loading...
لایک روید ، دانلود بازی و نرم افزار اندروید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس عاشقانه ناب 1 706 nagor
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی واتساپ و تلگرام و ............ 0 557 nagor
آرزوی عجیب کودک سرطانی مردم جهان را مجذوب کرد + تصویر 0 492 nagor
حکم قصاص برای مرد افغان به جرم قتل زن ایرانی 0 470 nagor
عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز 94.10.30/ اندو از همه رنگ 0 515 nagor
توضیح دفتر هاشمی درباره سوژه جدید تخریبگران 0 465 nagor
عبور بورس از بزنگاه 0 541 nagor
صفحه اول روزنامه های سیاسی، اجتماعی چهارشنبه +تصاویر 0 500 nagor
احتمال افزایش 15 درصدی تاییدصلاحیت‌ها / عدم رایزنی رسمی با شورای نگهبان 0 526 nagor
خيز‌احمدي‌نژادي‌ها براي مجلس!!! 0 476 nagor
جوک خفن جک خفن 0 452 nagor
جرم سیاسی تعریف شد 0 513 nagor
عکس های شوی لباس جنجالی در دانشگاه الزهرا 0 456 nagor
در مقابل متولد چه ماهی چه کارهایی نکنیم 0 492 nagor
بازسازی جهان اطراف با مغز مداد +عکس 0 480 nagor
مجری قلابی رادیو، حساب‌های بانکی را خالی می‌کند 0 445 nagor
لباس بازیگران در جشنواره فجر دردسرساز شد! 0 506 likeroid
بازدید آمانو از موزه جواهرات ملی ایران (+عکس) 0 469 likeroid
آزمایش دارویی خطرناک که در دنیا جنجال به پا کرد 0 437 likeroid
 پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به نامه رئیس‌جمهور 0 455 likeroid
علیرضا بازدید : 628 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

نرم افزارTubeMate YouTube Downloader را می توان یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای دانلود از شبکه جهانی یوتیوب دانست که  در بین کاربران دنیا رواج داشته و آخرین نسخه بدون تبلیغات آن را هم در این پست از سایت لایک روید  به درخواست کاربران معرفی می کنیم . توسط این نرم افزار عالی شما امکان دسترسی سریع، جستجو، اشتراک و دانلود ویدیو های یوتیوب را خواهید داشت از مزیت های خوب این نرم افزار این است که دانلود ها همیشه در پس زمینه انجام می شوید و شما قادرید به کارهای دیگر خود نیز بپردازید. 

لایک روید بازدید : 2824 شنبه 08 آبان 1395 نظرات (0)

همه ما می دانیم که تنظیم دیش بسیار وقت بر و گاهی اوقات اذیت کننده می باشد . اما از این پس نگران نباشید با این نرم افزار جدیدی که طراحی شده میتوانید براحتی و خیلی سریع دیش ماهواره منزلتان را به هرجهتی که مایلید تنظیم کنید این نرم افزار برای گوشیهای دارای سیستم عامل اندروید و آیفون طراحی شده برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب رجوع کنید

hadi بازدید : 1125 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

بعد از ارائه چندین مسنجر پرطرفدار اندرویدی با ویژگی های خاص که می توانید لیست کاملی از آن ها را در این صفحه ببینید، امروز قصد معرفی یکی از سریعترین و امن ترین مسنجرها برای دیوایس های اندرویدی را داریم.با استفاده از Telegram قادر خواهید بود در محیطی بسیار کاربرپسند به ارسال عکس و فیلم و سایر اسناد با سرعت بالا پرداخته و فایل های خود را با دوستانتان در هرجای دنیا به اشتراک بگذارید و به چت و گفتگو با آن ها بپردازید.

hadi بازدید : 487 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

Soma Messenger یک مسنجر قدرتمند برای اندروید است که با استفاده از آن می توانید از تماس های صوتی و تصویری (با کیفیت HD) با سرعت بالا لذت ببرید و ساعت ها خود را سرگرم دیدن یا صحبت کردن با خانواده و دوستان کنید.

hadi بازدید : 745 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

مسنجر تلگرام یکی از بهترین برنامه ها برای جایگزینی با مسنجر محبوب واتس اپ می باشد و از نکات قابل توجه این برنامه نسبت به سایرین آن است که با آن خواهید توانست که ویدئوها و فایلهای تصویری تا سقف ۱ گیگابایت را ارسال نمایید.از ویژگی های دیگر این مسنجر اندرویدی امنیت بالای آن است.با تلگرام در فضایی کاملا مطمئن به ارسال متن و اسناد خود پرداخته و گفتگوهای رمزگذاری شده برای ارسال متون برای شخص خاص را برای بهره گیریی از حداکثر امنیت استفاده نمایید.

hadi بازدید : 439 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

Viber برنامه پرطرفدار تماس و ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت است.این برنامه به شما این امکان را می دهد که در هر کجای دنیا که هستید تماس رایگان و یا ارسال پیامک رایگان داشته باشید.این اپلیکیشن بسیار محبوب با بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا بی شک یکی از بهترین برنامه های ارتباطی اندروید می باشد.در وایبر ، مشخصه ی شما شماره تلفن شما می باشد و به راحتی می توانید با هر یک از مخاطبان خود که متقابلا از برنامه وایبر استفاده می کند ارتباط برقرار کرده و به صورت کاملا رایگان از امکانات آن استفاده نمایید.

hadi بازدید : 513 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

پس از معرفی برنامه های محبوبی نظیر هایک، چامپ اس ام اس و گو اس ام اس ، امروز قصد معرفی یکی دیگر از اپلیکیشن های جایگزین بخش پیام رسانی پیش فرض برای سیستم عامل اندروید را داریم که با استفاده از آن در محیطی شیک و کاربردی به راحتی می توانید به مدیریت و رد و بدل کردن پیامک ها با سرعت بالا بپردازید و از شکلک ها و استیکرهای متعدد که تقریبا به ۸۰۰ عدد می رسند لذت ببرید و احساسات خود را بیان نمایید!

hadi بازدید : 379 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

شاید شما هم از جمله کسانی باشید که به هر دلیل دوست ندارید در شبکه اینستاگرام نظر شما به صورت عمومی زیر پست کسی نمایش داده شود.اپلیکیشن InstaMessage یکی دیگر از برنامه های جانبی برای اینستاگرام است که این امکان را به شما می دهد با هر کسی که مایل بودید به صورت خصوصی چت و گفتگو کنید.همچنین در این برنامه می توانید مشخصات عمومی دوستان نظیر عکس ها، نمایش کسانی که دنبال کرده اید یا افرادی که شما را دنبال کرده اند را مشاهده نمایید.

hadi بازدید : 446 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

نسخه اصلی + پک کامل پلاگین ها + زبان فارسی به صورت جداگانه

+ نسخه با تم های رایگان و ام ام اس GO SMS Pro – Free Themes & MMS افزوده شد..

اگر شما هم قصد تغییر سیستم پیام رسانی پیشفرض گوشی و تبلت اندرویدی خود را دارید پس تا پایان این پست ما را همراهی نمایید! Go SMS Pro بی شک یکی از بهترین نرم افزارها برای مدیریت پیامک ها در سیستم عامل اندروید محصول کمپانی معروف Go Dev است که محصولات رایگان و محبوب این استودیو کاربران اندرویدی را همیشه جذب خود می کند.

hadi بازدید : 272 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

KakaoTalk برنامه ای برای ارسال و دریافت پیام و تماس از طریق اینترنت است که سرعت و اطمینان از ویژگی های اصلی آن است . با استفاده از این نرم افزار میتوانید به صورت نامحدود  تماس برقرار کنید یا پیام بفرستید . از دیگر ویژگی های این برنامه توانایی به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو های مورد علاقه شما میباشد که این امر باعث محبوبیت این برنامه شده است به طوری که این برنامه برای سیستم عامل های دیگری چون IOS , Windows , blackberry , ahsa نیز منتشر شده است و کاربران این برنامه را تنها به دارندگان سیستم عامل اندروید محدود نمی کند .

hadi بازدید : 367 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

برنامه Hi هر چند اسم ساده ای دارد اما قابلیت های بسیار زیادی دارد! تا حدی که آن را یکی از بهترین جایگزین ها برای برنامه ویچت می دانند.بله این برنامه بسیاری از امکاناتی که در وی چت در اختیار شما قرار می گرفت را به شما می دهد.قابلیت هایی نظیر کامنت گذاشتن زیر پست ها، لایک کردن آن ها، ویژگی Moment که در ویچت بسیار محبوب بود و با آن مطالب را share می کردید، از این جمله اند.

hadi بازدید : 372 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)

LINE: Free Calls & Messages یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین نرم افزارهای ارتباطی است که به کمک آن شما قادر خواهید بود به صورت شبانه روزی و رایگان به دوستان خود پیامک ارسال کنید یا با آنها تماس صوتی برقرار کنید.از ویژگی های اصلی این نرم افزار رایگان بودن و نامحدود بودن آن است.با نصب نرم افزار لاین بر روی گوشی و تبلت خود شما همانند فیسبوک صاحب یک صفحه شخصی می شوید که می توانید در آن پست بگذارید، عکس ها و فیلم های خود را با دیگر کاربران و دوستان به اشتراک گذاشته و از طرف دیگران لایک و کامنت دریافت کنید.

hadi بازدید : 405 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)

Private Text Messaging and Calls 2.5.5 ، برنامه ای بسیار امن برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم های شخصی و همچنین فرستادن پیام های خصوصی و تماس های تلفنی امن است و از تکنولوژی و تکنیک های رمز گذاری بسیار سطح بالا و پیشرفته ای برخوردار است . این برنامه توسط شرکت CoverMe Secure Messenger & Vault, Inc ساخته شده و همچنین به نام CoverMe هم شناخته می شود. برنامه Private Text Messaging and Calls همچنین توانسته است امتیاز قابل قبول ۴.۰ از ۵ را در مارکت اندرویدی گوگل پلی کسب کند. و هم اکنون در این مارکت به صورت رایگان عرضه شده است.

hadi بازدید : 344 سه شنبه 27 بهمن 1394 نظرات (0)

Talkray – Free Calls and Text نام یک مسنجر محبوب مبتنی بر صوت و متن برای اسمارت فون های اندرویدی می باشد، با استفاده از این نرم افزار می توانید به تماس صوتی و متنی با دوستانتان از سر تا سر جهان بپردازید و برای یکدیگر فیلم و عکس ارسال کنید.

::: تالک ری هم اکنون بخاطر رایگان بودن، سرعت بالا، کیفیت بسیار بالا در هنگام تماس صوتی، محیط کاربری زیبا و … بسیار محبوب شده است و با آپدیت های مداوم این نرم افزار هر روز در حال محبوب تر شدن است،

hadi بازدید : 853 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

پس از معرفی و انتشار نسخه های متعددی از واتس اپ پلاس نظیر GBWhatsapp plus و Kirawa امروز قصد ریلیز جدیدترین نسخه از سری جیم را داریم که این سری نیز از امکانات و ویژگی های یک واتس اپ پلاس کامل بهره برده و با آیکن و ظاهری متفاوت می تواند تجربه خوبی را برای طرفداران پلاس ایجاد کند.

hadi بازدید : 648 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

VK – اپلیکیشن اختصاصی شبکه اجتمای محبوب وی کی برای اندروید

VK یک شبکه اجتماعی محبوب برای اندروید می باشد، این شبکه اجتماعی مردم جهان را کنار یکدیگر جمع می کند و به آنها اجازه می دهد که به راحتی با هم ارتباط برقرار کنند و برای هم متن، عکس، فیلم و موزیک بفرستند و از معاشرت لذت ببرند.

hadi بازدید : 402 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

با بیش از ۵۰ میلیون کاربر در دنیا+اپدیت جدید

Skout نام اپلیکیشنی محبوب و زیبا برای متصل شدن به یک شبکه جهانی دوستیابی پرطرفدار می باشد که پس از ارائه برنامه هایی نظیر بیتالک، بادو و… در گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.این برنامه از اینترفیسی زیبا و جذاب برخوردار بوده و با استفاده از آن قادر خواهید بود با دوستان جدید با فرهنگ های جدید در سرتاسر دنیا آشنا شوید، با آنها گفتگو کنید و عکس و فیلم به اشتراک بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

ویژگی های برنامه Skout – Meet, Chat, Friend اندروید :

– برقراری ارتباط رایگان با دوستان از طریق

  • ارسال پیام های متنی و استیکرها و شکلک های زیبا
  • ارسال پیام های صوتی به صورت مستقیم
  • ارسال عکس و فیلم از گالری یا با دوربین

– نمایش هشدار جهت خوانده شدن پیام شما توسط دوستانتان

دارای  قابلیت shake برای پیدا کردن افراد جدید در اطرافتان

– امکان انتخاب ID توسط شما و اضافه نمودن دوستان از طریق آی دی

– امکاناتی اضافی نظیر بلوک کردن افراد و…

hadi بازدید : 356 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

هیچکدام از پیام ها و فایل های شما در سرور ذخیره نمی شوند!

آپدیت شد .

Signal Private Messenger مسنجری است برای کسانی که به حریم خصوصی خود اهمیت بسیاری می دهند. ویژگی جالبی که این مسنجر دارد این است که هرگز پیام ها و فایل ها و عکس های شما جایی در سرور های مسنجر ذخیره نمی شوند و فقط در لحظه به مخاطب شما نمایش داده می شوند. اما اگر تمایل دارید که مکالمات شما قابل پیگیری باشد و فایل های شما جایی ذخیره شوند که بعدا دوباره بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید این نرم افزار گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.

برای بررسی ویژگی های کامل این مسنجر به ادامه مطلب مراجعه کنید …

hadi بازدید : 399 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (0)

Yahoo! Messenger + Plug-in  – جدیدترین نسخه نرم افزار رسمی یاهو مسنجر برای اندروید

شاید یکی از برنامه های اندرویدی که نیاز به تعریف ندارد همین اپلیکیشن Yahoo! Messenger است که به تازگی جدیدترین نسخه آن توسط فوق کمپانی محبوب یاهو در گوگل پلی منتشر شده است.با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به برقراری تماس های صوتی و تصویری با بالاترین کیفیت بپردازید و چت کردن به صورت انفرادی و گروهی را با آن تجربه کنید.این برنامه تا کنون برای سیستم عامل های گوناگون از جمله ویندوز و ios منتشر شده و ما امروز جدیدترین نسخه آن را برای سیستم عامل اندروید به همراه پلاگین مورد نیاز آن با لینک مستقیم برای شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از آن لذت بیرید.

رسول خورشیدی بازدید : 1824 چهارشنبه 21 بهمن 1394 نظرات (0)

سلام

 

اول از همه اگه پاک نکرد برین فیلم رو ببینین

 

 فیلم کاملا واضحه

 

**تا آخر بخون از دستت نره**

 

برنامه ای برای حذف کلی اکانت تلگرام شما بطوریکه انگار اصلا تلگرام نداشتی !!!

 

اول از همه این فیلم آموزشی کار با برنامه رو حتما حتما ببین:

 

http://www.aparat.com/v/1GKuW

 

تا حالا پیش اومده که بخوای مثلا تلگرام رو پاک کنی اما نگران باشی که بقیه فک کنن هنوز تلگرام داری؟

 

میخوای کلا تلگرام رو ترک کنی؟

یا مثلا با یکی اشنا شدی خیلی دوس نداری باش رفیق شی اما روت نمیشه بهش بگی یا کلا میخوای از دستش راحت شی...!

 

hadi بازدید : 462 چهارشنبه 21 بهمن 1394 نظرات (0)

Snapchat – جدیدترین نسخه اسنپ چت، اپلیکیشن چت و اشتراک گذاری رایگان عکس و فیلم برای اندروید

Snapchat یک برنامه جالب و پرطرفدار در زمینه چت و اشتراک گذاری در سیستم عامل اندروید است که با استفاده از آن قادر خواهید بود با دوستانتان در هر جای دنیا به صورت رایگان به چت متنی و ویدئویی بپردازید و تصاویر و فایل های خود را با آن ها به اشتراک بگذارید.یکی از قابلیت های جالب این اپلیکیشن این است که شما می توانید مدت زمانی را تنظیم کنید (مثلا ۱۰ ثانیه) که وقتی شما عکسی را فرستادید و دوستتان آن را مشاهده نمود، پس از زمان مقرر آن عکس از روی حافظه هر دو گوشی پاک شود.

hadi بازدید : 662 سه شنبه 20 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Telegram+ Plus – جدیدترین نسخه برنامه محبوب تلگرام پلاس برای اندروید

افزودن ویژگی های کاربردی جالب به برنامه تلگرام

همانطور که می دانید Telegram یکی از پرطرفدارترین برنامه های ارتباطی است که با استفاده از آن قادر خواهید بود در محیطی بسیار کاربرپسند و فوق العاده امن به ارسال عکس و فیلم و سایر اسناد با سرعت بالا پرداخته و فایل های خود را با دوستانتان در هرجای دنیا به اشتراک بگذارید و به چت و گفتگو با آن ها بپردازید و یا به تشکیل گروه های چت با دوستان خود بپردازید.

امنیت بیشتر

افزودن گزینه ای برای مخفی نمودن شماره تلفن

حریم خصوصی

دارا بودن امکان مخفی نمودن اسکرین شات گفتگو در چت مخفی

سفارشی سازی ها و طراحی 

دارا بودن گزینه های متعدد برای تغییر طرح برنامه، رنگ بندی ها، اندازه ها و…

مالتی مدیا و رسانه

امکان اشتراک گذاری بسیار سریع موسیقی و فیلم

انجمن و تالار گفتمان

برای گزارش اشکالات، به اشتراک گذاشتن ایده ها، تعامل با دیگر کاربران و…

تغییرات نسخه جدید :

* افزوده شدن تب ها به صفحه نمایش اصلی

اگر می خواهید مکالمه ای را به لیست مورد علاقه خود اضافه کنید روی آن نگه دارید و گزینه Add to favorites را بزنید.

اگر میخواهید همه تب ها را مخفی کنید به قسمت تنظیمات رفته و گزینه Hide tabs را بزنید.

اگر اولین تب را هم نگه دارید می توانید انتخاب کنید که کدام تب را مخفی و کدام را نمایش دهید.

  • دگرگونی در عکس های متحرک با فرمت Gif :

– افزایش ۲۰ برابری سرعت دانلود فایل های متحرک گیف

– اختصاص یک تب جداگانه برای فایل های gif در قسمت استیکرها

  • اطلاعات بیشتر ویژگی فوق در https://telegram.org/blog/gif-revolutiont
  • افزوده شدن Inline bots به برنامه (افزودن محتویات یک ربات به گفتگو از طریق ربات هایی نظیر @gif, @wiki, @bing, @vid, @bold و…)
  • اطلاعات بیشتر ویژگی فوق در https://telegram.org/blog/inline-bot

.

hadi بازدید : 373 دوشنبه 19 بهمن 1394 نظرات (0)

Handcent SMS 6.4.8 – برنامه پیام رسان و مدیریت بخش اس ام اس قدرتمند برای اندروید

پس از معرفی برنامه های محبوبی نظیر Txtra SMS و Go SMS Pro، امروز قصد معرفی و انتشار آخرین نسخه از برنامه هندست اس ام اس را داریم که با استفاده از آن قادر خواهید بود فضای بخش مسیجینگ گوشی و تبلت خود را به کلی دگرگون سازید و از امکانات جالب آن نظیر ارسال شکلک های زیبا و متنوع، رمزگذاری بر روی پیامک ها، زمان بندی پیام های مختلف و… استفاده نمایید.

Handcent SMS به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵ در گوگل پلی است و آخرین ورژن آن هم اکنون در لایک روید موجود می باشد و اگر قصد تغییر محیط پیش فرض قسمت مدیریت پیامک های خود را دارید پیشنهاد می کنیم یکبار این برنامه را امتحان نمایید.

ویژگی های برنامه Handcent SMS اندروید :

– سرویس Handcent Talk برای ارسال رایگان پیام و عکس به کاربران این برنامه در پلتفرم های دیگر

– سرویس Privacy Box (صندوق شخصی) برای حفاظت از پیامک ها و ام ام اس ها

– دارا بودن بیش از ۲۰ نوع پوسته و همچنین فونت های متنوع با قابلیت دانلود

– امکان بک آپ گیری و نسخه پشتیبان از پیام ها و بازگردانی آن ها

– دارا بودن یک ویجت اختصاصی برای قرار دادن در صفحه اصلی

– قابلیت ایجاد بلک لیست برای جلوگیری از دریافت اس ام اس

– قابلیت جالب سینک شدن عکس پروفایل فیسبوک در برنامه

– امکان ارسال پیامک ها به صورت زمان بندی شده

– امکان قرار دادن رمز و پترن برای امنیت بیشتر

– از همه مهم تر دارا بودن اینترفیسی زیبا و شیک

تغییرات نسخه جدید برنامه :

* افزوده شدن ویژگی ها و همچنین پوسته های جدید

* پشتیبانی از اندروید ۵.۱ و لالی پاپ

* رفع مشکلات و بهبود کارایی

رسول خورشیدی بازدید : 310 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)

موبوگرام، یک تلگرام غیررسمی با امکانات پیشرفته و باورنکردنی است.

 

با موبوگرام، تلگرام را با امکانات ویژه تجربه کنید.

تا حالا روح شدن را تو تلگرام تجربه کردی؟
دوست داری پیامهای خوانده نشده را بخونی بدون اینکه تیک دومش برای مخاطبت بخوره؟
میخوای کانالها و گروه ها و چتهای خصوصیت را مخفی کنی؟
دوست داری از آخرین تغییر عکس دوستات باخبر بشی؟
دوست داری چت ها بر اساس گروه و کانال و ...و برگزیده ها تفکیک بشه؟
دوست داری مدیر گروه یا مدیران سوپرگروه را پیدا کنی؟
دوست داری پیامهای دیگران را بدون اینکه نام پیام دهنده نمایش داده بشه فروارد کنی؟
از ظاهر تلگرام خسته شدی؟ میخوای بتونی خودت تم و فونتش را عوض کنی؟

hadi بازدید : 1023 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

Instagram – آخرین ورژن اینستاگرام برای اندروید – بهترین برنامه افکت گذاری عکس و اشتراک گذاری تصاویر اندروید

Instagram نام یکی از پرطرفدارترین برنامه ها جهت ایجاد جلوه های جذاب به تصاویر برای سیستم عامل اندروید است.با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی به راحتی می توانید افکت ها و جلوه های زیبایی به عکس های خود دهید و آن ها را با دوستان خود در شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید.با استفاده از این برنامه همچنین قادر خواهید بود تصاویری که دیگر کابران این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید و لذت ببرید.برنامه اینستاگرام اندروید با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا توانسته با امکانات بی نظیر خود محبوبیت بسیاری را در بین کاربران اندرویدی کسب کند.

ویژگی های اصلی Instagram اندروید :

– وجود افکت های متنوع و جذاب برای زیباتر کردن نصاویر

– اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، تویتر و…

– امکان نمایش عکس های به اشتراک گذاشته شده ی سایر کاربران در اینستاگرام

– مشاهده و لایک کردن عکس های شما توسط دیگر کابران و دوستان

– استفاده رایگان از تمامی امکانات و قابلیت ها

تغییرات نسخه جدید :

* افزوده شدن قابلیت لمس سه‌بعدی در برنامه

* اکنون شما میتوانید پست هایی رو که میبیند به عنوان یک پیام به اشتراک بگذارید. کافیه فلش زیر پست را بزنید.

* گروه های مکالمه را نام گذاری کنید که راحت پیدا شوند.

* عکس و ویدئو و پیام بفرستید تا مکالمات ادامه پیدا کنند.

hadi بازدید : 414 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

هیچکدام از پیام ها و فایل های شما در سرور ذخیره نمی شوند!

Signal Private Messenger مسنجری است برای کسانی که به حریم خصوصی خود اهمیت بسیاری می دهند. ویژگی جالبی که این مسنجر دارد این است که هرگز پیام ها و فایل ها و عکس های شما جایی در سرور های مسنجر ذخیره نمی شوند و فقط در لحظه به مخاطب شما نمایش داده می شوند. اما اگر تمایل دارید که مکالمات شما قابل پیگیری باشد و فایل های شما جایی ذخیره شوند که بعدا دوباره بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید این نرم افزار گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.

برای بررسی ویژگی های کامل این مسنجر به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ویژگی های نرم افزار Signal Private Messenger اندروید:

* هر چیز محرمانه ای که دوست دارید بگید :

سیگنال یک پروتکل رمز گذاری پیشرفته دارد که حریم خصوصی شما را کاملا حفظ خواهد کرد.

* سیگنال تنها مسنجر امنی است که از پروتکل خاصی استفاده می کند تا پیام شما امن باشد.

* استفاده از شماره تلفن خودتان که دیگر نیازی به مراحل لاگین مختلف نیست

* چت گروهی در گروه های رمزگذاری شده :

نه تنها که مکالمات غیر قابل دسترسی هستند بلکه عنوان گروه، تعداد اعضا  و حتی آیکون گروه غیر قابل دسترس است.

* سرعت بالا :

پروتکل ارتباطی سیگنال به گونه ای طراحی شده است که برای ارتباط در محیط هایی که بیشترین محدودیت را دارند نیز می تواند به خوبی و با سرعت زیاد پیام رسانی کند.

* امکان براقراری تماس صوتی

 

تغییرات نسخه اخیر :

* به روز رسانی آیکون صندوق دریافت وضعیت در هنگام دریافت اس ام اس

رسول خورشیدی بازدید : 317 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)

تنها برنامه واقعی برای ارسال پیام تبلیغاتی

 

برای استفاده از نرم افزار داخل برنامه نیاز به یک کامپیوتر دارید

 

ارزش برنامه 400 هزار تومان 
 

 

دوستانی که نتونستن با برنامه کار کنن مطمئناً توضیحات رو نخوندن

 

لینک برنامه تبلیغ و بانک شماره ها کاملا اختصاصی میباشد.

 

 

hadi بازدید : 400 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)

پس از معرفی و انتشار نسخه های متعددی از واتس اپ پلاس نظیر GBWhatsapp plus و Kirawa امروز قصد ریلیز جدیدترین نسخه از سری جیم را داریم که این سری نیز از امکانات و ویژگی های یک واتس اپ پلاس کامل بهره برده و با آیکن و ظاهری متفاوت می تواند تجربه خوبی را برای طرفداران پلاس ایجاد کند.

رسول خورشیدی بازدید : 276 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

آموزش ساخت شماره مجازی آمریکا

 

این آموزش به هیچ وجه ساخت شماره با تالک تو و تکست پلاس نمیباشد

 

با دانلود این اپ میتوانید به صورت رایگان شماره مجازی بسازید

 

تست شده با تلگرام، ایمو ، وایبر و ...

 

قابلیت دریافت تماس و پیامک از تمام نقاط دنیا از جمله ایران

 

قابلیت ذخیره شدن تماس های از دست رفته به صورت فایل صوتی

 

دوستان اگه مشکل دارید اول با پشتیبانی تماس بگیرید بعد اگر نشد نظر منفی بدید

 

پشتیبانی با  آیدی تلگرام داخل برنامه و ایمیل

hadi بازدید : 451 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

Skout نام اپلیکیشنی محبوب و زیبا برای متصل شدن به یک شبکه جهانی دوستیابی پرطرفدار می باشد که پس از ارائه برنامه هایی نظیر بیتالک، بادو و… در گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.این برنامه از اینترفیسی زیبا و جذاب برخوردار بوده و با استفاده از آن قادر خواهید بود با دوستان جدید با فرهنگ های جدید در سرتاسر دنیا آشنا شوید، با آنها گفتگو کنید و عکس و فیلم به اشتراک بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

ویژگی های برنامه Skout – Meet, Chat, Friend اندروید :

– برقراری ارتباط رایگان با دوستان از طریق

  • ارسال پیام های متنی و استیکرها و شکلک های زیبا
  • ارسال پیام های صوتی به صورت مستقیم
  • ارسال عکس و فیلم از گالری یا با دوربین

– نمایش هشدار جهت خوانده شدن پیام شما توسط دوستانتان

دارای  قابلیت shake برای پیدا کردن افراد جدید در اطرافتان

– امکان انتخاب ID توسط شما و اضافه نمودن دوستان از طریق آی دی

– امکاناتی اضافی نظیر بلوک کردن افراد و…

hadi بازدید : 460 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

LinkedIn چیست : لینکدین یک سرویس و شبکه اجتماعی تجاری است که در دسامبر ۲۰۰۲ ایجاد شد و در می ۲۰۰۳ آغاز به کار کرد. تعداد بازدیدکنندگان این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۰۶ از مرز ۲۰ میلیون نفر گذشت. براساس گزارش ارسالی توسط بخش تحقیقات بازار لینکدین در ژوئن ۲۰۱۳ تعداد کاربران این شبکه اجتماعی در بیش از ۲۰۰ کشور جهان به مرز ۲۵۹ میلیون نفر رسید. این وب سایت به بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا در دسترس کاربران می باشد.هرچند لینکداین توسط رید هافمن که از اعضای سابق پی پال و وب سایت سوشیال دات نت بوده بنیان گذاری شد، مدیرعامل کنونی لینکدین جف وینر می باشد که در گذشته مدیر اجرایی یاهو بوده است. (منبع ویکیپدیا)

:::> اگر شما هم از کاربران لینکدین باشید بدون شک تا کنون به یک اپلیکیشن اندرویدی برای دسترسی سریع به حساب کاربری و اکانت خود در این سرویس پرطرفدار نیاز پیدا کرده اید.با استفاده از این برنامه قادرید از امکاناتی نظیر دسترسی به آخرین اخبار کار و صنعت، دسترسی به آخرین وضعیت دوستان، مشاهده و ویرایش پروفایل خود و… در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده نمایید.

رسول خورشیدی بازدید : 247 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

آپدیت 94/11/2 : موبوگرام با امکان فوق العاده مخفی کردن کانالها، گروه ها و ....آپدیت شد.

 

موبوگرام، یک تلگرام غیررسمی با امکانات پیشرفته و باورنکردنی است.

 

با موبوگرام، تلگرام را با امکانات ویژه تجربه کنید.

 

تا حالا روح شدن را تو تلگرام تجربه کردی؟
دوست داری پیامهای خوانده نشده را بخونی بدون اینکه تیک دومش برای مخاطبت بخوره؟
میخوای کانالها و گروه ها و چتهای خصوصیت را مخفی کنی؟
دوست داری از آخرین تغییر عکس دوستات با خبر بشی؟
دوست داری پیامها بر اساس گروه و کانال و ... تفکیک بشه؟
می خوای اون چت هایی که بیشتر دوست داری تو تب جدا نمایش داده بشه؟
دوست داری مدیر گروه یا مدیران سوپرگروه را پیدا کنی؟
دوست داری پیامهای دیگران را بدون اینکه نام پیام دهنده نمایش داده بشه فروارد کنی؟
از ظاهر تلگرام خسته شدی؟ میخوای بتونی خودت تم و فونتش را عوض کنی؟

 

 

hadi بازدید : 575 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

با استفاده از برنامه GBWhatsApp که به درخواست بسیاری از کاربران خدمت شما معرفی شد این امکان را خواهید داشت که در کنار واتس اپ اصلی، یک واتس اپ دیگر داشته باشید که البته این واتس اپ نسبت به نسخه اصلی دارای ویژگی های بیشتری می باشد و به دوستانی که قصد استفاده همزمان از دو حساب کاربری در واتس اپ را دارند پیشنهاد می شود.

ویژگی های اصلی نرم افزار :

– دارا بودن تمامی امکانات واتس اپ معمولی نظیر چت، پیوستن به گروه ها و غیره

– امکان فایل های مالتی مدیا بدون نیاز به Loading

– قابلیت تغییر آیکون برنامه و اطلاعیه ها

– دارا بودن آمارگیر برای گروه ها

– دارا بودن گزینه های امنیتی

– امکان برقراری تماس رایگان

– بدون تبلیغات و رایگان

تغییرات نسخه جدید :

* اضافه شدن امکان مخفی کردن ناتیفیکیشن ها ( گروه ها، مخاطبین، سکوت و همه )

* امکان خالی کردن خافظ کش واتس اپ که فضای زیادی را اشغال می کند!

* رفع باگ ها و مشکلات قبلی

hadi بازدید : 328 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

با کارکرد کامل بخش تم ها + وجود تنظیمات امنیتی نظیر hide online status و مخفی نمودن تیک و دو تیک و…

تمامی قابلیت ها تست شده توسط گروه لایک روید و کاملا سالم  می باشد

اگر شما هم جز آن دسته از کاربران اندرویدی باشید که وقت زیادی را با مسنجرهای گوناگون می گذاریند، بی شک با اپلیکیشن واتس اپ آشنایی دارید که تا به امروز نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های گوناگون نظیر آیفون، ویندوز و غیره منتشر شده که به تازگی آخرین نسخه اندرویدی آن را برای شما دوستان در اندروید سیتی قرار دادیم.امــــــــا امروز قصد معرفی نسخه پلاس این برنامه یعنی Whatsapp+ PLus به شما کاربران عزیز را داریم.

رسول خورشیدی بازدید : 273 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

قابل توجه تمامی مدیران تلگرام(مدیر گروه،کانال و ربات ها)

آموزش ساخت کانال هوشمند تلگرام

کانال هوشمند چیست؟
از این پس میتوانید کانال هاتون رو هوشمند کنید و علاوه بر افزودن قابلیت های جدید در وقت و انرژی تون صرفه جویی کنید

ویژگی های کانال هوشمند;

ارسال زمان بندی شده مطالب:
میتوانید مطالبتون رو به صورت زمان بندی شده در تاریخ و زمان مشخصی به صورت کاملا خودکار در کانالتون پست کنید(حتی برای یک هفته و یک ماه آینده میتونید پست ها تون رو تعیین کنید)

اتصال ربات به کانال:
 هر پستی که در ربات تون میذارید به صورت خودکار در کانال درج خواهد شد(با این قابلیت در وقت و انرژی ارسال پست هاتون صرفه جویی خواهید کرد)

اتصال سایت به کانال:
چنانچه سایتی دارید،تمامی مطالب rss feed به صورت خودکار در کانال تون قرار خواهد گرفت(یکی از جالب ترین قابلیت های کانال هوشمند اتصال خوراک سایت،تویتر،یوتیوب به کانال است)

رسول خورشیدی بازدید : 695 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

آپدیت 94/11/2 : موبوگرام با امکان فوق العاده مخفی کردن کانالها، گروه ها و ....آپدیت شد.

 

ضمنا در این نسخه میتونید گروه های معمولی که فقط 4 عضو یا بیشتر داره را سوپرگروه کنید.

 

امکان درخواستی حذف چندین مخاطب و .... هم اضافه شده.

 

موبوگرام، یک تلگرام غیررسمی با امکانات پیشرفته و باورنکردنی است.

 

با موبوگرام، تلگرام را با امکانات ویژه تجربه کنید.

 

تا حالا روح شدن را تو تلگرام تجربه کردی؟
دوست داری آنلاین باشی ولی همه فکر کنن آفلاینی؟
دوست داری پیامهای خوانده نشده را بخونی بدون اینکه تیک دومش برای مخاطبت بخوره؟
میخوای از طریق جستجوی آیدی، دوستان جدید پیدا کنی؟
دوست داری از آخرین تغییر عکس دوستات با خبر بشی؟
دوست داری پیامها بر اساس گروه و کانال و ... تفکیک بشه؟
می خوای اون چت هایی که بیشتر دوست داری تو تب جدا نمایش داده بشه؟
دوست داری مدیر گروه یا مدیران سوپرگروه را پیدا کنی؟
دوست داری پیامهای دیگران را بدون اینکه نام پیام دهنده نمایش داده بشه فروارد کنی؟
دوست داری در هر لحظه فهرستی از دوستان آنلاینت داشته باشی؟
دوست داری تلگرام را با یه ظاهر جذابتر تجربه کنی؟
از ظاهر تلگرام خسته شدی؟ میخوای بتونی خودت تم و فونتش را عوض کنی؟

 


hadi بازدید : 405 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

Soma Messenger یک مسنجر قدرتمند برای اندروید است که با استفاده از آن می توانید از تماس های صوتی و تصویری (با کیفیت HD) با سرعت بالا لذت ببرید و ساعت ها خود را سرگرم دیدن یا صحبت کردن با خانواده و دوستان کنید.

hadi بازدید : 365 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

LINE: Free Calls & Messages یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین نرم افزارهای ارتباطی است که به کمک آن شما قادر خواهید بود به صورت شبانه روزی و رایگان به دوستان خود پیامک ارسال کنید یا با آنها تماس صوتی برقرار کنید.از ویژگی های اصلی این نرم افزار رایگان بودن و نامحدود بودن آن است.با نصب نرم افزار لاین بر روی گوشی و تبلت خود شما همانند فیسبوک صاحب یک صفحه شخصی می شوید که می توانید در آن پست بگذارید، عکس ها و فیلم های خود را با دیگر کاربران و دوستان به اشتراک گذاشته و از طرف دیگران لایک و کامنت دریافت کنید.

ویژگی های اصلی LINE: Free Calls & Messages اندروید :

– کیفیت مناسب صدا در تماس های صوتی و سرعت بالا در رساندن پیام ها

– امکان برقراری تماس صوتی رایگان با کاربران لاین در ویندوز و ios

– قابلیت آرشیو کردن پیام های فرستاده یا دریافت شده

– امکان فرستادن پیامک های چند رسانه ای (قرار دادن تصویر در پیامک)

– قابلیت اطلاع یافتن از وضعیت پیامک فرستاده شده

– دارا بودن شکلک های زیبا و متنوع در هنگام ارسال پیام ها

– اطلاع یافتن از بروز شدن صفحه دوستان با بهره گیری از تابع تایم لاین

تغییرات نسخه اخیر :

* افزوده شدن امکان اضافه کردن تصاویر به تایم لاین

* افزوده شدن امکان ضبط و ارسال مستقیم ویدئو

* بهبود نسبی اینترفیس و رابط کاربری

hadi بازدید : 904 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

Instagram نام یکی از پرطرفدارترین برنامه ها جهت ایجاد جلوه های جذاب به تصاویر برای سیستم عامل اندروید است.با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی به راحتی می توانید افکت ها و جلوه های زیبایی به عکس های خود دهید و آن ها را با دوستان خود در شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید.با استفاده از این برنامه همچنین قادر خواهید بود تصاویری که دیگر کابران این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید و لذت ببرید.برنامه اینستاگرام اندروید با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا توانسته با امکانات بی نظیر خود محبوبیت بسیاری را در بین کاربران اندرویدی کسب کند.

ویژگی های اصلی Instagram اندروید :

– وجود افکت های متنوع و جذاب برای زیباتر کردن نصاویر

– اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، تویتر و…

– امکان نمایش عکس های به اشتراک گذاشته شده ی سایر کاربران در اینستاگرام

– مشاهده و لایک کردن عکس های شما توسط دیگر کابران و دوستان

– استفاده رایگان از تمامی امکانات و قابلیت ها

تغییرات نسخه جدید :

* افزوده شدن قابلیت لمس سه‌بعدی در برنامه

* اکنون شما میتوانید پست هایی رو که میبیند به عنوان یک پیام به اشتراک بگذارید. کافیه فلش زیر پست را بزنید.

* گروه های مکالمه را نام گذاری کنید که راحت پیدا شوند.

* عکس و ویدئو و پیام بفرستید تا مکالمات ادامه پیدا کنند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 151
  • بازدید سال : 25,332
  • بازدید کلی : 634,461
  • کدهای اختصاصی
    به لایک روید در گوگل امتیاز بدید