loading...
لایک روید ، دانلود بازی و نرم افزار اندروید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس عاشقانه ناب 1 706 nagor
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی واتساپ و تلگرام و ............ 0 557 nagor
آرزوی عجیب کودک سرطانی مردم جهان را مجذوب کرد + تصویر 0 493 nagor
حکم قصاص برای مرد افغان به جرم قتل زن ایرانی 0 470 nagor
عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز 94.10.30/ اندو از همه رنگ 0 515 nagor
توضیح دفتر هاشمی درباره سوژه جدید تخریبگران 0 465 nagor
عبور بورس از بزنگاه 0 541 nagor
صفحه اول روزنامه های سیاسی، اجتماعی چهارشنبه +تصاویر 0 500 nagor
احتمال افزایش 15 درصدی تاییدصلاحیت‌ها / عدم رایزنی رسمی با شورای نگهبان 0 526 nagor
خيز‌احمدي‌نژادي‌ها براي مجلس!!! 0 477 nagor
جوک خفن جک خفن 0 453 nagor
جرم سیاسی تعریف شد 0 514 nagor
عکس های شوی لباس جنجالی در دانشگاه الزهرا 0 456 nagor
در مقابل متولد چه ماهی چه کارهایی نکنیم 0 492 nagor
بازسازی جهان اطراف با مغز مداد +عکس 0 481 nagor
مجری قلابی رادیو، حساب‌های بانکی را خالی می‌کند 0 446 nagor
لباس بازیگران در جشنواره فجر دردسرساز شد! 0 507 likeroid
بازدید آمانو از موزه جواهرات ملی ایران (+عکس) 0 470 likeroid
آزمایش دارویی خطرناک که در دنیا جنجال به پا کرد 0 437 likeroid
 پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به نامه رئیس‌جمهور 0 455 likeroid
hadi بازدید : 361 یکشنبه 27 دی 1394 نظرات (0)

اگر شما هم از علاقه مندان مربی گری فوتبال هستید و تا کنون فرصتی برای این کار پیدا نکرده اید و یا از نحوه ارنج و سیستم تیم مورد علاقه تان راضی نیستید با ما این بار با بازی فوتبالی Top Eleven همراه باشید.در این بازی اندرویدی که توسط استودیو بازی سازی Nordeus در گوگل پلی منتشر شده است، تیم های مختلفی در سطوح متفاوت در اختیار شما قرار خواهد گرفت و وظیفه شماست که با استراتژی و چینش تک تک بازیکنان، قدرت تیم را افزایش داده و تیم را برای صف آرایی در مقابل سایر تیم ها و چالش آنلاین آماده کنید!

بسیاری از وظایف یک مربی فوتبال در این بازی شبیه سازی شده است.کارهایی نظیر انتخاب نوع سیستم، خرید و فروش بازیکنان، تغییرات لازم در طول بازی، انتخاب لباس بازیکنان و… در بازی تاپ الون اندروید به خوبی انجام می گیرد.گفتنی است این گیم اندرویدی به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده و دارای امتیاز قابل قبول ۴.۵ از ۵ در گوگل پلی می باشد و لایک روید آخرین ورژن آن را هم اکنون در ادامه مطلب برای شما قرار داده است که امیدواریم از آن لذت ببرید.

ویژگی های بازی فوتبالی Top Eleven اندروید :

* ANYTIME, ANYWHERE FOR FREE

بازی کردن و رقابت با دوستان به صورت آنلاین و بهینه سازی شده برای اکثر تبلت های اندرویدی

* SET THE ULTIMATE STRATEGY

امکان تعیین استراتژی و انتخاب سیستم بازی (۳-۳-۴ ، ۱-۳-۲-۴ و…)

* BUILD YOUR FOOTBALL EMPIRE

امکان انتخاب و سفارشی سازی ورزشگاه مورد علاقه خود

* TAKE CONTROL OVER THE MATCH

امکان ایجاد تغییرات لازم در طول مسابقه به توجه به روند بازی دقیقا مانند بازی های واقعی

* PLAY AS YOUR FAVOURITE CLUB

امکان انتخاب تیم مورد علاقه از باشگاه های لالیگا، بوندس لیگا و…

* LANGUAGE

پشتیبانی از بسیاری از زبان های زنده دنیا نظیر انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی و…

تغییرات نسخه جدید :

* افزوده شدن ویژگی ها و آیتم های جدید

* رفع باگ های جزئی قبلی و بهبود نسبی گرافیک

توجه داشته باشید همانطور که در بالا ذکر شد بازی به صورت آنلاین انجام می گیرد که اینترنت مصرفی آن با وای فای و یا سیمکارت های ایرانسل، همراه اول و رایتل قابل تامین است.

رسول خورشیدی بازدید : 1296 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه پیش غذا، دسر و نوشیدنی در ایران با بیش از 2000 دستور العمل ایرانی و خارجی


آیا تمایل دارید بهترین بستنی های ایران و جهان را با کمترین هزینه آماده نمایید؟ آیا میخواهید بهترین شیرینی ها و کیک های مطرح ترین قنادی ها را خودتان با هزینه بسیار کمتر درست کنید؟ آیا دوست دارید جدیدترین پیش غذاها و خوشمزه ترین دسر ها را در مهمانی هایتان سرو نمایید؟ زولبیا بامیه، گوش فیل، سوهان، نان برنجی، پولکی، گز، قطاب و تمامی سوغاتی های خوراکی شهر های مختلف ایران را دوست دارید فقط در آشپزخانه کوچک خود درست کنید؟

 

رسول خورشیدی بازدید : 303 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

 لطفا دقت فرمایید که این برنامه رایگان نیست و در صورت رضایت مندی شما از برنامه میتوانید از داخل برنامه اقدام به خرید نسخه طلایی نمایید.

تله ابزار برنامه ایی فوق کاربردی برای تمامی عزیزانی است که از تلگرام استفاده می‌کنن.

 

این برنامه از رابط کاربری فوق العاده ساده اما بسیار زیبا بهرمند می باشد که در صورت استفاده از برنامه متوجه سادگی و زیبایی آن خواهید شد.

رسول خورشیدی بازدید : 306 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

WIFI Signal Strength Premium v9.4.3 برنامه برای بررسی قدرت سیگنال وای فای می باشد. به کمک این نرم افزار خواهید فهمید که کدام قسمت از منزل یا محل کارتان بیشتر قدرت دریافت وای فای و آنتن دهی را خواهد داشت. همچنین WIFI Signal Strength Premium به شما کمک می کند تا پارازیت های ناشی از وای فای های دیگر را از بین ببرید.

hadi بازدید : 388 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

Talkray – Free Calls and Text نام یک مسنجر محبوب مبتنی بر صوت و متن برای اسمارت فون های اندرویدی می باشد، با استفاده از این نرم افزار می توانید به تماس صوتی و متنی با دوستانتان از سر تا سر جهان بپردازید و برای یکدیگر فیلم و عکس ارسال کنید.

::: تالک ری هم اکنون بخاطر رایگان بودن، سرعت بالا، کیفیت بسیار بالا در هنگام تماس صوتی، محیط کاربری زیبا و … بسیار محبوب شده است و با آپدیت های مداوم این نرم افزار هر روز در حال محبوب تر شدن است، اگر دوست دارید از یک مکالمه صوتی با سرعت و کیفیت بالا لذت ببرید به شما پیشنهاد می کنیم که همین الان Talkray را از اندروید سیتی دریافت کنید و لحاظات خوبی را با دوستان سپری کنید.

این نرم افزار محصولی از تیم برنامه سازی TiKL Inc می باشد، به طور رایگان در گوگل پلی عرضه می شود و توانسته است میلیون ها بار (بیش از ۵۰ میلیون بار‌) توسط کاربران اندرویدی دانلود شود و نمره قابل قبول ۴.۱ از ۵ را از آن ها دریافت کند.

برخی از ویژگی های مسنجر محبوب Talkray – Free Calls and Text اندروید:

– کیفیت و سرعت بالا در هنگام تماس صوتی

– امکان به اشتراک گذاری عکس و فیلم با دوستان

– امکان مکالمه با دوستان از سراسر جهان

– مصرف بسیار کم از حجم اینترنت شما

– کاملا رایگان (بدون تبلیغات آزار دهنده)

– محیط کاربری ساده، زیبا و کاربردی

hadi بازدید : 358 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

Jetpack Joyride نام یک بازی زیبا می باشد که ما آن را در دسته بازی های ساده ی معتاد کننده قرار می دهیم، از همان ابتدای ورود به دنیای اندروید توانست طرفداران و جوایز زیادی را کسب کند.در این بازی شما در نقش شخص جت سواری هستید که به یک پایگاه و آزمایشگاه هسته ای پا می گذارید و قصد تخریب تمام تاسیسات و عوامل آن را دارید.تمام آنچه برای تخریب پایگاه نیاز دارید در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید با جمع آوری سکه هایی که در طول مسیر قرار دارد می توانید آن ها ارتقا داده و کار سخت بازی را راحت تر کنید!

بازی جت جویراید به صورت رایگان در مارکت اندرویدمنتشر شده و دارای امتیاز ۴.۴  از ۵ بوده و با آمار خارق العاده بیش از ۱۲۰ میلیون دانلود یکی از برترین بازی ها سبک اکشن در گوگل پلی به شمار می رود.آخرین نسخه این بازی هم اکنون در اندروید سیتی به همراه دیتای تست شده به صورت رایگان قرار داده شده است که امیدواریم از آن لذت ببرید.

تغییرات نسخه اخیر :

* جشن گرفتن ۵ سالگی فروت نینجا به وسیله رویداد CUT & RUN

* بهبود نسبی گرافیک و گیم پلی

hadi بازدید : 403 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

Empire: Four Kingdoms یک بازی استرتژیک و سرگرم کننده شبیه به بازی معروف Clash Of Clans می باشد، در این بازی باید با ساختن دیوار ها و قلعه های محکم از امراپراطوری و شهر خود محافظت کنید، ارتشی قدرتمند تعلیم دهید و آن ها برای فتح قلعه دیگر بازیکنان به بیرون بفرستید و در نتیجه اقتصاد امپراطوری خود را شکوفا نمایید.

با هزاران بازیکن فعال در این بازی متحد شوید و Alliance (اتحاد) مخصوص خود را شکل دهید… بهتر است بدانید که شما برای ساختن یک حکومت قدرتمند فرا خوانده شده اید، پس بعنوان شاه مردم سرزمینتان را نا امید نکنید و با شیوه های مدیریتی و شاهانه خود بهترین امپراطوری و اقتصاد را برای آن ها به ارمغان بیاورید.

گیم پلی این بازی سرگرم کننده مثل دیگر بازی های استراتژیک به صورتی است که شما باید با ساخت ساختمان های مختلف و ارتقا دادن آن ها پیشرفت کنید، ولی این بازی ویژگی های دیگری نیز دارد که این بازی را تا حدی شبیه بازی های مشهور Tribal Wars 2 و Clash Of Clans می کند، در واقع گیم پلی این بازی تلفیقی از گیم پلی این دو بازی می باشد و می تواند طرفداران بازی های استراتژیک را ساعت ها سرگرم خود کند!

برخی از ویژکی های بازی استراتژیک Empire: Four Kingdoms اندروید:

– وجود انواع سرباز ها، دستگاه ها و سلاح ها برای مبارزه با دیگر بازیکنان

– امکان متحد شدن با دیگر بازیکنان برای همکاری و پیروزی در جنگ

– امکان ارتقا و محکم سازی دیوار ها و قلعه ها برای افزایش امنیت امپراطوری

– امکان جمع آوری منابع مختلف و بهبود دادن وضعیت اقتصادی امپراطوری

 

hadi بازدید : 503 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

۳۶۰ Security Antivirus نام یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارها در زمینه آنتی ویروس و امنیتی منتشر شده برای سیستم عامل اندروید است که توانسته امتیاز قابل قبول ۴.۶ از ۵ را در گوگل پلی کسب نماید.این برنامه که توسط توسعه دهنده ی Qihoo 360 منتشر شده، همانند دیگر برنامه های این استودیو احاطه ی ۳۶۰ درجه ای بر روی اسمارت فون اندرویدی شما خواهد داشت و با دارا بودن ویژگی ها و توابع خاص، امنیت دستگاه شما را تا حد بالایی تضمین می کند.

اپلیکیشن ۳۶۰ سکیوریتی آنتی ویروس دارای دو بخش Antivirus برای حفاظت در مقابل ویروس ها و بد افزار ها و همچنین Clean برای بهینه سازی و پاکسازی حافظه رم و فایل های اضافه ی برنامه ها و بازی ها است که در نتیحه با افزایش کارایی رم و سی پی یو، سرعت گوشی و تبلت شما تا حد بالایی افزایش می یابد.

ویژگی های برنامه ۳۶۰ Mobile Security اندروید :

– Antivirus Engine : اسکن تمامی برنامه های نصب شده و فایل های درون رم و پاکسازی ویروس ها، تروجان ها و بد افزارها

– Junk File Cleaner : پاک کردن فایل های اضافی و بی مصرف موجود درون حافظه گوشی و افزایش سرعت اجرای فرمان ها

– App Manager : مدیریت تمامی اپلیکیشن ها و بازی ها در یک محیط با امکان پاک کردن آن ها و جابجایی آن ها بین گوشی و SD کارت

– Real time protection : بررسی و اسکن آنی تمامی فایل ها و برنامه های در حال اجرا و پردازش

– Power Saver : ویژگی جالب برای کاهش مصرف باتری و صرفه جویی در مصرف انرژی

– و بسیاری از ویژگی های کاربردی دیگر…

تغییرات نسخه جدید :

* افزوده شدن توابع امنیتی جدید به برنامه

* افزایش کارایی و رفع سایر مشکلات قبلی

hadi بازدید : 342 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

CM Security AppLock AntiVirus نام بهترین آنتی ویروس اندروید است! بله این چیزی است که آمار و ارقام نشان می دهد.این آنتی ویروس اندرویدی با داشته بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود از گوگل پلی و کسب امتیاز ۴.۷ از ۵ در مارکت اندروید توانسته عنوان مورد اعتمادترین و قدرتمندترین نرم افزار امنیتی برای سیستم عامل اندروید را بدست آورد.همچنین این برنامه توانسته بارها به عنوان آنتی ویروس شماره یک اندروید انتخاب شود و جوایز بسیاری کسب کند.همچنین طبق بررسی های موسسه AV-TEST ، این آنتی ویروس مقام اول را در کارایی و کشف ۹۹ درصد ویروس ها کسب کرد.

این برنامه توانایی کشف و پاکسازی انواع ویروس ، تروجان ، اسپای ویر و اد ویر را دارد و همه این کارها با سرعتی فوق العاده بالا انجام می گیرد به طوریکه کمپانی King Soft مدعی شده این برنامه ۵ برابر سریعتر از نرم افزارهای مشابه است.گفتنی است اپلیکیشن های  Dr.Web و  از  دیگر برنامه های امنیتی و کاربردی می باشند که قبلا خدمت شما معرفی شد.

ویژگی ها و قابلیت های اصلی CM Security AppLock&AntiVirus اندروید :

– شناسایی و حذف سریع ویروس ها و تروجان ها از گوشی و حافظه رم

– امکان قفل گذاری بر روی عکس ها ، فیلم ها ، پیامک ها و دیگر اسناد و فایل ها

– توانایی بهینه سازی و پاکسازی رم و سی پی یو و افزایش سرعت اجرای بازی و برنامه

– جلوگیری از آسیب رسیدن به اسمارت فون با اسکن آنی برنامه ها و بروزرسانی های در حال انجام

– امکان مسدود کردن خودکار و یا دستی تماس های ناخواسته

– مسدود کردن آدرس های (URL) ویروسی و مخرب و فیشینگ ها هنگام مرور صفحات وب با انواع مرورگرها

– امکان مدیریت و زمان بندی برای اسکن کردن گوشی

– پشتیبانی از زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و غیره

تغییرات نسخه جدید  :

* ویژگی جدید : ذخیره و محافظت کردن از اطلاعات حساب کاربری با استفاده از مرورگر اختصاصی

* ویژگی جدید : محافظت از تمام اپلیکیشن های خریداری شده شما توسط AppLock

* ویژگی جدید : قفل کردن برنامه ها با استفاده از اثر انگشت در بعضی دستگاه ها

مانند Samsung -S6,S6 edge,S6 edge plus, Note 5, HTC- A9

hadi بازدید : 622 جمعه 25 دی 1394 نظرات (0)

GUNSHIP BATTLE نام یکی از جذاب ترین بازی ها در سبک گیم های هوایی و هواپیمایی اما این بار در قالب جنگی می باشد که توسط استودیو بازی سازی TheOne برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و در آن شما در نقش خلبانی حرفه ای هستید که با در اختیار داشتن پیشرفته ترین هلیکوپتر ها و جنگنده های هوایی به پیکار با دشمنان رفته و ماموریت های مختلف از سر تا سر دنیا را یکی پس از دیگری پشت سر خواهید گذاشتید، البته اگر بتوانید!!

همانند بازی نیروی آسمانی هرچه مراحل را با امتیاز بیشتری طی کنید، تجهیزات و جنگ افزارهای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.بازی دارای گرافیک و گیم پلی بسیار خوبی می باشد و جالب است بدانید  برخی از ماموریتهای موجود در بازی از روی نمونه های واقعی شبیه سازی شده اند.این بازی دارای امتیاز قابل قبول ۴.۳ از ۵ در گوگل پلی می باشد.جدیدترین نسخه آن هم اکنون در اندروید سیتی با لینک مستقیم در ادامه مطلب موجود می باشد.

ویژگی های بازی GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D اندروید :

– دارای ماموریت ها و مراحل منحصر بفرد و جذاب

– وجود جنگنده ها و تجهیزات پیشرفته برای مقابله با دشمن

– وجود بیش از ۱۰ آیتم مانند : راکت ، رادار و موشک های جنگی

– گرافیک اچ دی ۳ بعدی + صذاگذاری مهیج و شنیدنی

– سازگاری با اکثر تبلت های اندرویدی

تغییرات نسخه جدید  :

* اضافه شدن گانشیپ جدید TERMINATOR S

* افزوده شدن مرحله های انتخابی برای پاداش ۲ برابر

 

=================

نحوه نصب و اجرای صحیح بازی :

=================

۱ – فایل نصبی بازی (با فرمت apk) را دانلود و آن را نصب نمایید.

۲ – فایل دیتا را پس از دانلود از حالت فشرده خارج کنید و پوشه com.theonegames.gunshipbattle را

در مسیر Android/Obb کپی کنید.

بازی را اجرا کنید و از آن لذت ببرید…

تعداد صفحات : 31

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 212
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 330
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 547
  • بازدید ماه : 547
  • بازدید سال : 25,728
  • بازدید کلی : 634,857
  • کدهای اختصاصی
    به لایک روید در گوگل امتیاز بدید