loading...
لایک روید ، دانلود بازی و نرم افزار اندروید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس عاشقانه ناب 1 705 nagor
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی واتساپ و تلگرام و ............ 0 556 nagor
آرزوی عجیب کودک سرطانی مردم جهان را مجذوب کرد + تصویر 0 492 nagor
حکم قصاص برای مرد افغان به جرم قتل زن ایرانی 0 470 nagor
عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز 94.10.30/ اندو از همه رنگ 0 515 nagor
توضیح دفتر هاشمی درباره سوژه جدید تخریبگران 0 464 nagor
عبور بورس از بزنگاه 0 540 nagor
صفحه اول روزنامه های سیاسی، اجتماعی چهارشنبه +تصاویر 0 500 nagor
احتمال افزایش 15 درصدی تاییدصلاحیت‌ها / عدم رایزنی رسمی با شورای نگهبان 0 525 nagor
خيز‌احمدي‌نژادي‌ها براي مجلس!!! 0 476 nagor
جوک خفن جک خفن 0 452 nagor
جرم سیاسی تعریف شد 0 513 nagor
عکس های شوی لباس جنجالی در دانشگاه الزهرا 0 455 nagor
در مقابل متولد چه ماهی چه کارهایی نکنیم 0 491 nagor
بازسازی جهان اطراف با مغز مداد +عکس 0 480 nagor
مجری قلابی رادیو، حساب‌های بانکی را خالی می‌کند 0 445 nagor
لباس بازیگران در جشنواره فجر دردسرساز شد! 0 506 likeroid
بازدید آمانو از موزه جواهرات ملی ایران (+عکس) 0 469 likeroid
آزمایش دارویی خطرناک که در دنیا جنجال به پا کرد 0 436 likeroid
 پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به نامه رئیس‌جمهور 0 455 likeroid
لایک روید بازدید : 502 یکشنبه 21 آذر 1395 نظرات (0)

بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازی سازی مطرح DaXingXing برای گوشی ها و تبلت های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و تا به این لحظه بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از پرطرفدارترین ها به شمار می رود و توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را بر اساس هزاران رای به دست اورد. در بازی Arrow می بایست یک پیکان لغزنده را در هزارتویی متحرک کنترل کنید، فرقی هم نمی کند که این پیکان زنجیره ای از مربع ها باشد یا یک مار سبز و عظیم الجثه، مهم این است که بتوانید با یک انگشت حرکت آن را در هزارتو کنترل کنید تا به موانع برخوردی نداشته باشید! مثل تمام بازی های بی پایان، Arrow هم یک بازی رکوردی است و باید نهایت تلاشتان را برای ثبت بالاترین رکورد و تصاحب بیشترین الماس به کار بگیرید. با پیشروی در بازی و افزایش مجموع امتیازات به طول دم دراز پیکان شما هم افزوده می شود، بنابراین کنترل در Arrow لحظه به لحظه سخت تر خواهد شد! کنترل شخصیت ها در بازی به صورت جوی استیک صورت می پذیرد و باید با دقت و سرعت عمل بالای خود علاوه بر جمع آوری الماس ها، با تیروکمانی که در دست دارید به سمت دشمنان شلیک کنید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید!

لایک روید بازدید : 477 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

بازی جدید و بسیار زیبا با طراحی فوق العاده زیبا در سبک بازیهای اکشن-شمشیری از Corvus Games برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل عرضه شده و تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و امروز برای اولین بار در ایران قصد معرفی ان را به همراه مود داریم! گروه مغولان بازگشته اند و با حمله بردن به شهرها و روستاها انجا را غارت می کنند و با کمین کردن در راه ها اقدام به دزدی از افراد می نمایند! هم اکنون امید ما به گروه اندکی از شوالیه های سری است که با سوار شدن بر اسب خود به نبرد با ان ها بروند و تک تکشان را یکی پس از دیگری از بین ببرند! شما به عنوان یک بازیکن هدایت و کنترل این شوالیه ها را بر عهده می گیرید و می بایست با سرعت عمل بالای خود و با کمک شمشیر و توانایی های جادویی تان ان ها را یکی پس از دیگری نابود کنید! کنترل اسب کارکترها با شتابسنج گوشی صورت می پذیرد و ضربه های شمشیر و جمع اوری دستاوردها نیز با سوایپ، در ابتدای بازی همه این موارد به شما اموزش داده می شود که چگونه باید بازی کنید! با پیش بردن ماموریت ها و افزایش سکه و الماس می توانید آیتم ها و سلاح های جدید را خریداری کنید و شوالیه خود را با قدرت بیشتری به نبرد با مغولان بفرستید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و شمشیری اندروید هستید به هیچ وجه Arcane Knight را از دست ندهید چرا که مجذوب طراحی و ساخت عالی اش می شوید!

لایک روید بازدید : 468 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

پس از معرفی چندین بازی استراتژی برای اندروید، این بار قصد معرفی بازی جدید و فوق العاده زیبای Castle Clash را داریم که یکی از از پرطرفدارترین بازی های استراتژی در بین 10 بازی برتر در ایالات متحده و کشورهای دیگر به شمار می رود و امتیاز 4.6 از 5 نشان دهنده ی محبوبیت آن است. در این بازی شما باید با ساخت قلعه هایی مختلف و جمع اوری و ساخت یک سپاه از قهرمانان قدرتمند برای تبدیل شدن به بزرگترین جنگسالاری در جهان تلاش کنید و اعتیادآورترین بازی استراتژی را در اندرویدفون خود تجربه کنید. ارتشی را که می سازید می تواند شامل الف ها، دورف ها، جانوران مختلف و روبات ها باشد و خلاقیت شماست که بازی را پیش خواهد برد و می توانید قوی ترین امپراطوری جهان را تشکیل دهید. به بازیکن های سراسر جهان حمله ور شوید و با به غارت بردن منابع ان ها پول و امتیاز خود را افزایش دهید و علاوه بر بالا بردن سطح خود، در لیست برترین بازیکن های سراسر جهان (تاپ پلیر) قرار بگیرید و قدرت خود را به رخ دیگر کاربران سراسر جهان و همچنین دوستانتان بکشید.

لایک روید بازدید : 493 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

بازی جدید با گرافیک خیره کننده اچ دی و گیم پلی اعتیاداور در سبک بازیهای اکشن سوم شخص از استودیوی مطرح GAMEVIL برای اندروید است که چند دقیقه پیش شاهد منتشر شدن نسخه اندرویدی ان در گوگل پلی بودیم و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران آن را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی کنیم و لینک دانلودش را نیز در اختیارتان قرار دهیم! این بازی بسیار شبیه به سری بازی های call of duty است با این تفاوت که Afterpulse با گرافیکی خیره کننده برای دستگاه‌های اندرویدی ارائه شده که در نوع خود بی رقیب است! از طرفی این بازی آنلاین و گروهی یادآور بازی افسانه ای کانتر خواهد بود، سرباز مورد نظر را انتخاب و از هر راهی پول جمع کنید تا بتوانید سلاح های جدید را بخرید و قدرت خود را دو چندان کنید! بازی به شکل تمرینی آغاز می شود و کمی که گذشت وارد مراحل داستانی بازی خواهید شد ؛ همه چیز تغییر کرده است، این عنوان دقیقا نسل بعدی بازی موبایل در سبک شوتر و اکشن را به ارمغان می‌آورد! زمان آن رسیده تا برای جنگی سهمگین و مبارزه با انبوهی از سربازان آماده شوید! جزئیات بسیار عالی و به طور ویژه برای پلت فرم همراه طراحی شده، باید اینترنتی پایدار داشت تا از Afterpulse لذتی کامل برد! صدها ساعت با این بازی سرگرم خواهید شد، به همراه گیم پلی روان و بی نظیر می توانید هیجان یک بازی شماره یک را در دستگاه اندرویدیتان تجربه کنید!

لایک روید بازدید : 2824 شنبه 08 آبان 1395 نظرات (0)

همه ما می دانیم که تنظیم دیش بسیار وقت بر و گاهی اوقات اذیت کننده می باشد . اما از این پس نگران نباشید با این نرم افزار جدیدی که طراحی شده میتوانید براحتی و خیلی سریع دیش ماهواره منزلتان را به هرجهتی که مایلید تنظیم کنید این نرم افزار برای گوشیهای دارای سیستم عامل اندروید و آیفون طراحی شده برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب رجوع کنید

hadi بازدید : 649 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

Contract Killer: Sniper یک بازی هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن و تیراندازی است که جدیدترین نسخه آن به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.در این بازی شما در نقش یک قاتل حرفه ای هستید که در ازای دستمزدی که به شما داده می شود باید ماموریت های مختلفی را انجام دهید.در هر ماموریت شما می بایست به صورت پنهانی و مخفیانه وارد عمل شوید و عملیات از قبل سازماندهی شده را انجام دهید و افراد را یکی پس از دیگری بکشید!

hadi بازدید : 503 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

Kritika نام یکی از برترین بازی های اندروید در سبک اکشن نقش آفرینی و RPG می باشد که تا کنون میلیون ها بار از گوگل پلی دانلود داشته است.این بازی زیبا که توسط استودیو GAMEVIL در مارکت اندروید منتشر شده است، دارای گرافیک و گیم پلی بسیار خوبی بوده و در آن شما باید با استفاده از سلاح ها و تجهیزاتی که در اختیارتان قرار می گیرد به جنگ با دشمنان و مخالفانی که عدالت منطقه شما را بر هم زده اند بروید و با شکست آن ها به مراحل بعد بروید.

hadi بازدید : 521 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

Real Drift Car Racing نام بازی محبوب و اعتیادآور دریفت کشی ماشین برای سیستم عامل اندروید است که کمپانی RealGames به تازگی نسخه جدید آن را منتشر کرده است.گرافیک سه بعدی قابل توجه و گیم پلی فوق العاده آن می تواند ساعت ها شما را با اسمارت فون اندرویدی تان سرگرم کند.

hadi بازدید : 319 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

Battle of Zombies: Clans MMO یک بازی هیجان انگیز دیگر برای سیستم عامل های اندروید! با این بازی ارتشی نیرومند از زامبی ها بسازید , اسلحه های مختلف بسازید و بر دشمن غلبه کنید و آنها را شکست دهید. این بازی فوق العاده توانسته است امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ را از سوی کاربران اندرویدی گوگل پلی دریافت کند. در ادامه با اندروید سیتیهمراه شوید تا بیشتر در رابطه با این بازی حرف بزنیم.

hadi بازدید : 475 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

Into The Dead نام یک بازی به سبک بازی های ترسناک و کشت و کشتار منتشر شده برای سیستم عامل اندروید است که توانسته با تعداد بالای دانلود در سایت رسمی گوگل یکی از بهترین ها در این ژانر باشد.قضیه از آنجایی شروع می شود که طی یک سری درگیری های و جنگ های جهانی همه مرده اند یا به زامبی تبدیل شدند و تنها شمایید که جان سالم به در برده اید!

hadi بازدید : 311 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

DINO HUNTER: DEADLY SHORES جدیدترین اثر استودیو گلو موبایل است که در مدت زمان کمی توانست بیش از ۵۰ میلیون گیمر اندرویدی را به سوی خود بکشاند.این بازی همانند دیگر بازی های این کمپانی از گرافیک بسیار خوب و گیم پلی اعتیادآوری بهره می برد و پیشنهاد می کنیم ادامه توضیحات این بازی را مهمان ما باشید!

hadi بازدید : 805 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

پس از معرفی چندین بازی در زمینه جنگ های هوایی نظیر بازی محبوب GUNSHIP BATTLE و Sky Force 2014 امروز قصد معرفی و انتشار جدیدترین نسخه از بازی Sky Fighters را داریم که به تازگی در گوگل پلی منتشر و در مدت زمان کمی توانست گیمرهای نسبتا زیادی را جذب خود کند.گرافیک قابل قبول با وجو حجم کم و ارائه تصاویر و حرکات واقعی از جنگنده ها از ویژگی های بارز این گیم اندرویدی است.

hadi بازدید : 518 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (2)

دوباره پس از مدتی طولانی ، کمپانی بازی سازی GameResort تصمیم به انتشار نسخه جدید بازی جذاب Stupid Zombies (زامبی های احمق) گرفت.این بازی که در نسخه های قبلی هم موفقت خوبی کسب کرده بود با بیش از ۵ میلیون دانلود نشان داد محبوبیت نسبتا بالایی را در بین بازی های کم حجم اندرویدی داراست.در این بازی انسان هایی که قبلا زامبی بوده اند قصد حمله کردن به دنیا و نابود کردن آن را دارند و شما باید با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید این زامبی های کله پوک را از بین ببرید و به مراحل جدیدتر راه پیدا کنید.

hadi بازدید : 393 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

پس از مدت ها انتظار به تازگی شاهد ریلیز شدن بازی خارق العاده LIMBO برای اندروید در گوگل پلی بودیم که نه تنها ما بلکه تمامی گیمرهای اندرویدی را شگفت زده کرد.اگر نسخه ویندوز این بازی را تجربه کرده باشید، پس برایتان تعجبی ندارد که بدانید لیمبو از بهترین بازی های آرکید و ماجراجویی تاریخ است که تنها با ۲ رنگ سیاه و سفید در حین بازی همه را مجذوب خود کرده است! از ویژگی های دیگر این بازی محبوب صداگذاری شنیدنی و کاملا مناسب موقعیت در هر مرحله و صحنه می باشد.

جالب است بدانید داستان بازی هم دقیقا همانند تمامی صحنه های بازی پر از رموز ناشناخته است و برداشت های متفاوتی از ماجرای باری شده است! Limbo بدون هیچ مقدمه خاصی شروع می شود و شما از همان ابتدای بازی در نقش یک پسرک کوچک هستید که به طرز عجیبی سر از جنگل در آورده است و گویا به دنبال خواهر گمشده اش می گردد.هر مرحله از بازی سرتاسر دلهره و اضطراب از به دام افتادن در تله های ناشناخته بوده و گفتنی است در پایان بازی همانطور که خواهید دید به طرز عجیبی همان دختری که شما برای پیدا کردن او راه سختی را پشت سر گذاشته اید با دیدن شما…

hadi بازدید : 494 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

The Maze Runner یک بازی پرطرفدار در سبک بازی های اکشن و ماجراجویی است که جدیدترین نسخه آن به تازگی توسط گروه بازی سازی PIKPOK برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.موضوع این بازی که شاید فیلم سینمایی با همین نام را تا کنون دیده باشید اینگونه است که در آن پسری به نام توماس به همراه دوستانش در منطقه ای به نام Glade گم شده اند و برای نجات خود از این منطقه راه پر پیچ و خمی را در پیش می گیرند که سرتاسر دارای دیوارهای عظیم و اسرار گوناگونی می باشد.

در این بازی شما باید در نقش توماس، به همراه دوستانتان، در میان جاده ای پر از تخته سنگ ها، چاله های آتشین و کانالهای پر آب به سرعت بدوید و قبل از بسته شدن دروازه راهروها از آنجا خارج شوید.شما می توانید در بازی شخصیت مورد نظرتان را انتخاب نمایید و با کسب امتیازات لازم به مراحل بالاتر بروید.

hadi بازدید : 451 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

محصولی از کمپانی بزرگ Gameloft – گیم لافت

شاید بسیاری از شما انیمیشن فوق العاده محبوب و پربیننده ی عصر یخبندان را دیده اید.ما امروز قصد معرفی بازی این افسانه ی جذاب را داریم.پس از مدت ها کمپانی مشهور گیم لافت نسخه جدید بازی  (دهکده عصر یخبندان) را منتشر کرد.اگر شما هم از طرفداران بیشمار عصر یخبندان هستید تا پایان این پست همراه ما باشید!

hadi بازدید : 398 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

Throne Rush نام یکی دیگر از بازی های سبک محبوب استراتژیکی ساخت استودیو بازی سازی NEXTERS LIMITED است که با بیش از ۲۰ میلیون بازیکن آنلاین در سرتاسر دنیا یکی از خوب های این سبک به شمار می رود.در این بازی شما باید در مقابل دیگر گیمرهای واقعی و آنلاین این بازی به رقابت بپردازید و با مدیریت منابع و ابزارهای متعدد و ساخت بنا های مختلف و نهایتا گسترش ارتش و قلمروی فرمانروایی خود امتیازتان در بازی را زیادتر کنید و با غارت سایر قبایل قدرت خود را افزایش دهید!

hadi بازدید : 353 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

این بار سفر به هاوایی !

Subway Surfers نام یکی از بازی های جذاب و پرطرفدار اندرویدی است که بسیار اعتیادآور است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.در این بازی شما نقش پسری به نام جک را بازی می کنید.پسری که به همراه دوستانش در تلاش برای فرار از دست ماموران است و این شمایید که باید کمک کنید و در مسیر ریل مترو آن ها را فراری دهید ! اما شما راه دشواری را در پیش دارید و به موانع زیادی مانند قطارها در راه برخواهید خورد.همچنین برای شما در مسیر سکه هایی وجود دارد که با گرفتن آنها میتوانید راه را برای خود آسان تر کنید و به خرید آپگرید های مختلف بپردازید و امتیاز خود را افزایش دهید.

hadi بازدید : 346 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (0)

Battlefield Frontline City BFF – بازی بسیار زیبا و جذاب اکشن و اول شخص با گرافیک فوق العاده و مخصوص پلتفرم اندروید به همراه نسخه مود

امتیاز ۴.۱ از ۵ در گوگل پلی

Battlefield Frontline City BFF یک بازی بسیار زیبا و اکشن است و گرافیک بسیار جذابی دارد. این بازی به سبک اول شخص طراحی شده و از لحاظ گرافیکی شباهت بسیار زیادی به بازی های سری Call Of Duty دارد .بازی میدان نبرد شهر خط مقدم(Battlefield Frontline City BFF) توسط شرکت بازی سازی Codelabs Studio.Furious Racing and Sniper Shooter ساخته شده است . شعار این شرکت این است که ما بازی کنیم(gamer) و برای بازی کننده ها بازی می سازیم. این بازی هم اکنون در گوگل پلی (مارکت رسمی اندروید) به صورت رایگان عرضه شده است و توانسته امتیاز قابل قبول ۴.۱ از ۵ را از کاربران اندرویدی کسب کند.

hadi بازدید : 388 چهارشنبه 21 بهمن 1394 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی ها استراتژیک و خصوصا بازی های سوپرسلی (سازنده بازی کلش آو کلنز) باشید، می دانید که چندی پیش این غول بازی سازی محصول جدید خود یعنی Clash Royale را رونمایی کرد

اما همین امروز بالاخره خبری منتشر شد که، به سوال بسیار رایج گیمر ها یعنی “کلش رویال چه زمانی منتشر می شود؟” جواب داد.

hadi بازدید : 570 چهارشنبه 21 بهمن 1394 نظرات (0)

Tribal Wars 2 – نسخه دوم از بازی محبوب جنگ های قبیله ای برای اندروید

جنگ های قبیله ای ۲ یا همان Tribal Wars 2 یک بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور در سبک استراتژیک است، به طور خلاصه این بازی نیز مثل دیگر بازی های استراتژیک از گیم پلی ساختن و ارتقا دادن ساختمان ها برای پیشرفت کردن پیروی می کند، اما این بازی را می توان به عنوان اولین بازی های استراتژیک، نه تنها برای اندروید بلکه برای ویندوز (بازی های آنلاین تحت وب) دانست اما این به این معنی نیست که Tribal Warsیک بازی قدیمی و کسل کننده است زیرا توسعه دهندگان همواره در حال آپدیت کردن و بهبود دادن این بازی هستند.

hadi بازدید : 390 سه شنبه 20 بهمن 1394 نظرات (0)

Jungle Heat – بازی پرطرفدار و بسیار هیجان انگیز حرارت جنگل به سبک استراتژیک برای اندروید

Jungle Heat نام بازی معروف اندرویدی است که به سبک بازی پرطرفدار و معروف Clash of Clans است و دارای امتیاز بالای ۴.۶ از ۵ در گوگل پلی می باشد.در این بازی شما به همراه گروه خود در مناطق زیبای گرمسیری و جنگلی قرار دارید و اطراف شما را منابع وسیع نفت و طلا و چوب فرا گرفته و این وظیفه شماست که در مقابل دشمنان ظالم از آن ها محافظت نمایید !

hadi بازدید : 495 یکشنبه 18 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود آخرین ورژن بازی فوق العاده هیجانی و محبوب Shadow Fight 2 اندروید به همراه دیتا

امتیاز ۴.۶ از ۵ در گوگل پلی و بیش از ۴۰ میلیون کاربر در دنیا

تست شده و سالم

Shadow Fight 2 نام یک بازی بسیار جذاب و مهیج در سبک بازی های اکشن و قهرمانانه با مبارزات تن به تن محصول کمپانی بازی سازی NEKKI که کاربران زیادی را جذب خود کرده و به یکی از بهترین بازی های اندرویدی تبدیل شده است.در این بازی شما باید شخصیت قهرمان خود را با استفاده از زره ها و سلاح های مختلف مجهز کنید و با حرکات رزمی زیبا و شمشیر خود دشمنان را یک به یک از میان بردارید و شکست دهید تا بتوانید از دروازه سایه ها عبور کنید البته اگر بتوانید رئیس شیاطین را در هر مرحله ناکار کنید!

ویژگی های بازی Shadow Fight (مبارزه سایه) اندروید :

– مبارزات با صحنه های جالب با حرکات رزمی واقعی و سامورایی و نینجایی

– مبارزه در ۶ جهان متفاوت و در مکان های مختلف با شیاطین و دیوهای گوناگون

– برخورداری از شمشیر ، انواع سلاح ، زره و کلاه جنگ

– امکان سفارشی کردن دلخواه جنگجویان با انواع سلاح ها و لباس های گوناگون

– گرافیک اچ دی خیره کننده با گیم پلی اعتیادآور

– صداگذاری و موسیقی متن مهیج و شنیدنی

تغییرات نسخه جدید (ورژن ۱.۹.۱۶) :

*اضافه شدن ویژگی های کریسمس

* افزوده شدن آیتم ها و مراحل جدید

* رفع باگ ها و بهبود گرافیک بازی

hadi بازدید : 395 شنبه 17 بهمن 1394 نظرات (0)

Asphalt 8 : Airborne – جدیدترین ورژن بازی گرافیکی و خارق العاده آسفالت ۸ برای اندروید

گرافیک و گیم پلی خارق العاده و خیره کننده

+ آموزش رفع ارور لایسنس

پس از معرفی چندین بازی در زمینه ماشین سواری و ریسینگ، امروز در پستی کاملا ویژه قصد معرفی بهترین بازی اتوموبیل رانی را داریم که بدون شک تا به حال نام آن را بارها شنیده اید.بازی Asphalt 8 : Airborne که توسط کمپانی فوق محبوب Gameloft عرضه شده با دارا بودن فایل دیتای کامل دارای گرافیک و گیم پلی در حد کنسول های بازی بوده و با بیش از ۱۰۰ میلیون گیمر و امتیاز فوق العاده ۴.۶ از ۵ یکی از برترین بازی های موجود در گوگل پلی می باشد.

تغییرات نسخه جدید :

* افزوده شدن چندین ماشین جدید

* اضافه شدن تعداد زیادی چالش در طول بازی

* ویژگی های جدید از جمله جرقه های آتشین در ماشین های McLaren P1 GTR, Mitsubishi Lancer Evolution X, McLaren 675LT و…

* افزایش نسبی گرافیک و گیم پلی بازی

ویژگی های نسخه مگا مود :

۱. Infinite credits
۲. Infinite tokens
۳. Max level
۴. Max stars
۵. Currency exploit (buy anything with credits)
۶. Booster time multiplier
۷. Infinite nitro
۸. AIs cannot use nitro
۹. Anti-ban (single player)
۱۰. Unlock all races

hadi بازدید : 505 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)

EA Sports UFC یکی از جدید ترین و بهترین بازی های سبک بوکس برای دیوایس های اندرویدی می باشد، این بازی از گرافیک بالا (گرافیک کنسولی طبق ادعای سازندگان!) و امکانات بسیار گسترده ای پشتیبانی می کند که می توانند تجربه بهترین بازی بوکس را در اندرویدفون علافه مندان رشته ورزشی بوکس به ارمغان بیاورند.

برخی از ویژگی های بازی بوکس EA Sports UFC اندروید:

– وجود بیش از ۷۰ بوکسر معروف – شامل بروس لی، جان جونز و…

– امکان رقابت با دوستان به صورت شبکه ای و آنلاین

– وجود رینگ های مختلف و متنوع در سراسر جهان

– گرافیک خیره کننده اچ دی + صدا گذاری حرفه ای

تغییرات نسخه های اخیر :

* اضافه شدن ۸ جنگجو افسانه ای به بازی

* اضافه شدن یه سری ویژگی ها جدید مانند رویداد ها

hadi بازدید : 504 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)

شاهکاری دیگر از سوپرسل، سازنده بازی کلش آو کلنز

نسخه کامل و بدون نیاز به دیتا با حجم ۷۶ مگابایت

Boom Beach نام بازی بسیار زیبا و محبوب در سبک بازی های استراتژیکی دارای گرافیک اچ دی خیره کننده و شاهکاری دیگر از کمپانی بازی سازی Supercell خالق بازی های پرطرفدار کلش آف کلینز و Hay Day می باشد که جدیدترین نسخه آن به تازگی در گوگل پلی ریلیز شده است.در این گیم اندرویدی شما باید با استفاده از قایق ها و سایر تجهیزاتی که در اختیار دارید افراد و سربازان خود را به جزایر دشمن رسانده، برده ها را آزاد کنید و غنایم دشمن را به غارت ببرید! بهترین استراتژی را به کار بگیرید و سعی کنید کمترین صدمه به نیروهای شما وارد شود.با غارت کردن معادن و منابع دشمنان امتیاز خود را افزایش دهید و سلاح های جدید بسازید و با تقویت ارتش خود، امپراطوری را در دست بگیرید!

برخی ویژگی های بازی Boom Beach اندروید :

– جستجو و کاوش جزایر مختلف، پیکار با دشمنان و کشف گنجینه های ارزشمند !

– داشتن سازه ها و منابع مختلف برای مقابله با دشمنان

– دارا بودن نیروهای نظامی و سربازان مختلف برای نابود کردن غارتگران

– بازی کردن با سایر بازیکنان دنیا و رقابت به صورت آنلاین

– گرافیک اچ دی بسیار زیبا + صداگذاری و موسیقی متن شنیدنی

تغییرات نسخه جدید  :

* افزوده شدن ۱۰ نیروی و قدرت جدید

* اضافه شدن ویژگی های گرافیکی در سطوح Vault

* رفع باگ ها و بهبود گرافیک و گیم پلی

 

hadi بازدید : 390 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

شاهکاری فوق العاده استثنایی از کمپانی Square Enix

پیشنهاد ویژه اندروید سیتی!

امروز قصد داریم یک بازی هیجانی در سبک محبوب تک تیر انداز را برای شما معرفی کنیم. نام این بازی هیتمن تک تیر انداز (Hitman Sniper) است ، این بازی مهیج که جدید ترین محصول کمپانی Square Enix تا به امروز است از گرافیکی خارق العاده و گیم پلی بسیار هیجان انگیزی برخوردار است که به همین دلیل به همه گیمر های علاقه مند به سبک تک تیر انداز توصیه میکنیم که این بازی کم نظیر را حتما تجربه کنند! (نا گفته نماند که این بازی در حال حاضر با قیمت ۴.۹۹ دلاردر مارکت گوگل به فروش میرود).

برخی از ویژگی های بازی هیجان انگیز Hitman Sniper اندروید:

– وجود بیش از ۱۵۰ مرحله ( ماموریت ) متنوع برای یازی کردن

– امکان جمع آوری ۱۵ سلاح متفاوت برای استفاده

– پشتیبانی از لیدربورد برای رقابت جهانی

– گرافیک اچ دی + صدا گذاری حرفه ای

– و ….

hadi بازدید : 401 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

استراتژی خود را پیاده کنید…همه چیز در اختیار شماست!

پس از معرفی چند بازی پرطرفدار استراتژیک امروز قصد معرفی یکی از برترین بازی های استراتژیک در دنیا (محبوبترین بازی سال ۲۰۱۴ بنا به گفته گوگل پلی) را داریم که نسخه جدید آن به تازگی در گوگل پلی منتشر شده است.Battle Alert یک بازی در ژانر بازی های استراتژیک و آنلاین بوده که گرافیک بالا و گیم پلی اعتیادآور آن می تواند ساعت ها شما را با اسمارت فون اندرویدیتان سرگرم کنید.در این گیم اندرویدی شما باید پایگاهی نظامی را که در بحبوحه یک جنگ بزرگ قرار دارد را رهبری کنید و با نقشه های خود دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنید.

ویژگی های بازی Battle Alert اندروید :

– دارا بودن انواع سلاح ها و تجهیزات جنگی

– طراحی واقع گرایانه شخصیت ها، محیط بازی و آلات جنگی

– شامل ۷۰ مرحله و سناریو منحصربفرد برای پیروزی نهایی در بازی

– امکان باز کردن آیتم های جدید و رقابت با سایر بازیکنان

– گرافیک اچ دی خیره کننده در مقابل حجم کم با گیم پلی جذاب

– صداگذاری و موسیقی متن مهیج و شنیدنی

تغییرات جدید :

* افزوده شدن قهرمان های جدید در بازی

* اضافه شدن مهارت های جدید به شخصیت ها

* بهبود گرافیک و رفع مشکلات جزئی

hadi بازدید : 279 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

بازی اندرویدی در سبک اکشن – استراتژیک و آنلاین

+ تحلیل و بررسی اختصاصی

حتی اگر علاقه ی بسیار کمی به بازی کردن در هر پلتفرمی اعم از گوشی یا کامپیوتر داشته باشید مسلما با سری بازی های ندای وظیفه که از قدیمی ترین بازی ها در سبک اکشن و نسبتا استراتژیک می باشد، آشنایی دارید.بازی های ندای وظیفه تا به امروز در هر سیستم عامل و با هر حجمی که منتشر شده اند از موفق ترین ها بوده اند و بازی Call of Duty®: Heroes نیز از این قاعده مستثنی نبوده و می توان آن را یکی از زیباترین بازی های کمپانی معتبر Activision Publishing دانست.

hadi بازدید : 588 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

Xenowerk نام یک بازی زیبا در سبک بازی های اکشن و شوتر است که در ابتدا برای سیستم عامل ios منتشر شد و پس از موفقیت و طرفداران زیادی که به دست آورد، استودیو بازی سازی Pixelbite را مجاب به انتشار نسخه اندرویدی آن کرد.این بازی با برخورداری از گرافیک اچ دی و دارا بودن دیتای آفلاین و حدود ۵۰ مرحله چالش برانگیز می تواند یکی از بهترین پیشنهادها برای طرفداران سبک Shooter و اکشن باشد.

برخی ویژگی های بازی Xenowerk اندروید :

– سایه پردازی و نورپردازی بسیار زیبا (که در تصاویر ادامه مطلب مشاهده خواهید نمود)

– دارا بودن قدرت های ویژه جهت افزایش گیم پلی بازی

– دارای انواع سلاح و تجهیزات با قابلیت ارتقا آن ها

– گیم پلی جذاب + گرافیک اچ دی بالا

– کنترل های لمسی کاربردی و آسان

– کنترل دوگانه و جالب بازی

تغییرات نسخه جدید (ورژن ۱.۳.۶) :

* رفع باگ ها و بهینه سازی های مختلف

hadi بازدید : 422 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

پس از معرفی بازی زیبای Contract Killer: Sniper به عنوان یکی از بازی های سبک تک تیراندازی اندروید، امروز قصد معرفی و ارائه ی یک بازی دیگر در این زمینه با نام Sniper 3D Assassin را داریم که با کسب امتیاز ۴.۵ از ۵ و جذب بیش از ۲۰ میلیون گیمر اندرویدی در سراسر دنیا، سر و صدایی را در این ژانر در بدو انتشار داشت!

ویژگی های بازی Sniper 3D Assassin اندروید :

– بازی کردن و تیر اندازی در محیط های زیبا و متنوع

– انواع سلاح های کشنده با امکان ارتقا آن ها

– کنترل سریع و راحت دید اسنایپر

– گرافیک اچ دی و ســه بعدی و صداگذاری مهیج

تغییرات ورژن جدید :

* اضافه شده سلاح ها و ویژگی های جدید

* رفع باگ ها و بهبود گرافیک و گیم پلی بازی

hadi بازدید : 380 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

Cloud Raiders یک بازی بسیار زیبا و هیجانی در سبک بازی های استراتژیک و جنگی است که به تازگی جدیدترین نسخه آن در گوگل پلی منتشر شده است.این بازی از گرافیک سه بعدی بالایی بهره می برد و به گفته ی خیلی ها می توان آن را حتی با بازی محبوب clash of clans نیز مقایسه کرد! در این بازی شما در دنیای آسمانی و جزایر شناور منحصربفرد باید به جمع آوری و تقویت ارتش خود پرداخته و با متحد شدن با دوستان خود در مقابله با دشمنان خود پیروز شده و قلمرو و امپراطوری را توسعه دهید.

ویژگی های بازی Cloud Raiders اندروید :

– جمع آوری قبیله و ارتش برای جنگ و پیکار با دشمن

– جنگ های هوایی بسیار هیجان انگیز

– وجود انواع سلاح ها و توپ های گوناگون برای مقابله با دشمنان

– ایجاد بناها و قلعه های مستحکم برای جلوگیری از تجاوز دشمنان

– فراخوانی نیروهای کمکی در مواقع نیاز به صورت هفتگی

– گرافیک سه بعدی عالی با گیم پلی جذاب و سرگرم کننده

تغییرات نسخه جدید :

* افزوده شدن آیتم ها و پاداش های جدید در بازی

* بهبود گرافیک و رفع باگ های جزئی قبلی

hadi بازدید : 854 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

GUNSHIP BATTLE نام یکی از جذاب ترین بازی ها در سبک گیم های هوایی و هواپیمایی اما این بار در قالب جنگی می باشد که توسط استودیو بازی سازی TheOne برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و در آن شما در نقش خلبانی حرفه ای هستید که با در اختیار داشتن پیشرفته ترین هلیکوپتر ها و جنگنده های هوایی به پیکار با دشمنان رفته و ماموریت های مختلف از سر تا سر دنیا را یکی پس از دیگری پشت سر خواهید گذاشتید، البته اگر بتوانید!!

ویژگی های بازی GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D اندروید :

– دارای ماموریت ها و مراحل منحصر بفرد و جذاب

– وجود جنگنده ها و تجهیزات پیشرفته برای مقابله با دشمن

– وجود بیش از ۱۰ آیتم مانند : راکت ، رادار و موشک های جنگی

– گرافیک اچ دی ۳ بعدی + صذاگذاری مهیج و شنیدنی

– سازگاری با اکثر تبلت های اندرویدی

تغییرات نسخه جدید  :

* اضافه شدن گانشیپ جدید TERMINATOR S

* افزوده شدن مرحله های انتخابی برای پاداش ۲ برابر

hadi بازدید : 347 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

Deer Hunter 2016 یا به فارسی همان شکارچی گوزن ۲۰۱۶ یک بازی بسیار سرگرم کننده و چالش بر انگیز برای اسمارت فون های اندرویدی می باشد که موضوعی تقریبا متشابه نسبت به نسخه قبلی خود یعنی Deer Hunter 2014 دارد، در سری بازی های دیر هانتر کاری که شما انجام می دهید، شکار حیوانات مختلف از راه ها و صورت های مختلف است!

برخی از ویژگی های بازی هیجانی Deer Hunter 2016 اندروید:

– وجود حیوانات مختلف در محیط بازی مانند خرس، گرگ، پلنگ و…

– وجود سلاح های مختلف و امکان ارتقا دادن آن ها

– پشتیبانی از تجهیزاتی مانند X-Ray برای شکار در شب

– امکان شخصی سازی و ارتقا داد کاراکتر بازی توسط شما

– گراقیک خیره کننده + صدا گذازی مهیج و حرفه ای

hadi بازدید : 276 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

یک بازی استراتژیک دیگر شبیه به Clash Of Clans

دارای بیش از ۷۰ میلیون بازیکن فعال

Empire: Four Kingdoms یک بازی استرتژیک و سرگرم کننده شبیه به بازی معروف Clash Of Clans می باشد، در این بازی باید با ساختن دیوار ها و قلعه های محکم از امراپراطوری و شهر خود محافظت کنید، ارتشی قدرتمند تعلیم دهید و آن ها برای فتح قلعه دیگر بازیکنان به بیرون بفرستید و در نتیجه اقتصاد امپراطوری خود را شکوفا نمایید.

hadi بازدید : 409 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

Clash of Lords 2 نسخه دوم از بازی پرطرفدار جنگ پادشاهان است که یکی از برترین بازی ها در سبک استراتژیک موجود در گوگل پلی می باشد.این بازی علی رغم حجم نسبتا کم خود، از گرافیک اچ دی بسیار خوبی بهره می برد و گیم پلی آن حس بسیار خوبی را در هنگام بازی با گوشی و تبلت اندروید به شما می دهد.همانند نسخه قبلی، در این بازی نیز شما وظیفه رهبری و فرماندهی لشگری را بر عهده دارید که باید به کمک آن ها با سایر ارتش ها و امپراطوری ها بجنگید و با تصاحب غنایم و تجهیزات آن ها و همچنین تصاحب سرزمین آن ها بر گستره قلمرو خود بیفزایید و روز به روز فرماندهی خودتان را قدرتمند تر کنید.

hadi بازدید : 290 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

Clash of Clans (جنگ قبایل) نام یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید است که در مدت زمان کمی توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین گیمرهای اندرویدی بدست آورد و هم اکنون دارنده امتیاز خارق العاده ۴.۸ از ۵ در گوگل پلی است.در این بازی زیبای اندرویدی شما باید با استفاده از ابزاری که در اختیارتان قرار می گیرد دهکده خود را بسازید و آن را وسعت ببخشید.باید با استراتژی خود بر حملاتی که از دیگر قبایل علیه شما صورت می گیرد غلبه کنید و امپراطوری خود را از دست ندهید.

ویژگی های بازی Clash of Clans اندروید :

– امکان رقابت آنلاین با سایر بازیکنان و کسب امتیازات برای باز کردن آیتم های جدید

– ساخت دهکده ای مستحکم و جمع آوری سپاه برای نبرد با دشمن

– امکان سفارشی کردن قسمت های مختلف دهکده به صورت دلخواه

– امکان بازی کردن به صورت چند نفره با دوستان (مولتی پلیر)

– دفاع کردن از دهکده با تجهیزاتی نظیر بمب ، توپ ، خمپاره ،دژهای محکم ، دیوارها و غیره

– قابلیت بازکردن و خرید تجهیزات و ابزار گوناگون با کسب امتیاز در طول بازی

– دارا بودن مراحل مختلف و متنوع با آیتم ها و ویژگی های متفاوت در هر مرحله

– گرافیک اچ دی بالا و گیم پلی معتادکننده و جذاب

– صداگذاری و موسیقی متن مهیج و شنیدنی

 

hadi بازدید : 351 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

پس از معرفی چندین بازی استراتژیکی محبوب و زیبا نظیر جنگ قبایل، مهاجمان ابری، جنگ پادشاهان، کستل کلش و… امروز قصد معرفی یکی دیگر از بازی های این سبک پرطرفدار با نام Clash of Kings (برخورد پادشاهان) را داریم که در مدت زمان کوتاهی توانست گیمرهای زیادی را به سمت خود بکشاند.موتور این بازی (game engine) به نحوی بسیار شبیه به بازی کلش آف کلنز طراحی شده و در این بازی هم هدف بازی این است که با ابزاری که در اختیار دارید به ساخت و توسعه امپراطوری خود بپردازید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 25,288
  • بازدید کلی : 634,417
  • کدهای اختصاصی
    به لایک روید در گوگل امتیاز بدید