loading...
لایک روید ، دانلود بازی و نرم افزار اندروید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس عاشقانه ناب 1 705 nagor
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی واتساپ و تلگرام و ............ 0 556 nagor
آرزوی عجیب کودک سرطانی مردم جهان را مجذوب کرد + تصویر 0 492 nagor
حکم قصاص برای مرد افغان به جرم قتل زن ایرانی 0 470 nagor
عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز 94.10.30/ اندو از همه رنگ 0 515 nagor
توضیح دفتر هاشمی درباره سوژه جدید تخریبگران 0 464 nagor
عبور بورس از بزنگاه 0 540 nagor
صفحه اول روزنامه های سیاسی، اجتماعی چهارشنبه +تصاویر 0 500 nagor
احتمال افزایش 15 درصدی تاییدصلاحیت‌ها / عدم رایزنی رسمی با شورای نگهبان 0 525 nagor
خيز‌احمدي‌نژادي‌ها براي مجلس!!! 0 476 nagor
جوک خفن جک خفن 0 452 nagor
جرم سیاسی تعریف شد 0 513 nagor
عکس های شوی لباس جنجالی در دانشگاه الزهرا 0 455 nagor
در مقابل متولد چه ماهی چه کارهایی نکنیم 0 491 nagor
بازسازی جهان اطراف با مغز مداد +عکس 0 480 nagor
مجری قلابی رادیو، حساب‌های بانکی را خالی می‌کند 0 445 nagor
لباس بازیگران در جشنواره فجر دردسرساز شد! 0 506 likeroid
بازدید آمانو از موزه جواهرات ملی ایران (+عکس) 0 469 likeroid
آزمایش دارویی خطرناک که در دنیا جنجال به پا کرد 0 436 likeroid
 پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به نامه رئیس‌جمهور 0 455 likeroid
علیرضا بازدید : 562 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)

اگر به بازی های سبک زیبای رانندگی و به ویژه ماشین های Monster هیولا علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه بازی جذاب  Crazy Monster Bus Stunt Race را از دست ندهید. در این بازی اندروید باید بتوانید ماشین های سنگین را از خط شروع بازی به خط پایان بازی برسانید و به این ترتیب مراحل متعددی که برایتان در نظر گرفته شده است را با موفقیت پشت سر بگذارید.

 

علیرضا بازدید : 604 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)

تا به حال  نرم افزار های زیادی در مورد  ارسال و دریافت فایل از طریق وایرلس مانند Zapya و Superbeam و … در سایت معرفی کرده بودیم که در این پست از سایت لایک روید قصد معرفی نرم افزار بی نظیر دیگری با نام SHAREit  را داریم که این نرم افزار هم بسیار درخشیده و طرفداران زیاد و امتیاز بسیار خوبی را هم در گوگل پلی به خود اختصاص داده است.

تقال دیتا لذت ببرید.

علیرضا بازدید : 619 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)

تا به حال در سایت لایک روید چندین  دانلود منیجر مخصوصا دانلود منیجر های مشهوری چون Adm و Turbo download و …. را معرفی کرده ایم . این بار قصد معرفی دانلود منیجر جدیدی و جذاب  با نام Download Accelerator Plus یا همان DAP را داریم که البته نامش چندان قدیمی نیست و کاربران ویندوز و کامپیوتر از دیرباز با این نام در عرصه نرم افزارهای دانلود منیجر آشنایی کامل دارند. 

 

علیرضا بازدید : 488 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)

 بازی Nanuleu بازی جذاب و  اعتیاداور به قیمت  2.99 دلار ؛ در سبک جذاب  بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی بزرگ Selva Interactive برای  سیستم عامل اندروید است که ساعت ها پیش در مارکت بزرگ گوگل عرضه شده و طبق معمول تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای خاص و متفاوت سیستم عامل اندرویدی معرفی کنیم!  Nanuleu  بازی استراتژی است که در آن کنترل درخت های جادویی و باستانی را به دست می گیرید ؛ وظیفه کلی شما محافظت از سرزمین در برابر هجوم نیروهای تاریکی است! نیرویی مخرب در حال نزدیک شدن است، درختان باستانی خطر را حس کرده اند و از خواب طولانی مدت بیدار شده اند! می بایست به جمع آوری منابع مورد نیاز مشغول شوید تا نیرو های مهاجم را وادار به عقب نشینی کنید! هر یک از درخت های موجود قوانین خاص خود را برای بازی کردن دارند و با شیوه ای منحصر به فرد از این سرزمین محافظت می کنند! همه درخت ها برای تولید منابع گرد هم می آیند و با به کار گیری تجهیزات به دست آمده، آیتم های دفاعی می سازند! باید از امکانات موجود با بهترین استراتژی ممکن بهره ببرید تا بتوانید در برابر نیرو های تاریکی مقاومت کنید! بازی Nanuleu حالت های گیم پلی مختلفی را برای شما در نظر گرفته است که هر کدام درجه سختی های متغیری ارائه می دهند! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک هستید بازی پیش رو را از دست ندهید!

علیرضا بازدید : 526 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)

برنامه Volume Scheduler نرم افزاری حرفه ای و کاربردی در زمینه تغییر خودکار حجم صدا ها در  گوشی های اندروید می باشد که توسط شرکت Yogesh Dama به صورت مجانی منتشر شده است. دلیل های زیادی وجود دارد که بخواهید از این برنامه برای کنترل حجم صوتی دیوایس خود استفاده کنید! افراد مختلف در طول شبانه روز بارها حجم صدای دستگاه هوشمند خود را تغییر می دهند ؛ به عنوان مثال گوشی خود را در هنگام استراحت و یا جلسات مهم بر روی حالت بی صدا قرار می دهند و یا اینکه در محیط بیرون از خانه بر روی آخرین درجه آن قرار می دهند! این برنامه هوشمند با قرار دادن پروفایل های گوناگون شما کاربران محترم را قادر می سازد تا در  زمانی مختلف و به صورت خودکار حجم صدای گوشی های وهوشمند خود را تغییر دهید! تنها کافیست برنامه را اجرا کرده و با پروفایل های مخصوص خود را ایجاد کنید و همه چیز را به Volume Scheduler بسپارید! شاید برنامه های مشابهی نیز وجود داشته باشند اما تمامی آنها علاوه بر دسترسی های غیر مجاز و متعدد محیطی پیچیده دارند در صورتی که این نرم افزار بر خلاف تمامی آن ها دارای یک محیط ساده می باشد و کل امکاناتش را در محیطی دوست داشتنی در اختیارتان قرار می دهد! برنامه معرفی شده در پس زمینه اجرا شده  و بدون مزاحمت برای کاربران به فعالیت های خود ادامه می دهد!

 

علیرضا بازدید : 627 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

نرم افزارTubeMate YouTube Downloader را می توان یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای دانلود از شبکه جهانی یوتیوب دانست که  در بین کاربران دنیا رواج داشته و آخرین نسخه بدون تبلیغات آن را هم در این پست از سایت لایک روید  به درخواست کاربران معرفی می کنیم . توسط این نرم افزار عالی شما امکان دسترسی سریع، جستجو، اشتراک و دانلود ویدیو های یوتیوب را خواهید داشت از مزیت های خوب این نرم افزار این است که دانلود ها همیشه در پس زمینه انجام می شوید و شما قادرید به کارهای دیگر خود نیز بپردازید. 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 25,286
  • بازدید کلی : 634,415
  • کدهای اختصاصی
    به لایک روید در گوگل امتیاز بدید