوارتر از قبل می شود و ای نبسیار چالش برانگیز است! پس از اینکه قسمت های اولیه را با موفقیت پشت سر گذاشتید، تیم خود را می سازید و بازیکنان مطرح جهان را در آن عضو می شوید و به رقابت با دیگر بازیکنان آنلاین می پردازید

لایک روید بازدید : 437 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار ZaZaRemote می توانید به آسانی تلویزیون خانه خود را کنترل کرده و یا بر روی ماهواره مدیریت کنید . دقت داشته باشید که برای اجرای این برنامه باید به طور مستقیم از مادون قرمز گوشی استفاده کنید . بنابراین این اپلیکیشن تنها بر روی گوشی های Note3 ، Galaxy S4 ، HTC NEW ONE و سایر گوشی هایی که دارای مادون قرمز می باشد قابل اجرا است. از این پس می توانید لوازم جانبی خانه خود را با استفاده از دیوایس اندرویدی خود کنترل نمایید .

لایک روید بازدید : 2824 شنبه 08 آبان 1395 نظرات (0)

همه ما می دانیم که تنظیم دیش بسیار وقت بر و گاهی اوقات اذیت کننده می باشد . اما از این پس نگران نباشید با این نرم افزار جدیدی که طراحی شده میتوانید براحتی و خیلی سریع دیش ماهواره منزلتان را به هرجهتی که مایلید تنظیم کنید این نرم افزار برای گوشیهای دارای سیستم عامل اندروید و آیفون طراحی شده برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب رجوع کنید

تعداد صفحات : 31

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 272
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 462
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 679
  • بازدید ماه : 679
  • بازدید سال : 25,860
  • بازدید کلی : 634,989
  • کدهای اختصاصی
    به لایک روید در گوگل امتیاز بدید