loading...
لایک روید ، دانلود بازی و نرم افزار اندروید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس عاشقانه ناب 1 706 nagor
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی واتساپ و تلگرام و ............ 0 557 nagor
آرزوی عجیب کودک سرطانی مردم جهان را مجذوب کرد + تصویر 0 492 nagor
حکم قصاص برای مرد افغان به جرم قتل زن ایرانی 0 470 nagor
عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز 94.10.30/ اندو از همه رنگ 0 515 nagor
توضیح دفتر هاشمی درباره سوژه جدید تخریبگران 0 465 nagor
عبور بورس از بزنگاه 0 541 nagor
صفحه اول روزنامه های سیاسی، اجتماعی چهارشنبه +تصاویر 0 500 nagor
احتمال افزایش 15 درصدی تاییدصلاحیت‌ها / عدم رایزنی رسمی با شورای نگهبان 0 526 nagor
خيز‌احمدي‌نژادي‌ها براي مجلس!!! 0 476 nagor
جوک خفن جک خفن 0 452 nagor
جرم سیاسی تعریف شد 0 513 nagor
عکس های شوی لباس جنجالی در دانشگاه الزهرا 0 456 nagor
در مقابل متولد چه ماهی چه کارهایی نکنیم 0 492 nagor
بازسازی جهان اطراف با مغز مداد +عکس 0 480 nagor
مجری قلابی رادیو، حساب‌های بانکی را خالی می‌کند 0 445 nagor
لباس بازیگران در جشنواره فجر دردسرساز شد! 0 506 likeroid
بازدید آمانو از موزه جواهرات ملی ایران (+عکس) 0 469 likeroid
آزمایش دارویی خطرناک که در دنیا جنجال به پا کرد 0 437 likeroid
 پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به نامه رئیس‌جمهور 0 455 likeroid
علیرضا بازدید : 620 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)

تا به حال در سایت لایک روید چندین  دانلود منیجر مخصوصا دانلود منیجر های مشهوری چون Adm و Turbo download و …. را معرفی کرده ایم . این بار قصد معرفی دانلود منیجر جدیدی و جذاب  با نام Download Accelerator Plus یا همان DAP را داریم که البته نامش چندان قدیمی نیست و کاربران ویندوز و کامپیوتر از دیرباز با این نام در عرصه نرم افزارهای دانلود منیجر آشنایی کامل دارند. 

 

علیرضا بازدید : 628 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

نرم افزارTubeMate YouTube Downloader را می توان یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای دانلود از شبکه جهانی یوتیوب دانست که  در بین کاربران دنیا رواج داشته و آخرین نسخه بدون تبلیغات آن را هم در این پست از سایت لایک روید  به درخواست کاربران معرفی می کنیم . توسط این نرم افزار عالی شما امکان دسترسی سریع، جستجو، اشتراک و دانلود ویدیو های یوتیوب را خواهید داشت از مزیت های خوب این نرم افزار این است که دانلود ها همیشه در پس زمینه انجام می شوید و شما قادرید به کارهای دیگر خود نیز بپردازید. 

hadi بازدید : 664 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

CM Browser – Fast And Secure نام یکی از قوی ترین ، کار آمد ترین ، سریع ترین و البته امن ترین مرورگر های منتشر شده برای پلتفرم اندروید می باشد ، این مرورگر علی رغم حجم بسیار کمی که دارد (تقریبا ۲ مگابایت) می تواند صفحات اینترنتی را با سرعتی خارق العاده بارگذاری کند و با داشتن یک آنتی ویروس مخصوص جهت افزایش امنیت کابر توانسته است جزو امن ترین ، کم حجم ترین  و بهترین مرورگرهای موجود برای اندروید باشد ، همچنین این مرورگر از محیط کاربری ساده ، زیبا و دوستانه برخوردار است که باعث می شود در هنگام گشت و گذاز و وبگردی ، از آن نهایت لذت را ببرید.

hadi بازدید : 467 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

مرورگر UC browser را همه بخاطر سرعت و قابل اعتماد بودنش می شناسند. این مرورگر با استفاده از تکنولوژی پیشرفته فشرده سازی که توسط یک سرور ارائه میشود سرعت بیشتر و حجم مصرفی کمتر را به ارمغان می آورد.بوسیله این مرورگر شما میتوانید از مرور وب با  سرعت بالا لذت ببرید و کمترین ترافیک ممکن را مصرف کنید.همچنین این مرورگر تمامی امکاناتی که مرورگر PC در اختیار شما قرار میدهد را دارا میباشد.از آنجا که این برنامه طی چندین مرحله تست شده و عملکرد آن بهبود یافته، لذا می توان آن را یکی از مطمئن ترین برنامه های مرور وب برای سیستم عامل اندروید دانست.

hadi بازدید : 363 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Habit Browser – جدیدترین نسخه بروزر پیشرفته و پرسرعت هبیت برای اندروید !

Habit Browser نام یکی از برنامه های حرفه ای در زمینه مرور صفحات وب و مشاهده بهینه ی وبسایت های مختلف برای سیستم عامل اندروید است که به تازگی محبوبیت بسیاری را در بین کاربران اندرویدی به دست آورده است.این مرورگر با بهره گیری از حجم کم و توابع پیشرفته و کاهش js ها ، سرعت فوق العاده ای را در هنگام لود کردن صفحات وب برای شما به ارمغان آورده و از این رو یکی از رقبای مرورگرهای معروف مانند کروم ، فایرفاکس و… خواهد بود.

hadi بازدید : 419 دوشنبه 19 بهمن 1394 نظرات (0)

مرورگر UC browser را همه بخاطر سرعت و قابل اعتماد بودنش می شناسند. این مرورگر با استفاده از تکنولوژی پیشرفته فشرده سازی که توسط یک سرور ارائه میشود سرعت بیشتر و حجم مصرفی کمتر را به ارمغان می آورد.بوسیله این مرورگر شما میتوانید از مرور وب با  سرعت بالا لذت ببرید و کمترین ترافیک ممکن را مصرف کنید.همچنین این مرورگر تمامی امکاناتی که مرورگر PC در اختیار شما قرار میدهد را دارا میباشد.از آنجا که این برنامه طی چندین مرحله تست شده و عملکرد آن بهبود یافته، لذا می توان آن را یکی از مطمئن ترین برنامه های مرور وب برای سیستم عامل اندروید دانست.

ویژگی های اصلی UC browser اندروید :

افزونه FB که باعث بهبود سرعت facebook می شود.

ابزار speed mode که متناسب ترین نسخه صفحه وب برای اینترنت شما را انتخاب میکند که موجب افزایش سرعت مرور می شود.

ابزار smart download که از دانلود همزمان و دانلود در background و برقراری ارتباط مجدد اتوماتیک پشتیبانی می کند.

ابزار Incognito Browsing که از اطلاعات شما در حین مرور وب حفاظت می کند.

ابزار night mode که نور صفحه را در شب به گونه ای تنظیم میکند تا چشمان شما آسیب نبیند.

ابزار auto pager : هنگامی که شما در حال خواندن صفحه ای هستید با نزدیک شدن به پایان صفحه صفحه بعدی به طور خودکار بارگذاری می شود.

تغییرات نسخه جدید :

* پشتیبانی بدون مشکل از اندروید ۵ لالی پاپ

* بهبود عملکرد و رفع مشکلات قبلی

hadi بازدید : 457 یکشنبه 18 بهمن 1394 نظرات (0)

Firefox Browser for Android – آخرین ورژن مرورگر محبوب و قدرتمند موزیلا فایرفاکس برای اندروید

بعد از معرفی مرورگر های محبوب اندرویدی نظیر chrome و UC امروز با انتشار جدیدترین نسخه مرورگر فایرفاکس اندروید با شما خواهیم بود.شاید نیاز یه توضیح خاصی نداشته باشد.مطمئنا تمامی شما با این مرورگر قدرتمند در سیستم عامل های گوناگون از جمله ویندوز کار کرده اید.اپلیکیشن Firefox Browser یک مروگر با امنیت بالا با توانایی حفظ حریم شخصی شما در زمان وبگردی است .رابط کاربری بسیار زیبا و سرعت بالا در هنگام گشت و گذار در وبسایت ها و وبلاگ ها، حس بسیار خوبی را هنگام وبگردی به شما خواهد داد.

ویژگی های مرورگر Firefox Browser اندروید :

– سرعت بسیار خوب در بارگزاری و لود صفحات مختلف وب

– پشتیبانی از صوت در وبسایت و وبلاگ ها

– پشتیبانی از تصاویر و ویدئوها و فایل های جاوا

– پشتیبانی کامل از فلش و امکان نمایش بهینه فایل های فلش

– باز کردن تـــــب های جدید برای مرور همزمان چند صفحه

– پشتیبانی از تاریخچه مرورها (history) و مدیریت و افزودن علاقه مندی ها (bookmarks)

– قابلیت ذخیره سازی صفحات برای مشاهده در مد آفلاین

– پشتیبانی از افزودنی ها و پلاگین های (addon) مختلف

– قابلیت جستجوی سریع کلمات در صفحات وب (یا همان ویژگی Find)

– به اشتراک گذاری اطلاعات از طریق NFC

– پشتیبلنی کامل از تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی

– پشتیبانی از شبکه های اجتماعی Google, Twitter و Facebook

– رابط کاربری شیک با دسترسی سریع به تمامی قسمت ها

تغییرات نسخه جدید  :

* بهبود کیفیت کلی و کارایی نرم افزار

* افزایش نسبی سرعت بارگزاری صفحات

رسول خورشیدی بازدید : 289 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

CM Browser – Fast & Secure یک مرورگر فوق العاده زیبا و کلاسیک با محیطی کاربری بسیار تمیز از گروه برنامه نویسی Cheetah Mobile Incorporation خالق اپلیکیشن معروف Clean Master مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که تنها با دارا بودن حجمی معادل 1.6 مگابایت بهترین مرورگر اندرویدی را در دستگاه شما به ارمغان می آورد! بله این مرورگر کم حجم با بارگزاری بسیار سریع و فوق العاده ی سایت ها، نمایش تمامی وبلاگ ها و وبسایت ها در زیباترین شکل ممکن و دارا بودن یک آنتی ویروس اختصاصی فوق العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی شما در اینترنت تجربه ی بهترین و پرسرعت ترین نرم افزار مرورگر را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدیتان به ارمغان خواهد آورد!

تا به امروز نرم افزارهای مختلفی در زمینه ی مرورگر را برای اندروید معرفی کرده ایم که از آن ها می توانید موارد مشهوری چون فایرفاکس، گوگل کروم، هبیت، دلفین، اوپرا را نام برد و با استقبال خوب شما روبرو گردیده که همگی دارای حجمی زیاد هستند و اما CM Browser – Fast & Secure با حجم بسیار کم خود شما را حیرت زده خواهد کرد که چگونه با حجم یک مگابایت چنین مرورگر پرسرعت و قدرتمندی طراحی گردیده است!

 

hadi بازدید : 497 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

Sygic GPS Navigation بی شک بهترین، پرطرفدارترین و کامل ترین برنامه مسیربابی آفلاین برای سیستم عامل اندروید است که با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود از گوگل پلی توانسته آمار فوق العاده ای را بدست آورد.برنامه جی پی اس آفلاین سایجیک، نقشه های شهرها و کشورهای مختلف دنیا را با بالاترین کیفیت بر روی اسمارت فون و تبلت اندرویدی شما نمایش داده و از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه پشتیبانی از زبان شیرین فارسی است. این برنامه می تواند نقشه اکثر شهرهای ایران نظیر تهران، مشهد، اصفهان و… را به صورت کامل بر روی صفحه دیوایس اندرویدی شما نمایش دهد و همچنین توانایی نمایش جاده های شهری و بین شهری را دارا می باشد.از قابلیت های جالب این برنامه ویژگی HUD است که با استفاده از آن می توانید گوشی را جلوی داشبورد اتوموبیل گذاشته و از تصویر بازتاب آن بر روی شیشه استفاده نمایید که شما این ویژگی منحصربفرد را در تصویر زیر مشاهده می نمایید.

ویژگی های Sygic: GPS Navigation اندروید :

– نمایش شهرها و کشورها با کیفیت بالا و حتی سه بعدی – قابلیت نمایش نقشه ها به صورت ۲ یا ۳ بعدی – نمایش دوربین های سرعت و هشدار در سرعت غیر مجاز – نمایش علائم و مکان های عمومی در نقشه ها – دارا بودن نقشه شهرهای بزرگ ایران و جاده های بین شهری – امکان ذخیره سازی نقشه ها بر روی گوشی – پشتیبانی از تقریبا تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی

تغییرات نسخه جدید :

* بهبود رابط کاربری و اینترفیس * افزوده شدن برخی شهرها و مناطق دیگر * نقشه کلی ایران تغییرات محسوسی نداشته است.
  ……………………………………….

نکات قابل توجه در مورد این برنامه :

۱- اگر از نسخه های قبلی استفاده کرده اید حتما آن را به صورت کامل با تمامی فایل ها از گوشی خود پاک کنید. ۲- برای داشتن صدای گوینده فارسی نیز می توانید به مسیر Settings > Regional رفته و پس از آن گزینه Voice را انتخاب نموده و سپس صدای مورد نظر خود را تنظیم کنید. ۳- امکان دارد پس از اجرا هر بار پیغامی مبنی بر خریداری کردن نرم افزار به شما نشان داده می شود اما هیچ مشکلی در استفاده از برنامه و نقشه ها وجود ندارد و با انتخاب گزینه ادامه می توانید بدون هیچ مشکلی از برنامه استفاده نمایید. ۴-  در صورتی که گوشی شما دارای مموری داخلی (۴، ۸، ۱۶، ۳۲ گیگابایت)  است باید پوشه Sygic را در این مموری کپی کنید و در صورت کپی کردن در مموری کارت با پیغام دانلود نقشه رو به رو می شوید و نقشه ها توسط نرم افزار قابل شناسایی نیست. ۵- هنگامی که برای اولین بار Sygic را اجرا می کنید ایمیل ارسال نکنید و SKIP را بزنید و همچنین هنگام کار با این برنامه از WiFi استفاده نکنید. ۶- روش حل مشکل باز نشدن نقشه ایران: پس از استخراج فایل دیتا، به مسیر Sygic/Maps بروید و فایل content.info را با نرم افزار Notepad++ باز کنید و عبارت maps=TA:WORLD:2014.09 موجود در آن را حذف کنید، سپس فایل را ذخیره کنید. ……………………………………….

راهنمای نصب برنامه Sygic :

* فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج نمایید. * پوشه Sygic را در روت حافظه (منظور از روت همان پوشه اولیه حافظه بلافاصله پس از باز کردن آن است) کپی نمایید.همچنین اگر گوشی شما دارای رم داخلی است حتما روی آن کپی کنید. * حال برنامه را نصب و از آن لذت ببرید.

hadi بازدید : 381 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

Perfect365 نام اپلیکیشنی محبوب در زمینه ویرایش تصاویر برای سیستم عامل اندروید است که با استفاده از آن ها قادر خواهید بود از امکانات جالبی برای لکه برداری و ویرایش چهره بهره مند شوید و تصاویر خود را به آسانی ویرایش و آرایش کنید! همانطور که از نام آن پیداست  (تغییر با یک کلیک) کار کردن با این برنامه بسیار ساده و روان بوده و می توان از حالت های پیش فرض و آماده برای ویرایش چهره ها استفاده نمود.

hadi بازدید : 302 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

با استفاده از اپلیکیشن WiFi Connection Manager می توانید کنترل کاملی بر وافای خود بر روی دیوایس ها داشته باشید. این برنامه قدرت اسکن شبکه های محلی را بالا برده و در پیدا کردن آنها به شما کمک می کند. همچنین با استفاده از این نرم افزار و بدون داشتن دانش کافی از دستگاه خود می توانید مشکلات معمولی که در هنام اتصال به شبکه Wifi برای شما پیش می آیند را برطرف کنید. از طریق WiFi Connection Manager می توانید اطلاعات ذخیره شده در مورد شبکه ها را ذخیره و بازیابی کنید.

hadi بازدید : 460 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

LinkedIn چیست : لینکدین یک سرویس و شبکه اجتماعی تجاری است که در دسامبر ۲۰۰۲ ایجاد شد و در می ۲۰۰۳ آغاز به کار کرد. تعداد بازدیدکنندگان این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۰۶ از مرز ۲۰ میلیون نفر گذشت. براساس گزارش ارسالی توسط بخش تحقیقات بازار لینکدین در ژوئن ۲۰۱۳ تعداد کاربران این شبکه اجتماعی در بیش از ۲۰۰ کشور جهان به مرز ۲۵۹ میلیون نفر رسید. این وب سایت به بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا در دسترس کاربران می باشد.هرچند لینکداین توسط رید هافمن که از اعضای سابق پی پال و وب سایت سوشیال دات نت بوده بنیان گذاری شد، مدیرعامل کنونی لینکدین جف وینر می باشد که در گذشته مدیر اجرایی یاهو بوده است. (منبع ویکیپدیا)

:::> اگر شما هم از کاربران لینکدین باشید بدون شک تا کنون به یک اپلیکیشن اندرویدی برای دسترسی سریع به حساب کاربری و اکانت خود در این سرویس پرطرفدار نیاز پیدا کرده اید.با استفاده از این برنامه قادرید از امکاناتی نظیر دسترسی به آخرین اخبار کار و صنعت، دسترسی به آخرین وضعیت دوستان، مشاهده و ویرایش پروفایل خود و… در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده نمایید.

hadi بازدید : 415 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

Google Chrome یکی از برنامه های  قدرتمند شرکت گوگل در زمینه مرور صفحات وب است که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است . با استفاده از این برنامه میتوانید صفحات وب را با سرعت بالا مشاهده نمایید . لازم به ذکر است این نرم افزار با ۵۰۰ میلیون دانلود در سایت گوگل پلی توانسته محبوبیت زیادی را بین کاربران اندروید بدست آورد.نیاز به توضیح اضافی ندارد که این اپلیکیشن در تمامی سیستم عامل ها بسیار عملکرد خوبی داشته است و تنها یکبار تست آن را به شما دوستان اندرویدی پیشنهاد می کنیم!

hadi بازدید : 379 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

Advanced Download Manager Pro نام یکی از برترین اپلیکیشن های اندرویدی در زمینه مدیریت دانلود می باشد که آخرین نسخه آن به تازگی در مارکت اندروید منتشر شده است.با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود فایل های مورد نظرتان را با سرعت بالا دانلود نمایید.از ویژگی های بارز این نرم افزار دانلود همزمان چند فایل است.این اپلیکیشن امکانات بسیار خوبی دارد و مانند نرم افزار IDM ویندوز فایل های دانلودی را برای افزایش سرعت به صورت چند تکه می کند که تاثیر زیادی بر سرعت دانلود دارد.

ویژگی های اصلی نرم افزار Advanced Download Manager:

– قابلیت دانلود همزمان ۳ فایل

– تشخیص و رهگیری لینک دانلود از مرورگر ها و کلیپ بورد

– وجود قابلیت از سر گیری دانلود (Resume)

– افزایش سرعت دانلود از طریق ۹ تکه کردن فایل ها

– بک آپ گیری از لیست دانلود و تنظیمات برنامه بر روی کارت حافظه

– اطلاع رسانی پایان دانلود از طریق ویبره یا زنگ

– قابلیت زمان بندی برای دانلود در زمان دلخواه

– ذخیره فایل ها با فرمت دلخواه و در پوشه دلخواه

– سازگاری با اکثر مرورگرها نظیر کروم،اپرا ،فایرفاکس و…

– آیکون اختصاصی و نمایش در نواراطلاع رسانی

تغییرات نسخه جدید :

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد

رسول خورشیدی بازدید : 278 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)


8 برنامه در یک برنامه ! ، نزدیک به ۳۰۰۰ فروش ، جزو پرفروش های هفته ، رضایت بیش از ۹۰ درصد خریداران،




مفتخرم اپلیکیــــشنی با امکانات متنوع , حرفه ای جدید و ساده و هوشمند رو بهتون معرفی کنم !
دوست دارید بدونید سرعت اینترنت واقعی تون چقدره ؟؟؟‌
طول روز چقدر دانلود کردید و سرعتتون چقدر بوده ؟؟؟
دوست دارید بدونید تک تک اتصال هاتون اینترنت مصرفیشون چقدره ؟؟؟؟؟
با مدیر اینترنت هزینه های اینترنت 3g و4g و یا edge را کاهش دهید
هزینه ها را نصف کنید و از اینترنت مصرفی خود هر لحظه خبر داشته باشید !
با مدیر اینترنت سرعت از سرعت آپلود - دانلود - و از سرعت اینترنتتون لحظه به لحظه با خبر بشید !
این برنامه با امکانات آماری که به شما میدهد خود را از تمام برنامه های موجود در کافه بازار جدا میکند و همیشه یکه تازه برنامه های بازار است !

hadi بازدید : 340 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

همانطور که می دانید YouTube بزرگترین سرویس اشتراک ویدئو و صوت است که چند سالی است شرکت گوگل آن را خریداری کرده و مدیریت می کند.این وبسایت بزرگ پس از گوگل و فیسبوک ، سومین سایت پربازدید و محبوب دنیا بوده وبالاتر از یاهو قرار دارد! این سرویس غول پیکر بر اساس زبان فلش و اچ تی ام ال برای نمایش انواع ویدئوها مانند کلیپ‌ های فیلم، کلیپ‌های تلویزیون و کلیپ‌های موسیقی و هم چنین فیلم‌های اوریجینال ایجاد شده‌ است.

ویژگی های اصلی نرم افزار YouTube اندروید :

– دسترسی سریع به ویدئوهای یوتیوب و مشاهده آن ها

– یافتن کانال ها و فیلم ها به صورت جستجوی صوتی و فوری

– امکان ثبت نام کردن برای دسترسی به لیست پخش مورد علاقه و لیست Watch Later

–  امکان اشتراک گذاری ویدئوها از طریق گوگل پلاس ، تویتر ، فیسبوک و…

تغییرات نسخه جدید :

* رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد

* افزایش سرعت بارگزاری

رسول خورشیدی بازدید : 259 پنجشنبه 01 بهمن 1394 نظرات (0)

** بیش از ۱۰ هزار دانلود در سه روز اول انتشار اتفاقی نیست! **

اینترنت ارزان و سریع رو دوست دارید؟ اشتراک رایگان اینترنت رو دوست دارید؟ اینترنتتون سرعتش کمه و ناراضی هستید؟ عکسها و ویدئو ها تو وایبر و واتساپ و لاین و سایر برنامه ها دیر منتقل میشن؟ دنبال راه چاره میگردید؟ با این نرم افزار علاوه بر افزایش بینظیر سرعت اینترنت، به صورت رایگان به دوستانتون که اینترنت ندارن اینترنت پرسرعت بدید و به صورت زنده ببینید که چقدر دارن دانلود میکنن، اگر زیاد دانلود کردن میتونید ارتباطش رو قطع کنید! اینترنتتون کند شده؟ بخاطر مصرف زیاد اینترنت گوشیتون زیاد داغ میکنه؟ پس با زدن یک دکمه هم باعث افزایش سرعت بشید هم میزان مصرف اینترنت رو کاهش بدید! اگه یه بسته ۲۰۰ مگابایتی بخرید برای یک ماهتون کافی خواهد بود...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 25,334
  • بازدید کلی : 634,463
  • کدهای اختصاصی
    به لایک روید در گوگل امتیاز بدید