loading...
لایک روید ، دانلود بازی و نرم افزار اندروید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس عاشقانه ناب 1 706 nagor
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی واتساپ و تلگرام و ............ 0 557 nagor
آرزوی عجیب کودک سرطانی مردم جهان را مجذوب کرد + تصویر 0 492 nagor
حکم قصاص برای مرد افغان به جرم قتل زن ایرانی 0 470 nagor
عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز 94.10.30/ اندو از همه رنگ 0 515 nagor
توضیح دفتر هاشمی درباره سوژه جدید تخریبگران 0 464 nagor
عبور بورس از بزنگاه 0 540 nagor
صفحه اول روزنامه های سیاسی، اجتماعی چهارشنبه +تصاویر 0 500 nagor
احتمال افزایش 15 درصدی تاییدصلاحیت‌ها / عدم رایزنی رسمی با شورای نگهبان 0 526 nagor
خيز‌احمدي‌نژادي‌ها براي مجلس!!! 0 476 nagor
جوک خفن جک خفن 0 452 nagor
جرم سیاسی تعریف شد 0 513 nagor
عکس های شوی لباس جنجالی در دانشگاه الزهرا 0 456 nagor
در مقابل متولد چه ماهی چه کارهایی نکنیم 0 492 nagor
بازسازی جهان اطراف با مغز مداد +عکس 0 480 nagor
مجری قلابی رادیو، حساب‌های بانکی را خالی می‌کند 0 445 nagor
لباس بازیگران در جشنواره فجر دردسرساز شد! 0 506 likeroid
بازدید آمانو از موزه جواهرات ملی ایران (+عکس) 0 469 likeroid
آزمایش دارویی خطرناک که در دنیا جنجال به پا کرد 0 437 likeroid
 پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به نامه رئیس‌جمهور 0 455 likeroid
رسول خورشیدی بازدید : 397 جمعه 10 دی 1395 نظرات (0)

همان طور که میدانید گالری پیش فرض دستگاه های اندرویدی به خودی خود قابلیت های زیادی نداشته و حتی در برخی موارد نمی توان بسیاری از فرمت های تصاویر را توسط آن ها مشاهده کرد. اپلیکیشن Darkroom Gallery Photo Editor یک گالری کامل و بی نظیر با امکانات فراوان از استودیوی Mobato برای سیستم عامل اندروید است که آن را می توان یک راه جدید و نوظهور برای مدیریت تصاویر دانست زیرا با استفاده از قابلیت های آن می توان به راحتی به تصاویر دسترسی داشت و آن ها را با هر فرمتی اجرا کرد. پس از نصب دارکروم گالری تمامی نیاز های شما برای دسترسی به دیگر برنامه های جانبی برطرف شده و می توانید با دسترسی به امکانات بسیار زیاد آن تحولی فوق العاده در تصاوریتان ایجاد کنید. در قسمت ویرایش تصاویر این اپلیکیشن بیش از 16 ابزار و فیلتر منحصر به فرد موجود می باشد که برای دسترسی به آن ها کافیست تصویر را انتخاب و ابزار مورد نیاز را انخاب کنید. هم چنین بر خلاف افکت های به کار رفته شده در گالری پیشفرض اندروید مجموعه ای از افکت های با کیفیت درون این اپلیکیشن قرار دارد که می توانید به وسیله آن ها عکس های خود را به تصاویری هنری تبدیل کنید! سیستم هوشمند دسته بندی تصاویر نیز به گونه ای طراحی شده است که تصاویر با نهایت برنامه ریزی، دسته بندی شده و می توانید به سرعت به هر کدامشان که مایلید دسترسی داشته باشید.

رسول خورشیدی بازدید : 462 جمعه 10 دی 1395 نظرات (0)

ویرایشگر تصاویر آچار فرانسه. همه چیز را یکجا داشته باشید.

امکانات متعدد برنامه‌های ویرایشگر تصاویر را یکجا در یک برنامه به همراه خود داشته باشید.

PicsArt – Photo Studio کامل ترین، بهترین و قدرتمندترین و پرطرفدارترین اپلکییشن ویرایش تصویر (Photo Editor) برای اندروید می باشد که با دانلود بیش از 70 میلیون بار و با دارا بودن امتیاز 4.4 از 5.0 در پلی استور محبوب ترین فوتو ادیتور به شمار می رود که با نصب ان برروی اسمارت فون خود می توانید یک استودیوی عکس فوق العاده را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید و با استفاده از ابزارهای بی نظیری که در اختیار شما قرار می دهد تجربه ی کار با بهترین و کامل ترین برنامه فوتو ادیتور را داشته باشید. اپلیکیشن فوق تمام ابزارهایی را که برای ویرایش تصویر احتیاج دارید را در اختیار قرار می دهد و می توان ان را قدرتمندترین نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید نام برد! شما این امکان را در اختیار دارید تا از میان ده ها افکت فوق العاده در دسته بندی های منحصر به فرد به صورت دلخواه برروی عکس هایتان اعمال کنید و رنگ و رویی تازه را به عکس هایتان ببخشید! نکته قابل توجه این نرم افزار دانلود +500 میلیونی ان از مارکت گوگل است که مطمئنا نظر هر کاربر اندرویدی را جلب می کند تا ان را امتحان نماید و به ظمت ان پی ببرد!

علیرضا بازدید : 605 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)

تا به حال  نرم افزار های زیادی در مورد  ارسال و دریافت فایل از طریق وایرلس مانند Zapya و Superbeam و … در سایت معرفی کرده بودیم که در این پست از سایت لایک روید قصد معرفی نرم افزار بی نظیر دیگری با نام SHAREit  را داریم که این نرم افزار هم بسیار درخشیده و طرفداران زیاد و امتیاز بسیار خوبی را هم در گوگل پلی به خود اختصاص داده است.

تقال دیتا لذت ببرید.

علیرضا بازدید : 526 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)

برنامه Volume Scheduler نرم افزاری حرفه ای و کاربردی در زمینه تغییر خودکار حجم صدا ها در  گوشی های اندروید می باشد که توسط شرکت Yogesh Dama به صورت مجانی منتشر شده است. دلیل های زیادی وجود دارد که بخواهید از این برنامه برای کنترل حجم صوتی دیوایس خود استفاده کنید! افراد مختلف در طول شبانه روز بارها حجم صدای دستگاه هوشمند خود را تغییر می دهند ؛ به عنوان مثال گوشی خود را در هنگام استراحت و یا جلسات مهم بر روی حالت بی صدا قرار می دهند و یا اینکه در محیط بیرون از خانه بر روی آخرین درجه آن قرار می دهند! این برنامه هوشمند با قرار دادن پروفایل های گوناگون شما کاربران محترم را قادر می سازد تا در  زمانی مختلف و به صورت خودکار حجم صدای گوشی های وهوشمند خود را تغییر دهید! تنها کافیست برنامه را اجرا کرده و با پروفایل های مخصوص خود را ایجاد کنید و همه چیز را به Volume Scheduler بسپارید! شاید برنامه های مشابهی نیز وجود داشته باشند اما تمامی آنها علاوه بر دسترسی های غیر مجاز و متعدد محیطی پیچیده دارند در صورتی که این نرم افزار بر خلاف تمامی آن ها دارای یک محیط ساده می باشد و کل امکاناتش را در محیطی دوست داشتنی در اختیارتان قرار می دهد! برنامه معرفی شده در پس زمینه اجرا شده  و بدون مزاحمت برای کاربران به فعالیت های خود ادامه می دهد!

 

علیرضا بازدید : 627 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

نرم افزارTubeMate YouTube Downloader را می توان یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای دانلود از شبکه جهانی یوتیوب دانست که  در بین کاربران دنیا رواج داشته و آخرین نسخه بدون تبلیغات آن را هم در این پست از سایت لایک روید  به درخواست کاربران معرفی می کنیم . توسط این نرم افزار عالی شما امکان دسترسی سریع، جستجو، اشتراک و دانلود ویدیو های یوتیوب را خواهید داشت از مزیت های خوب این نرم افزار این است که دانلود ها همیشه در پس زمینه انجام می شوید و شما قادرید به کارهای دیگر خود نیز بپردازید. 

لایک روید بازدید : 437 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار ZaZaRemote می توانید به آسانی تلویزیون خانه خود را کنترل کرده و یا بر روی ماهواره مدیریت کنید . دقت داشته باشید که برای اجرای این برنامه باید به طور مستقیم از مادون قرمز گوشی استفاده کنید . بنابراین این اپلیکیشن تنها بر روی گوشی های Note3 ، Galaxy S4 ، HTC NEW ONE و سایر گوشی هایی که دارای مادون قرمز می باشد قابل اجرا است. از این پس می توانید لوازم جانبی خانه خود را با استفاده از دیوایس اندرویدی خود کنترل نمایید .

hadi بازدید : 515 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

پس از معرفی و بررسی برنامه محبوب سایجیک به عنوان یک برنامه آفلاین جی پی اس برای اندروید، امروز قصد تحلیل و ارائه آخرین نسخه برنامه Google Maps ساخت ابر کمپانی معروف گوگل را داریم.همانطور که می دانید این برنامه به طور پیش فرض بر روی گوشی و تبلت های اندرویدی نصب است و قابلیت این را دارد که با استفاده از GPS دستگاه، موقعیت فعلی و نقشه های مختلف از مکان های گوناگون زمین را در اختیار شما قرار دهد.

hadi بازدید : 595 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که پس از مدتی کار کردن با گوشی و تبلت خود و نصب و پاک کردن بازی ها و برنامه های مختلف احساس کردید گوشی شما دچار کندی سرعت شده و هنگ می کند یا در حین انجام بازی ها به اصطلاح لگ (lag) میزند ، پیشنهاد می کنیم حتما تا پایان این پست همراه ما باشید!

hadi بازدید : 758 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

پس از معرفی برنامه های محبوب و پرطرفداری نظیر تلگرام، واتس اپ، ایمو و … امروز قصد معرفی و انتشار جدیدترین نسخه از برنامه ZapZap Messenger را داریم که قابلیت های فراوانی را دارا می باشد.با استفاده از زپ زپ مسنجر قادر خواهید بود به صورت رایگان با دوستان و مخاطبین خود به چت و گفتگو بپردازید و با یکدیگر عکس، فیلم و سایر فایل ها با فرمت های گوناگون را به اشتراک بگذارید.

hadi بازدید : 664 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

CM Browser – Fast And Secure نام یکی از قوی ترین ، کار آمد ترین ، سریع ترین و البته امن ترین مرورگر های منتشر شده برای پلتفرم اندروید می باشد ، این مرورگر علی رغم حجم بسیار کمی که دارد (تقریبا ۲ مگابایت) می تواند صفحات اینترنتی را با سرعتی خارق العاده بارگذاری کند و با داشتن یک آنتی ویروس مخصوص جهت افزایش امنیت کابر توانسته است جزو امن ترین ، کم حجم ترین  و بهترین مرورگرهای موجود برای اندروید باشد ، همچنین این مرورگر از محیط کاربری ساده ، زیبا و دوستانه برخوردار است که باعث می شود در هنگام گشت و گذاز و وبگردی ، از آن نهایت لذت را ببرید.

hadi بازدید : 678 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

Battery Doctor بی شک یکی از برترین برنامه ها در زمینه بهینه سازی و رفع مشکلات باتری برای سیستم عامل اندروید است که نسخه جدید آن به تازگی منتشر شده است.برنامه دکتر باتری با بهره گیری از توابع و تکنولوژی های کاملا پیشرفته و کارآمد، قادر است با اعمالی چون غیر فعال کردن اپلیکیشن های غیر ضروری را در مواقع لزوم، غیر فعال کردن برنامه ها در هنگام خاموش شده صفحه و غیره میزان مصرف باتری گوشی و تبلت شما را تا حد قابل توجهی کاهش دهد و بنا به ادعای سازنده عمر باتری را تا ۵۰ درصد افزایش دهد.

hadi بازدید : 335 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

امروز قصد معرفی یکی از معروف ترین و بهترین لانچر های گوگل پلی به نام ZERO Launcher را داریم . ZERO Launcher یک لانچر هوشمند است که بر روی سیستم عامل اندروید بالا تر از نسخه ۴.۰ اجرا می شود.شامل تم ها و ایکون های بسیار زیبا و زنده ای است . و همچنین قابیت هماهنگ سازی با سیستم و مدل گوشی بسیار بالایی دارد. به خصوص برای تبلت ها طراحی بسیار جالب و حیرت آوری دارد. این لانچر توسط کمپانی ZERO Team  طراحی شده و تا الآن در مارکت اندرویدی گوگل پلی امتیاز قابل قبول ۴.۴ را از ۵ کسب کرده است و هم اکنون به صورت رایگان در این مارکت عرضه شده است. بر اساس آماری که گوگل پلی ارائه داده است تا به حال این لانچر را ۱۰۰ میلیون نفر بر روی سیستم خود نصب کرده اند که یک آمار بسیار بسیار بالایی بوده است و برای کمپانی سازنده این لانچر یک موفقیت بسیار بزرگی بوده است.

hadi بازدید : 580 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

همانطور که می دانید به تازگی تب داغ کلیپ های داب اسمش (Dubsmash) یا همان لب خوانی روی ویدئوها تمامی شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام را فرا گرفته است و ما پس از معرفی نسخه اصلی و خارجی برنامه دابسمش اندروید امروز قصد انتشار آخرین نسخه از برنامه محبوب دابشو را داریم که احتمالا از امکانات متفاوت و منوی کاملا فارسی آن لذت خواهید برد

hadi بازدید : 276 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

اپلیکیشن اندرویدی Battery Monitor Widget Pro یک برنامه ی پیشرفته و کارآمد برای بهینه سازی باتری های اسمارت فون ها و گوشی های اندرویدی است. اگر شما از جمله آدم هایی هستید که موبایلتان از باتری نه چندان خوبی استفاده می کند و به سرعت شارژ باتری گوشی تان خالی می شود

hadi بازدید : 408 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

Barcode scanner نام یک برنامه بسیار پرکاربرد اندرویدی است که امروز قصد داریم آن را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم.

اخیرا بسیاری از محصولات و کالاها دارای اطلاعاتی اند که فقط از طریق بارکد حک شده بر روی آن ها می توان به آنها دسترسی پیدا کرد.نرم افزار اندرویدی که پیش روی شماست یک برنامه بسیار سبک و در عین حال کاربردی است که می توانید از آن برای اسکن انواع بارکد ونمایش اطلاعات آن استفاده نمایید.گفتنی است این برنامه به صورت کاملا رایگان در مارکت اندروید قرار گرفته و دارای امتیاز ۴.۱ از ۵ در سایت رسمی گوگل می باشد.

hadi بازدید : 348 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

امروز تیم لایک روید قصد معرفی یک لانچر جالب ، سریع و کم حجم را دارد که نامش Hola Launcher – Simple And Fast است. این لانچر یکی از سریع ترین ، بهینه ترین و کم حجم ترین لانچر های عرضه شده در مارکت های اندرویدی است و به صورت کاملا رایگان در مارکت اندرویدی گوگل پلی عرضه شده است و تا کنون با استقبال بسیار خوبی روبرو شده و قریب به  ۵۰۰ هزار نفر این لانچر را دانلود کرده اند. این لانچر توسط شرکت هولاورس (Holaverse) طراحی شده و تاکنون توانسته است امتیاز حیرت انگیز ۴.۵ از ۵ را در گوگل پلی کسب کند.

hadi بازدید : 936 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

اگر بخواهیم یکی از برنامه های بسیار ضروری و کاربردی برای گوشی های اندرویدی را نام ببریم بدون شک Google Play services یکی از آن ها خواهد بود.این اپلیکیشن بهترین ابزار برای بروز رسانی برنامه ها و بازی ها از طریق گوگل پلی می باشد و با استفاده از آن قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن به آخرین آپدیت تمامی اپ های نصب شده بر روی گوشی و تبلت خود دسترسی داشته باشید.

hadi بازدید : 294 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

 امروز قصد تحلیل و بررسی یکی دیگر از لانچرهای اندرویدی را داریم که از ویژگی ۳ بعدی بودن به زیباترین نحو استفاده کرده است.TSF Shell با در اختیار گذاشتن امکانات شخصی سازی فراوان و همچنین دارا بودن ویژگی های فراوان نظیر جلوه های حرکتی ویژه، دارا بودن انواع ویجت های اختصاصی، اعمال تنظیمات بر روی آیکون ها و بسیاری از قابلیت های دیگر می تواند ظاهر و اینتر فیس گوشی و تبلت اندرویدی شما را کاملا متحول سازد.

hadi بازدید : 629 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

پس از معرفی چندین نرم افزار ویرایش عکس اندرویدی نظیر Instagram و PicsArt امروز قصد معرفی یک ویرایشگر کاملا متفاوت با نام LINE camera را داریم که جدیدترین نسخه آن به تازگی توسط کمپانی مشهور LINE در گوگل پلی منتشر شده است.توسط این نرم افزار قادر خواهید بود عکس های گرفته شده توسط دوربین گوشی و یا گالری را به شکل جالبی ویرایش نمایید و با استفاه از قاب ها، فیلترها، قلم ها، براش ها و غیره جلوه هایی زیبا به عکس ببخشید و در نهایت تصاویر ویرایش شده را در لــــــــاین و سایر شبکه ها به اشتراک بگذارید.

hadi بازدید : 280 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

Color Effect Booth Pro یک اپلیکیشن بسیار کاربردی و جالب می باشد که برای ایجاد تغییر رنگ در عکسهای شما می باشد.در این برنامه شما می توانید رنگ هر چیزی را که دلخواهتان باشد را تغییر دهید.به عنوان مثال می توانید رنگ لباس خود و یا رنگ ماشینتان را عوض نمایید تنها در عرض چند ثانیه.با این اپلیکیشن جدید حتی قادرید که رنگ چشم را نیز تغییر دهید.این برنامه بسیار محبوب بوده و ما پیشنهاد می کنیم حتما این اپ کاربردی را دانلود نمایید.

hadi بازدید : 368 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)

از گفتن توضیحات اضافه خود داری می کنیم و فقط به ذکر این نکته بسنده می کنیم که این برنامه بدون شک یکی از بهترین برنامه های تبدیل فرمت های ویدئویی برای سیستم عامل اندروید است که با استفا ه از آن قادر خواهید بود تقریبا تمامی فرمت های ویدئویی را در محیطی ساده، کاملا آفلاین، بدون هیچ اتصالی به اینترنت و فقط و فقط با گوشی یا تبلت اندرویدی خود تبدیل نمایید.

hadi بازدید : 1156 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

پس از ارائه برنامه هایی برای استفاده همزمان از دو و یا چند اکانت برای مسنجرهایی نظیر واتس اپ، بیتاک و تلگرام و استقبال کم نظیر کاربران دریافتیم بحث مولتی اکانت بسیار پرطرفدار بوده و امروز تصمیم گرفتیم برای برنامه اینستاگرام هم اپلیکیشن هایی جهت استفاده همزمان و یکجا از ۲ و یا ۳ اکانت خدمت شما کاربران عزیز ارائه کنیم.

برای این کار ما برنامه Instwogram را برای دانلود شما دوستان ارائه داده ایم که این برنامه به همراه برنامه اصلی اینستاگرام و اپلیکیشن اوجی اینستا می تواند برای شما تا سه اکانت اینستاگرام را به ارمغان بیاورد.

hadi بازدید : 308 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که پس از مدتی استفاده از یک برنامه یا بازی در گوشی یا تبلت اندرویدی خود متوجه شده اید که برای ادامه استفاده از آن نیاز به خرید اکانت و پرداخت دارید و یا برای باز کردن آیتم و قابلیتی خاص در یک بازی و اپلیکیشن باید آن را خریداری نمایید.اگر این اتفاق برای شما هم افتاده پس تا آخر این مطلب در اندروید سیتی مهمان ما باشید، در این مطلب با برنامه ای ۱ مگابایتی با صدها دلار ارزش آشنا خواهید شد!

hadi بازدید : 393 سه شنبه 27 بهمن 1394 نظرات (0)

شاید یادتان باشد که وقتی سیستم عامل سیمبین پرچمدار سیستم عامل در گوشی ها بود ، یکی از نرم افزار هایی که بسیار پرطرفدار بود همین نرم افزار کنترل ریموت تلویزیون بود که توانایی کنترل اعمال کنترلی توسط گوشی های دارای درگاه مادون قرمز را داشت.در آن زمان بسیاری از گوشی ها از این درگاه بهره مند بودند.با ورود سیستم عامل محبوب اندروید بسیاری از گوشی ها فاقد این درگاه شدند تا اینکه به تازگی شرکت های تولید کننده گوشی ، اسمارت فون های خود را مجهز به اینفرارد کردند .گوشی هایی نظیر HTC One ، Galaxy S4 و LG G3… از این جمله اند.

hadi بازدید : 300 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

پس از معرفی چندین پلیر بسیار کاربردی نظیر کا ام پلیر ، PlayerPro ، جت آدیو و Poweramp، امروز قصد معرفی و انتشار جدیدترین نسخه برنامه زد پلیر را داریم که با استفاده از آن قادر خواهید بود فایل های صوتی و تصویری خود را با هر کیفیت و حجمی که دارند بدون افت کیفیت و فریم مشاهده نمایید.

hadi بازدید : 426 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

PPSSPP Gold یک نرم افزار قدرتمند برای اجرای بازی های کنسول های محبوب پلی استیشن ۱ و ۲ و ۳ در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی می باشد که توانایی اجرای اکثر بازی های این کنسول ها بدون لگ و مشکلی را دارد.این اپلیکیشن علی رغم قیمت نسبتا بالای خود در گوگل پلی، مورد استقبال بسیاری از طرفداران بازی های PSP قرار گرفت و توانست امتیاز قابل قبول ۴.۵ از ۵ را کسب کند.برای اجرای بازی ها در این برنامه کافیست فایل بازی با پسوند CSO یا ISO را در حافظه گوشی خود کپی کرده و سپس با اجرای این برنامه بازی مورد نظر را آدرس دهی کنید و سپس تجربه بازی های پلی استیشن را این بار در دیوایس اندرویدی خود را به ارمغان بیاورید.این نرم افزار با قیمت ۶ دلــار در مارکت اندروید منتشر شده

hadi بازدید : 470 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

اگر شما از جمله آدم هایی هستید که به زودی از صفحه نمایش گوشیتان خسته میشوید و همیشه به دنبال عوض کردن تم و والپیپر گوشیتان هستید بی شک APUS Launcher  یکی از گزینه های بسیار مناسب برای شما خواهد بود. APUS Launcher بسیار کارآمد و بهینه طراحی شده است و یوزر اینترفیس بسیار جالبی دارد به طوری که به راحتی به بخش های مختلف گوشیتان دسترسی پیدا می کنید. همچنین دارای هزاران والپیپر رایگان و زیبا و همچنین تم های فوق العاده با آیکون اچ دی وجود دارد که به راحتی میتوانید گوشی خسته کننده خود را به گوشی مورد علاقتان تبدیل کنید .

hadi بازدید : 689 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

آخرین آپدیت رسمی – زمستان ۹۴

همانطور که می دانید مشکل دسترسی به مارکت اندروید برای ایرانیان عزیز همواره از مشکلات رایج بوده و گوگل به دلایل و بهانه های مختلف مانع از استفاده کاربران ایرانی به این بانک عظیم برنامه و بازی شده است.امروز قصد معرفی و ارائه جدیدترین نسخه اپلیکیشن Bazaar را داریم که احتمالا نام آن را بارها شنیده اید!

hadi بازدید : 534 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

Lucky Patcher نام برنامه ای قدرتمند جهت حذف لایسنس نرم افزارها و بازی های پولی است که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.

با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود به سادگی به حذف لایسنس اکثر برنامه ها و بازی های اندرویدی بپردازید و بازی ها و برنامه های مدت دار (trial) را پچ نمایید.

hadi بازدید : 297 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

با استفاده از اپلیکیشن WiFi Connection Manager می توانید کنترل کاملی بر وافای خود بر روی دیوایس ها داشته باشید. این برنامه قدرت اسکن شبکه های محلی را بالا برده و در پیدا کردن آنها به شما کمک می کند. همچنین با استفاده از این نرم افزار و بدون داشتن دانش کافی از دستگاه خود می توانید مشکلات معمولی که در هنام اتصال به شبکه Wifi برای شما پیش می آیند را برطرف کنید. از طریق WiFi Connection Manager می توانید اطلاعات ذخیره شده در مورد شبکه ها را ذخیره و بازیابی کنید.

hadi بازدید : 294 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (0)

Snap Camera HDR یک برنامه دیگر در زمینه دوربین برای سیستم عامل اندروید است که با نصب آن بر روی گوشی و تبلت اندرویدی خود می توانید امکات فوق العاده ای را به دوربین آن اضافه نمایید.این برنامه که به تازگی طرفداران زیادی را پیدا کرده است قادر است امکاناتی نظیر افکت گذاری هنگام عکسبرداری، تنظیم رنگ و کنتراست نور، تنظیم وضوح تصویر، حالت تایمر، رفع صدای عکسبرداری و … را به دوربین شما ببخشد.

hadi بازدید : 292 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (0)

شاید تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که نیاز به یک نرم افزار کامل برای مشاهده و ایحاد اسناد آفیس در گوشی و تبلت اندرویدی خود داشته باشید.OfficeSuite 8 + PDF to Word نام یک نرم افزار بسیار کاربردی مخصوص سیستم عامل اندروید است که همانند نسخه ۷ این برنامه ، از طریق آن قادر خواهید بود که به ایجاد ، مشاهده ، ویرایش ، پرینت و اشتراک گذاری اسناد ورد و اکسل و پاورپوینت بپردازید.همچنین با استفاده از این برنامه می توانید فایل های پی دی اف را خوانده و آنها را به اسناد آفیس تبدیل نمایید.

hadi بازدید : 411 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (0)

جدیدترین نسخه Poweramp Music Player  – بهترین و محبوب ترین موزیک پلیر برای اندروید

Poweramp Music Player بی شک از بهترین و پرطرفدارترین موزیک پلیر های منتشر شده در گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید است که می تواند فضای پخش موزیک اسمارت فون اندرویدی شما را کاملا دگرگون و تمامی نیاز شما برای پخش فایل های صوتی با فرمت های گوناگون را برطرف سازد.این برنامه توانایی های فوق العاده ای دارد و در این پست قصد داریم این برنامه و نحوه استفاده از آن را به صورت کامل برای شما دوستان عزیز توضیح دهیم.

رسول خورشیدی بازدید : 221 چهارشنبه 21 بهمن 1394 نظرات (0)

به نام خدا
اگر مودم تازه خریده اید
اگر مودمتان ریست شده
اگر می خواهید درآمدی از همسایگان داشته باشید
اگر می خواهید سرویس دهنده خود را عوض کنید
این نرم افزار را دانلود نمایید.
این نرم افزار آموزش راه اندازی اولیه مودم را به شما می دهد
دیگر هیچ نیازی به مغازه های کامپیوتری ندارید .

رسول خورشیدی بازدید : 311 چهارشنبه 21 بهمن 1394 نظرات (0)

اپلیکیشنی قدرتمند در زمینه ی ویرایش ، میکس و ساخت موزیک توسط اسمارت فون اندروید می باشد که امکان ساخت موزیک به صورت حرفه ای با 16 پد چند لمسی را به شما می دهد و می توانید انواع افکت های reverb ، phaser و distortion را به موزیک ها بیفزایید .

امکان ضبط کردن صدا با استفاده از میکروفون برای میکس آهنگ های ساخته شده از جمله قابلیت های این نرم افزار به شمار می آید و برای تبلت های 7 تا 10 اینچی نیز بهینه سازی شده است. از ویژگی های دیگر برنامه ی فوق می توان ویرایش صداها ، کنترل چند لمسی ، سه گزینه ی پد برای شروع ، دارا بودن افکت های اضافی برای دانلود و توسعه ی برنامه ، داشتن یک کتابخانه صدا و دارا بودن صفحه کلید برای ترکیب بندی ملودیک ها را نام برد.

برنامه ی SPC – Music Sketchpad هم اکنون با قیمت 4.49 یورو در مارکت اندروید به فروش می رود که شما می توانید جدیدترین نسخه ی آن را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از لایک روید برای اسمارت فون خود دریافت کنید.

 تغییرات نسخه ی v2.2.0 :

* رفع مشکلات متعدد برای بهبود عملکرد

hadi بازدید : 323 چهارشنبه 21 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Full Screen Caller ID – دانلود برنامه  نمایش تصویر تمام صفحه افراد تماس گیرنده برای اندروید

full screen caller ID برنامه ای است که به کمک آن میتوانید عکس هایی که برای مخاطبین خود انتخاب نموده اید به هنگام تماس گرفتن یا دریافت تماس به صورت تمام صفحه مشاهده نمایید .

در حالت پیشفرض هنگامیکه کسی با شما تماس می گیرد ، شما فقط یک کادر کوجک را روی صفحه اسمارت فون مشاهده می نمایید که شاید شما هم از این حالت تکراری و خسته کننده خسته شده اید.با استفاده از full screen caller ID به راحتی می توانید این حالت پیشفرض را که خارج از محدوده تنظیمات خود گوشی است تغییر دهید و عکس مخاطبین خود را به صورت تمام صفحه و بسیار جالب ببینید.

hadi بازدید : 420 چهارشنبه 21 بهمن 1394 نظرات (0)

X-plore File Manager Donate Unlocked – Donate- آخرین نسخه فایل منیجر فوق العاده X-plore برای اندروید

X-plore File Manager بدون تردید یکی از برترین و جامع ترین اپلیکیشن های مدیریت فایل برای سیستم عامل اندروید است که با استفاده از آن قادر خواهید بود بر روی تمامی فایل ها و پوشه های درون گوشی و تبلت خود مدیریت داشته باشید.نرم افزار ایکس پلور اندروید امکانات کم نظیری را در اختیارتان قرار می دهد که از جمله آن ها می توان به بازکردن و ایجاد فایل های فشرده، کپی کردن، انتقال، تغییر نام و حذف فایل ها و پوشه ها به صورت گروهی و تکی، نمایش شاخه ای پوشه ها و اسناد و بسیاری از قابلیت های کاربردی دیگر اشاره کرد.

hadi بازدید : 498 سه شنبه 20 بهمن 1394 نظرات (0)

Smart IR Remote – AnyMote  – برنامه جالب و کاربردی ریموت کنترل تلویزیون و سایر وسایل الکترونیکی خانگی برای اندروید

قابل استفاده فقط در گوشی های دارای درگاه اینفرارد

قیمت ۶.۹۹ دلار درمارکت اندروید و امتیاز ۴.۶ از ۵

شاید یادتان باشد که وقتی سیستم عامل سیمبین پرچمدار سیستم عامل در گوشی ها بود ، یکی از نرم افزار هایی که بسیار پرطرفدار بود همین نرم افزار کنترل ریموت تلویزیون بود که توانایی کنترل اعمال کنترلی توسط گوشی های دارای درگاه مادون قرمز را داشت.در آن زمان بسیاری از گوشی ها از این درگاه بهره مند بودند.با ورود سیستم عامل محبوب اندروید بسیاری از گوشی ها فاقد این درگاه شدند تا اینکه به تازگی شرکت های تولید کننده گوشی ، اسمارت فون های خود را مجهز به اینفرارد کردند .گوشی هایی نظیر HTC One ، Galaxy S4 و LG G3… از این جمله اند.

ویژگی های اصلی برنامه Smart IR Remote – AnyMote  اندروید :

– پشتیبانی از حرکات دست بر روی گوشی (حرکت به سمت چپ و راست برای تغییر کانال و به بالا و پایین برای تغییر ولوم صدا)

– پشتیبانی از بسیاری از تلویزون ها ، پلیرها ، گیرنده دیجیتال ، رسیورها و…

– توانایی تشخیص میزان صدا و کم کردن صدا به صورت اتوماتیک

– توانایی قطع صدای پخش در هنگام دریافت تماس

– پشتیبانی از Xbox 360

تغییرات نسخه جدید :

* رفع شدن مشکل ویجت دربرخی گوشی ها

* رفع مشکل حذف دکمه ها در حالـــت ویرایش

* بهبود کارایی و رفع باگ های جزئی

hadi بازدید : 418 سه شنبه 20 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه Speech2Text Translator TTS Pro – نرم افزار تبدیل متن به گفتار

اگر نیاز به ترجمه داشته باشید اولین و در نوع خود بهترین گزینه Speech2Text Translator TTS می باشد. این اپلیکیشن می تواند به عنوان یک مترجم سریع و فوری مورد استفاده قرار گیرد. نرم افزار Speech to Text Translator به شما این اجازه را می دهد تا گفتار را به راحتی به نوشتار تبدیل نمایید. در صورتی که به کشوری سفر می کنید و در مورد صبحت کردن با زبان آن کشور نگران هستید این نرم افزار میتواند جایگزین یک مترجم باشد.

برخی دیگر از ویژگی های Speech2Text Translator TTS Pro اندروید:

*  امکان ترجمه گفتار به متن
*  امکان ترجمه متن به گفتار
*  ذخیره کردن متن در حافظه کلیپ بورد و خواندن صوتی آن
*  به اشتراک گذاری فایل ها از طریق مختلف
*  قابلیت نصب بر روی ورژن های پایین اندروید (۲.۳)
*  ترجمه همزمان با گفت و گو
*  امکان جست و جو متن در وب

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 25,311
  • بازدید کلی : 634,440
  • کدهای اختصاصی
    به لایک روید در گوگل امتیاز بدید