loading...
لایک روید ، دانلود بازی و نرم افزار اندروید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس عاشقانه ناب 1 706 nagor
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی واتساپ و تلگرام و ............ 0 557 nagor
آرزوی عجیب کودک سرطانی مردم جهان را مجذوب کرد + تصویر 0 492 nagor
حکم قصاص برای مرد افغان به جرم قتل زن ایرانی 0 470 nagor
عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز 94.10.30/ اندو از همه رنگ 0 515 nagor
توضیح دفتر هاشمی درباره سوژه جدید تخریبگران 0 464 nagor
عبور بورس از بزنگاه 0 540 nagor
صفحه اول روزنامه های سیاسی، اجتماعی چهارشنبه +تصاویر 0 500 nagor
احتمال افزایش 15 درصدی تاییدصلاحیت‌ها / عدم رایزنی رسمی با شورای نگهبان 0 526 nagor
خيز‌احمدي‌نژادي‌ها براي مجلس!!! 0 476 nagor
جوک خفن جک خفن 0 452 nagor
جرم سیاسی تعریف شد 0 513 nagor
عکس های شوی لباس جنجالی در دانشگاه الزهرا 0 456 nagor
در مقابل متولد چه ماهی چه کارهایی نکنیم 0 492 nagor
بازسازی جهان اطراف با مغز مداد +عکس 0 480 nagor
مجری قلابی رادیو، حساب‌های بانکی را خالی می‌کند 0 445 nagor
لباس بازیگران در جشنواره فجر دردسرساز شد! 0 506 likeroid
بازدید آمانو از موزه جواهرات ملی ایران (+عکس) 0 469 likeroid
آزمایش دارویی خطرناک که در دنیا جنجال به پا کرد 0 437 likeroid
 پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به نامه رئیس‌جمهور 0 455 likeroid
لایک روید بازدید : 502 یکشنبه 21 آذر 1395 نظرات (0)

بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازی سازی مطرح DaXingXing برای گوشی ها و تبلت های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و تا به این لحظه بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از پرطرفدارترین ها به شمار می رود و توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را بر اساس هزاران رای به دست اورد. در بازی Arrow می بایست یک پیکان لغزنده را در هزارتویی متحرک کنترل کنید، فرقی هم نمی کند که این پیکان زنجیره ای از مربع ها باشد یا یک مار سبز و عظیم الجثه، مهم این است که بتوانید با یک انگشت حرکت آن را در هزارتو کنترل کنید تا به موانع برخوردی نداشته باشید! مثل تمام بازی های بی پایان، Arrow هم یک بازی رکوردی است و باید نهایت تلاشتان را برای ثبت بالاترین رکورد و تصاحب بیشترین الماس به کار بگیرید. با پیشروی در بازی و افزایش مجموع امتیازات به طول دم دراز پیکان شما هم افزوده می شود، بنابراین کنترل در Arrow لحظه به لحظه سخت تر خواهد شد! کنترل شخصیت ها در بازی به صورت جوی استیک صورت می پذیرد و باید با دقت و سرعت عمل بالای خود علاوه بر جمع آوری الماس ها، با تیروکمانی که در دست دارید به سمت دشمنان شلیک کنید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید!

علیرضا بازدید : 488 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)

 بازی Nanuleu بازی جذاب و  اعتیاداور به قیمت  2.99 دلار ؛ در سبک جذاب  بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی بزرگ Selva Interactive برای  سیستم عامل اندروید است که ساعت ها پیش در مارکت بزرگ گوگل عرضه شده و طبق معمول تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای خاص و متفاوت سیستم عامل اندرویدی معرفی کنیم!  Nanuleu  بازی استراتژی است که در آن کنترل درخت های جادویی و باستانی را به دست می گیرید ؛ وظیفه کلی شما محافظت از سرزمین در برابر هجوم نیروهای تاریکی است! نیرویی مخرب در حال نزدیک شدن است، درختان باستانی خطر را حس کرده اند و از خواب طولانی مدت بیدار شده اند! می بایست به جمع آوری منابع مورد نیاز مشغول شوید تا نیرو های مهاجم را وادار به عقب نشینی کنید! هر یک از درخت های موجود قوانین خاص خود را برای بازی کردن دارند و با شیوه ای منحصر به فرد از این سرزمین محافظت می کنند! همه درخت ها برای تولید منابع گرد هم می آیند و با به کار گیری تجهیزات به دست آمده، آیتم های دفاعی می سازند! باید از امکانات موجود با بهترین استراتژی ممکن بهره ببرید تا بتوانید در برابر نیرو های تاریکی مقاومت کنید! بازی Nanuleu حالت های گیم پلی مختلفی را برای شما در نظر گرفته است که هر کدام درجه سختی های متغیری ارائه می دهند! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک هستید بازی پیش رو را از دست ندهید!

لایک روید بازدید : 468 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

پس از معرفی چندین بازی استراتژی برای اندروید، این بار قصد معرفی بازی جدید و فوق العاده زیبای Castle Clash را داریم که یکی از از پرطرفدارترین بازی های استراتژی در بین 10 بازی برتر در ایالات متحده و کشورهای دیگر به شمار می رود و امتیاز 4.6 از 5 نشان دهنده ی محبوبیت آن است. در این بازی شما باید با ساخت قلعه هایی مختلف و جمع اوری و ساخت یک سپاه از قهرمانان قدرتمند برای تبدیل شدن به بزرگترین جنگسالاری در جهان تلاش کنید و اعتیادآورترین بازی استراتژی را در اندرویدفون خود تجربه کنید. ارتشی را که می سازید می تواند شامل الف ها، دورف ها، جانوران مختلف و روبات ها باشد و خلاقیت شماست که بازی را پیش خواهد برد و می توانید قوی ترین امپراطوری جهان را تشکیل دهید. به بازیکن های سراسر جهان حمله ور شوید و با به غارت بردن منابع ان ها پول و امتیاز خود را افزایش دهید و علاوه بر بالا بردن سطح خود، در لیست برترین بازیکن های سراسر جهان (تاپ پلیر) قرار بگیرید و قدرت خود را به رخ دیگر کاربران سراسر جهان و همچنین دوستانتان بکشید.

لایک روید بازدید : 487 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما به ساخت و مدیریت دهکده اسمورف ها و همچنین هدایت شخصیت های دوست داشتنی اسمورف مشغول می شوید و ساعت ها خود را سرگرم سازید و تجربه ی بهترین بازی مدیریت دهکده را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. در بازی فوق شما نقش کشاورزی را خواهید داشت که به تولید و فروش محصولات کشاورزی می پردازد و از این طریق کسب درآمد می نماید. تفاوت این بازی با بازی های مشابه مدت زمان عمل آمدن محصولات است. برخلاف سایر بازیهای مشابه که محصولات در عرض چند ثانیه عمل می آیند، در این بازی بسته به نوع محصول چند دقیقه تا چند ده دقیقه زمان لازم است. همین طولانی شدن زمان باعث شده است تا بازی جذابیت بیشتری داشته باشد و شما را هفته ها سرگرم نماید.

لایک روید بازدید : 2824 شنبه 08 آبان 1395 نظرات (0)

همه ما می دانیم که تنظیم دیش بسیار وقت بر و گاهی اوقات اذیت کننده می باشد . اما از این پس نگران نباشید با این نرم افزار جدیدی که طراحی شده میتوانید براحتی و خیلی سریع دیش ماهواره منزلتان را به هرجهتی که مایلید تنظیم کنید این نرم افزار برای گوشیهای دارای سیستم عامل اندروید و آیفون طراحی شده برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب رجوع کنید

hadi بازدید : 563 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

Soccer Stars – ستاره های فوتبال یک بازی زیبا در سبک بازی های ورزشی مسابقه ای است که جدیدترین نسخه آن به تازگی توسط استودیو Miniclip برای سیستم عامل اندروید در گوگل پلی منتشر شده است.این بازی فوتبالی اندرویدی با داشتن میلیون ها بازیکن در سراسر دنیا از برترین بازی ها در این سبک به شمار می رود.در این گیم ورزشی شما می توانید رقیب خود را به صورت دلخواه انتخاب کرده و با پا به توپ شدن در زمین فوتبال مهارت خود را در زدن شوت و گل های زیبا نشان داده و خود را به عنوان بازیکنی معروف معرفی نمایید!

hadi بازدید : 413 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

Throne Rush نام یکی دیگر از بازی های سبک محبوب استراتژیکی ساخت استودیو بازی سازی NEXTERS LIMITED است که با بیش از ۲۰ میلیون بازیکن آنلاین در سرتاسر دنیا یکی از خوب های این سبک به شمار می رود.در این بازی شما باید در مقابل دیگر گیمرهای واقعی و آنلاین این بازی به رقابت بپردازید و با مدیریت منابع و ابزارهای متعدد و ساخت بنا های مختلف و نهایتا گسترش ارتش و قلمروی فرمانروایی خود امتیازتان در بازی را زیادتر کنید و با غارت سایر قبایل قدرت خود را افزایش دهید!

رسول خورشیدی بازدید : 264 یکشنبه 18 بهمن 1394 نظرات (0)

برای اولین بار در ایران ، به خود افتخار میکنیم که بازی محبوب کلش آف کلنز ( نبرد قبایل ) را بصورت کاملا فارسی شده در مارکت ها قرار دادیم.ولی پس از مدتی کوتاه متاسفانه سایت ها و افراد مختلفی (ازجمله آقای رضا بنافی) شروع به کپی برداری از روی کلش فارسی کرده و آن را به قیمت های مختلف به فروش رساندند و ما برای جلوگیری از سواستفاده های احتمالی دیگر و با توجه به اینکه برای ترجمه نزدیک به ۳۰۰۰ خط این بازی بسیار بسیار زحمت کشیده شده است مجبور به ارائه بازی فقط در این سایت شدیم.

 

hadi بازدید : 395 شنبه 17 بهمن 1394 نظرات (0)

Asphalt 8 : Airborne – جدیدترین ورژن بازی گرافیکی و خارق العاده آسفالت ۸ برای اندروید

گرافیک و گیم پلی خارق العاده و خیره کننده

+ آموزش رفع ارور لایسنس

پس از معرفی چندین بازی در زمینه ماشین سواری و ریسینگ، امروز در پستی کاملا ویژه قصد معرفی بهترین بازی اتوموبیل رانی را داریم که بدون شک تا به حال نام آن را بارها شنیده اید.بازی Asphalt 8 : Airborne که توسط کمپانی فوق محبوب Gameloft عرضه شده با دارا بودن فایل دیتای کامل دارای گرافیک و گیم پلی در حد کنسول های بازی بوده و با بیش از ۱۰۰ میلیون گیمر و امتیاز فوق العاده ۴.۶ از ۵ یکی از برترین بازی های موجود در گوگل پلی می باشد.

تغییرات نسخه جدید :

* افزوده شدن چندین ماشین جدید

* اضافه شدن تعداد زیادی چالش در طول بازی

* ویژگی های جدید از جمله جرقه های آتشین در ماشین های McLaren P1 GTR, Mitsubishi Lancer Evolution X, McLaren 675LT و…

* افزایش نسبی گرافیک و گیم پلی بازی

ویژگی های نسخه مگا مود :

۱. Infinite credits
۲. Infinite tokens
۳. Max level
۴. Max stars
۵. Currency exploit (buy anything with credits)
۶. Booster time multiplier
۷. Infinite nitro
۸. AIs cannot use nitro
۹. Anti-ban (single player)
۱۰. Unlock all races

hadi بازدید : 505 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)

EA Sports UFC یکی از جدید ترین و بهترین بازی های سبک بوکس برای دیوایس های اندرویدی می باشد، این بازی از گرافیک بالا (گرافیک کنسولی طبق ادعای سازندگان!) و امکانات بسیار گسترده ای پشتیبانی می کند که می توانند تجربه بهترین بازی بوکس را در اندرویدفون علافه مندان رشته ورزشی بوکس به ارمغان بیاورند.

برخی از ویژگی های بازی بوکس EA Sports UFC اندروید:

– وجود بیش از ۷۰ بوکسر معروف – شامل بروس لی، جان جونز و…

– امکان رقابت با دوستان به صورت شبکه ای و آنلاین

– وجود رینگ های مختلف و متنوع در سراسر جهان

– گرافیک خیره کننده اچ دی + صدا گذاری حرفه ای

تغییرات نسخه های اخیر :

* اضافه شدن ۸ جنگجو افسانه ای به بازی

* اضافه شدن یه سری ویژگی ها جدید مانند رویداد ها

hadi بازدید : 504 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)

شاهکاری دیگر از سوپرسل، سازنده بازی کلش آو کلنز

نسخه کامل و بدون نیاز به دیتا با حجم ۷۶ مگابایت

Boom Beach نام بازی بسیار زیبا و محبوب در سبک بازی های استراتژیکی دارای گرافیک اچ دی خیره کننده و شاهکاری دیگر از کمپانی بازی سازی Supercell خالق بازی های پرطرفدار کلش آف کلینز و Hay Day می باشد که جدیدترین نسخه آن به تازگی در گوگل پلی ریلیز شده است.در این گیم اندرویدی شما باید با استفاده از قایق ها و سایر تجهیزاتی که در اختیار دارید افراد و سربازان خود را به جزایر دشمن رسانده، برده ها را آزاد کنید و غنایم دشمن را به غارت ببرید! بهترین استراتژی را به کار بگیرید و سعی کنید کمترین صدمه به نیروهای شما وارد شود.با غارت کردن معادن و منابع دشمنان امتیاز خود را افزایش دهید و سلاح های جدید بسازید و با تقویت ارتش خود، امپراطوری را در دست بگیرید!

برخی ویژگی های بازی Boom Beach اندروید :

– جستجو و کاوش جزایر مختلف، پیکار با دشمنان و کشف گنجینه های ارزشمند !

– داشتن سازه ها و منابع مختلف برای مقابله با دشمنان

– دارا بودن نیروهای نظامی و سربازان مختلف برای نابود کردن غارتگران

– بازی کردن با سایر بازیکنان دنیا و رقابت به صورت آنلاین

– گرافیک اچ دی بسیار زیبا + صداگذاری و موسیقی متن شنیدنی

تغییرات نسخه جدید  :

* افزوده شدن ۱۰ نیروی و قدرت جدید

* اضافه شدن ویژگی های گرافیکی در سطوح Vault

* رفع باگ ها و بهبود گرافیک و گیم پلی

 

hadi بازدید : 390 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

شاهکاری فوق العاده استثنایی از کمپانی Square Enix

پیشنهاد ویژه اندروید سیتی!

امروز قصد داریم یک بازی هیجانی در سبک محبوب تک تیر انداز را برای شما معرفی کنیم. نام این بازی هیتمن تک تیر انداز (Hitman Sniper) است ، این بازی مهیج که جدید ترین محصول کمپانی Square Enix تا به امروز است از گرافیکی خارق العاده و گیم پلی بسیار هیجان انگیزی برخوردار است که به همین دلیل به همه گیمر های علاقه مند به سبک تک تیر انداز توصیه میکنیم که این بازی کم نظیر را حتما تجربه کنند! (نا گفته نماند که این بازی در حال حاضر با قیمت ۴.۹۹ دلاردر مارکت گوگل به فروش میرود).

برخی از ویژگی های بازی هیجان انگیز Hitman Sniper اندروید:

– وجود بیش از ۱۵۰ مرحله ( ماموریت ) متنوع برای یازی کردن

– امکان جمع آوری ۱۵ سلاح متفاوت برای استفاده

– پشتیبانی از لیدربورد برای رقابت جهانی

– گرافیک اچ دی + صدا گذاری حرفه ای

– و ….

hadi بازدید : 320 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Samurai Siege  – بازی استراتژیک مجبوب و اعتیادآور سامورایی برای اندروید

یک بازی دیگر به سبک بازی معروف کلش آف کلنز اندروید

Samurai Siege یک بازی در سبک بازی های استراتژیک جنگی است که جدیدترین نسخه آن به تازگی در گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.این بازی بیش از ۴ میلیون بازیکن در سراسر دنیا دارد و یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین اندرویدی به شمار می رود.در این بازی شما باید قبیله خود را رهبری کنید و تلاش کنید که به کمک دیگر سامورایی های قبیله، ارتش خود را مستحکم کنید و از تجاوز دشمنان به قلمروتان جلوگیری کنید و با آن ها مبارزه نمایید.

ویژگی های بازی Samurai Siege اندروید :

– جمع آوری و تشکیل ارتشی از سامورایی ها، نینجاها و غیره

– بنا کردن انواع استحکامات در دهکده خود برای محافظت در برابر دشمنان

– بازی کردن در محیط های مختلف مثل جنگل، کوه ها، بیابان و غیره

– اتحاد با سایر بازیکنان و تشکیل یک امپراطوری جدید و قدرتمند

– رقابت با سایر بازیکنان دنیا به صورت آنلاین

– گرافیک قابل قبول با گیم پلی روان و اعتیارآور

تغییرات نسخه جدید  :

* اضافه شدن ویژگی ها و آیتم های جدید

* رفع باگ های جزئی و بهبود گرافیک بازی

لازم به ذکر است که

این بازی آنلاین بوده و نیاز به اینترنت دارد و اتصال به نت از طریق سیمکارت های ایرانسل، همراه اول و رایتل و همچنین wifi امکان پذیر است و برای اجرای آن نیاز به هیچ گونه گذر از تحریم ندارید.

 

hadi بازدید : 401 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

استراتژی خود را پیاده کنید…همه چیز در اختیار شماست!

پس از معرفی چند بازی پرطرفدار استراتژیک امروز قصد معرفی یکی از برترین بازی های استراتژیک در دنیا (محبوبترین بازی سال ۲۰۱۴ بنا به گفته گوگل پلی) را داریم که نسخه جدید آن به تازگی در گوگل پلی منتشر شده است.Battle Alert یک بازی در ژانر بازی های استراتژیک و آنلاین بوده که گرافیک بالا و گیم پلی اعتیادآور آن می تواند ساعت ها شما را با اسمارت فون اندرویدیتان سرگرم کنید.در این گیم اندرویدی شما باید پایگاهی نظامی را که در بحبوحه یک جنگ بزرگ قرار دارد را رهبری کنید و با نقشه های خود دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنید.

ویژگی های بازی Battle Alert اندروید :

– دارا بودن انواع سلاح ها و تجهیزات جنگی

– طراحی واقع گرایانه شخصیت ها، محیط بازی و آلات جنگی

– شامل ۷۰ مرحله و سناریو منحصربفرد برای پیروزی نهایی در بازی

– امکان باز کردن آیتم های جدید و رقابت با سایر بازیکنان

– گرافیک اچ دی خیره کننده در مقابل حجم کم با گیم پلی جذاب

– صداگذاری و موسیقی متن مهیج و شنیدنی

تغییرات جدید :

* افزوده شدن قهرمان های جدید در بازی

* اضافه شدن مهارت های جدید به شخصیت ها

* بهبود گرافیک و رفع مشکلات جزئی

hadi بازدید : 279 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

بازی اندرویدی در سبک اکشن – استراتژیک و آنلاین

+ تحلیل و بررسی اختصاصی

حتی اگر علاقه ی بسیار کمی به بازی کردن در هر پلتفرمی اعم از گوشی یا کامپیوتر داشته باشید مسلما با سری بازی های ندای وظیفه که از قدیمی ترین بازی ها در سبک اکشن و نسبتا استراتژیک می باشد، آشنایی دارید.بازی های ندای وظیفه تا به امروز در هر سیستم عامل و با هر حجمی که منتشر شده اند از موفق ترین ها بوده اند و بازی Call of Duty®: Heroes نیز از این قاعده مستثنی نبوده و می توان آن را یکی از زیباترین بازی های کمپانی معتبر Activision Publishing دانست.

hadi بازدید : 588 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

Xenowerk نام یک بازی زیبا در سبک بازی های اکشن و شوتر است که در ابتدا برای سیستم عامل ios منتشر شد و پس از موفقیت و طرفداران زیادی که به دست آورد، استودیو بازی سازی Pixelbite را مجاب به انتشار نسخه اندرویدی آن کرد.این بازی با برخورداری از گرافیک اچ دی و دارا بودن دیتای آفلاین و حدود ۵۰ مرحله چالش برانگیز می تواند یکی از بهترین پیشنهادها برای طرفداران سبک Shooter و اکشن باشد.

برخی ویژگی های بازی Xenowerk اندروید :

– سایه پردازی و نورپردازی بسیار زیبا (که در تصاویر ادامه مطلب مشاهده خواهید نمود)

– دارا بودن قدرت های ویژه جهت افزایش گیم پلی بازی

– دارای انواع سلاح و تجهیزات با قابلیت ارتقا آن ها

– گیم پلی جذاب + گرافیک اچ دی بالا

– کنترل های لمسی کاربردی و آسان

– کنترل دوگانه و جالب بازی

تغییرات نسخه جدید (ورژن ۱.۳.۶) :

* رفع باگ ها و بهینه سازی های مختلف

hadi بازدید : 422 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

پس از معرفی بازی زیبای Contract Killer: Sniper به عنوان یکی از بازی های سبک تک تیراندازی اندروید، امروز قصد معرفی و ارائه ی یک بازی دیگر در این زمینه با نام Sniper 3D Assassin را داریم که با کسب امتیاز ۴.۵ از ۵ و جذب بیش از ۲۰ میلیون گیمر اندرویدی در سراسر دنیا، سر و صدایی را در این ژانر در بدو انتشار داشت!

ویژگی های بازی Sniper 3D Assassin اندروید :

– بازی کردن و تیر اندازی در محیط های زیبا و متنوع

– انواع سلاح های کشنده با امکان ارتقا آن ها

– کنترل سریع و راحت دید اسنایپر

– گرافیک اچ دی و ســه بعدی و صداگذاری مهیج

تغییرات ورژن جدید :

* اضافه شده سلاح ها و ویژگی های جدید

* رفع باگ ها و بهبود گرافیک و گیم پلی بازی

hadi بازدید : 380 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

Cloud Raiders یک بازی بسیار زیبا و هیجانی در سبک بازی های استراتژیک و جنگی است که به تازگی جدیدترین نسخه آن در گوگل پلی منتشر شده است.این بازی از گرافیک سه بعدی بالایی بهره می برد و به گفته ی خیلی ها می توان آن را حتی با بازی محبوب clash of clans نیز مقایسه کرد! در این بازی شما در دنیای آسمانی و جزایر شناور منحصربفرد باید به جمع آوری و تقویت ارتش خود پرداخته و با متحد شدن با دوستان خود در مقابله با دشمنان خود پیروز شده و قلمرو و امپراطوری را توسعه دهید.

ویژگی های بازی Cloud Raiders اندروید :

– جمع آوری قبیله و ارتش برای جنگ و پیکار با دشمن

– جنگ های هوایی بسیار هیجان انگیز

– وجود انواع سلاح ها و توپ های گوناگون برای مقابله با دشمنان

– ایجاد بناها و قلعه های مستحکم برای جلوگیری از تجاوز دشمنان

– فراخوانی نیروهای کمکی در مواقع نیاز به صورت هفتگی

– گرافیک سه بعدی عالی با گیم پلی جذاب و سرگرم کننده

تغییرات نسخه جدید :

* افزوده شدن آیتم ها و پاداش های جدید در بازی

* بهبود گرافیک و رفع باگ های جزئی قبلی

hadi بازدید : 854 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

GUNSHIP BATTLE نام یکی از جذاب ترین بازی ها در سبک گیم های هوایی و هواپیمایی اما این بار در قالب جنگی می باشد که توسط استودیو بازی سازی TheOne برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و در آن شما در نقش خلبانی حرفه ای هستید که با در اختیار داشتن پیشرفته ترین هلیکوپتر ها و جنگنده های هوایی به پیکار با دشمنان رفته و ماموریت های مختلف از سر تا سر دنیا را یکی پس از دیگری پشت سر خواهید گذاشتید، البته اگر بتوانید!!

ویژگی های بازی GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D اندروید :

– دارای ماموریت ها و مراحل منحصر بفرد و جذاب

– وجود جنگنده ها و تجهیزات پیشرفته برای مقابله با دشمن

– وجود بیش از ۱۰ آیتم مانند : راکت ، رادار و موشک های جنگی

– گرافیک اچ دی ۳ بعدی + صذاگذاری مهیج و شنیدنی

– سازگاری با اکثر تبلت های اندرویدی

تغییرات نسخه جدید  :

* اضافه شدن گانشیپ جدید TERMINATOR S

* افزوده شدن مرحله های انتخابی برای پاداش ۲ برابر

hadi بازدید : 347 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

Deer Hunter 2016 یا به فارسی همان شکارچی گوزن ۲۰۱۶ یک بازی بسیار سرگرم کننده و چالش بر انگیز برای اسمارت فون های اندرویدی می باشد که موضوعی تقریبا متشابه نسبت به نسخه قبلی خود یعنی Deer Hunter 2014 دارد، در سری بازی های دیر هانتر کاری که شما انجام می دهید، شکار حیوانات مختلف از راه ها و صورت های مختلف است!

برخی از ویژگی های بازی هیجانی Deer Hunter 2016 اندروید:

– وجود حیوانات مختلف در محیط بازی مانند خرس، گرگ، پلنگ و…

– وجود سلاح های مختلف و امکان ارتقا دادن آن ها

– پشتیبانی از تجهیزاتی مانند X-Ray برای شکار در شب

– امکان شخصی سازی و ارتقا داد کاراکتر بازی توسط شما

– گراقیک خیره کننده + صدا گذازی مهیج و حرفه ای

hadi بازدید : 276 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

یک بازی استراتژیک دیگر شبیه به Clash Of Clans

دارای بیش از ۷۰ میلیون بازیکن فعال

Empire: Four Kingdoms یک بازی استرتژیک و سرگرم کننده شبیه به بازی معروف Clash Of Clans می باشد، در این بازی باید با ساختن دیوار ها و قلعه های محکم از امراپراطوری و شهر خود محافظت کنید، ارتشی قدرتمند تعلیم دهید و آن ها برای فتح قلعه دیگر بازیکنان به بیرون بفرستید و در نتیجه اقتصاد امپراطوری خود را شکوفا نمایید.

hadi بازدید : 409 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

Clash of Lords 2 نسخه دوم از بازی پرطرفدار جنگ پادشاهان است که یکی از برترین بازی ها در سبک استراتژیک موجود در گوگل پلی می باشد.این بازی علی رغم حجم نسبتا کم خود، از گرافیک اچ دی بسیار خوبی بهره می برد و گیم پلی آن حس بسیار خوبی را در هنگام بازی با گوشی و تبلت اندروید به شما می دهد.همانند نسخه قبلی، در این بازی نیز شما وظیفه رهبری و فرماندهی لشگری را بر عهده دارید که باید به کمک آن ها با سایر ارتش ها و امپراطوری ها بجنگید و با تصاحب غنایم و تجهیزات آن ها و همچنین تصاحب سرزمین آن ها بر گستره قلمرو خود بیفزایید و روز به روز فرماندهی خودتان را قدرتمند تر کنید.

hadi بازدید : 351 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

پس از معرفی چندین بازی استراتژیکی محبوب و زیبا نظیر جنگ قبایل، مهاجمان ابری، جنگ پادشاهان، کستل کلش و… امروز قصد معرفی یکی دیگر از بازی های این سبک پرطرفدار با نام Clash of Kings (برخورد پادشاهان) را داریم که در مدت زمان کوتاهی توانست گیمرهای زیادی را به سمت خود بکشاند.موتور این بازی (game engine) به نحوی بسیار شبیه به بازی کلش آف کلنز طراحی شده و در این بازی هم هدف بازی این است که با ابزاری که در اختیار دارید به ساخت و توسعه امپراطوری خود بپردازید.

hadi بازدید : 314 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (0)

DomiNations یا فرمانروایی یک بازی گرافیکی و زیبا از تیم بازی سازی Nexon M. Inc است که در حال عرضه به صورت رایگان در مارکت رسمی اندروید (Google Play) در حال عرضه می باشد و توانسته است نمره قابل قبول ۴.۳ از ۵  از کاربران اندرویدی دریافت کنید، در ادامه می توانید توضیحات مختصری درباره این بازی مطالعه کنید.

DomiNations یک بازی استراتژیک زیبا و جدید برای اکتشافات، پیشرفت کردن و فتح کردن است، ملت خود را به سوی پیروزی نهایی در تمام تاریخ بشر (از عصر حجر تا عصر فضا) هدایت کنید! ملت خود را از میان بزرگترین تمدن های دنیا (بریتانیا، فرانسه، چین، روم، یونان و…) انتخاب کنید و پایتخت خود را بسازید، اتحاد های رقیب را شکست بدهید و تبدیل به بزرگترین و قوی ترین فرمانروای زمین شوید!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک و زیبا DomiNations اندروید:

– از تمام تاریخ بشر بگذرید و پیشرفت کنید، اولین کسی باشید که تکنولوژی هایی مثل پرواز را اختراع می کند!

– امکان انتخاب از بین چند تمدن متفاوت و متنوع (بریتانیا، فرانسه، چین، روم، یونان و…)

–  وجود شخصیت‌های مهم تاریخ از جمله اسکندر کبیر، کلئوپاترا و ناپلئون

– شهرت خود با ساختن اهرام های مصر یا حتی مجسمه آزادی افزایش دهید!

– امکان ملحق شدن به یک اتحاد و مبارزه با اتحاد های دیگر

تغییرات نسخه جدید :

* اضافه شدن ملیت های آسیایی! کشور هایی مثل کره، ژاپن و تایوان

* اضافه شدن راه های موثر تری برای نظارت بر تمرین ارتش

* بهتر شدن کلی کارایی انجمن بازی

hadi بازدید : 388 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

Temple Run 2 ورژن دوم از سری بازی دونده معبد ساخت استودیو بازی سازی Imangi Studios می باشد که نسبت به نسخه اول آن از افزایش چشم گیر گرافیک و گیم پلی بهره مند بوده و اضافه شدن ویژگی ها و آیتم های گوناگون جذابیت بازی را دو چندان کرده است.بازی تمپل ران از جمله بازی های رکوردزنی است و در آن شما باید در مسیر پر پیچ و خم در میان جنگلها و صخره های فراوان از دست غول ها فرار کنید و نهایتا با کسب امتیازهای موجود در مسیر به مراحل بعد راه یابید.

ویژگی ها بازی Temple Run 2 اندروید :

– دارا بودن محیط های جذاب نظیر جنگل، صخره، معادن و غیره

– بودن انواع شخصیت های جالب و با توانایی های خاص در بازی

– دارا بودن انواع دستاوردها و پاداش های مختلف در سراسر بازی

– گرافیک بالا با وجود حجم نسبتا کم و وجود کارکتر های متنوع

تغییرات نسخه اخیر :

* اضافه شدن آیتم ها و سطوح جدید

* رفع باگ های جزئی و مشکلات بازی

hadi بازدید : 262 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

Throne Rush نام یکی دیگر از بازی های سبک محبوب استراتژیکی ساخت استودیو بازی سازی NEXTERS LIMITED است که با بیش از ۲۰ میلیون بازیکن آنلاین در سرتاسر دنیا یکی از خوب های این سبک به شمار می رود.در این بازی شما باید در مقابل دیگر گیمرهای واقعی و آنلاین این بازی به رقابت بپردازید و با مدیریت منابع و ابزارهای متعدد و ساخت بنا های مختلف و نهایتا گسترش ارتش و قلمروی فرمانروایی خود امتیازتان در بازی را زیادتر کنید و با غارت سایر قبایل قدرت خود را افزایش دهید!

hadi بازدید : 272 پنجشنبه 01 بهمن 1394 نظرات (0)

پس از معرفی بازی های فوتبالی و ورزشی نظیر Soccer Stars و Perfect Kick امروز قصد معرفی و انتشار جدیدترین نسخه از بازی Head Soccer را داریم که به ادعای سازندگانش یک بازی مهیج و دشوار می باشد که هر کسی می تواند آن را در کمتر از ۱ ثانیه آن را فرا بگیرد و خود را مدت ها به چالش بکشد! گرافیک بازی بسیار جذاب بوده و تاچ های کنترلی روان و خوش دست بسیار جلب توجه می کند که شما نیز می توانید مانند ۷۰ میلیون گیمر دیگر این بازی، خود را ساعت ها سرگرم آن سازید.

در این بازی شما باید با مهارت خود حریف را با ضربات متفاوت شکست دهید و امتیاز بازی را کسب نمایید.شما در این بازی انواع شوت ها نظیر dragon shoot، ice shoot و… را می توانید به دروازه ی حریف خود راهی کنید و او را گلباران کنید.البته بازی به همین سادگی ها هم نیست! گیم اندرویدی Head Soccer در مکان های مختلف و با شخصیت های جالب و فانتزی انجام می گیرد و ما این بازی اعتیادآور را به طرفداران بازی های فوتبالی و ورزشی حتما پیشنهاد می کنیم.

ویژگی های بازی Head Soccer اندروید :

– دارا بودن ۵ مد مختلف بازی Arcade, Tournament, Survial, League, Head Cup

– امکان بازی کردن به صورت آنلاین و مولتی پلیر از طریق Google Play Service

– دارا بودن بیش از ۵۴ آواتار و شخصیت متفاوت و فانتزی

– قابلیت به اشتراک گذاری امتیازات خود در فیسبوک

– گرافیک و گیم پلی مهیج + سازگار با اکثر گوشی ها و تبلت ها

hadi بازدید : 334 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (0)

پس از معرفی چندین بازی استراتژیکی محبوب و زیبا نظیر جنگ قبایل، مهاجمان ابری، جنگ پادشاهان، کستل کلش و… امروز قصد معرفی یکی دیگر از بازی های این سبک پرطرفدار با نام Clash of Kings (برخورد پادشاهان) را داریم که در مدت زمان کوتاهی توانست گیمرهای زیادی را به سمت خود بکشاند.موتور این بازی (game engine) به نحوی بسیار شبیه به بازی کلش آف کلنز طراحی شده و در این بازی هم هدف بازی این است که با ابزاری که در اختیار دارید به ساخت و توسعه امپراطوری خود بپردازید.

:::> شما باید با به کارگیری ارتشی متشکل از سربازها و واحدهای دیگر باید در جنگ با قبایل دیگر پیروز شوید و با کسب امتیازات لازم، آیتم ها و مراحل را برای خود باز کنید.گفتنی است این بازی به صورت رایگان در ماکت اندروید منتشر شده و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵ در گوگل پلی است و لایک روید امروز جدیدترین نسخه آن را برا شما دوستان قرار داده است که امیدواریم از آن لذت ببرید.

این بازی از دید ما از گرافیک و گیم پلی قابل قبولی برخوردار بود و به طرفداران بازی ها استراتژیکی و آنلاین پیشنهاد می کنیم یکبار این بازی را امتحان نمایند.ذکر چند نکـــــــــته مهم در مورد این بازی خالی از لطف نیست :

۱- این بازی تقریبا به صورت منظم آپدیت می شود و ما آخرین ورژن آن را سریعا در همین صفحه منتشر خواهیم کرد.لذا لایک روید  را فراموش نکنید!

۲- همانطور که در بالا گفته شد این بازی آنلـــــاین بوده و برای اجرا نیازمند اینترنت وای فای یا سیمکارت و یا نسل جدید اینترنت ۳G یا ۴G است!

تغییرات نسخه جدید :
  • Added a new NPC — The Princess is coming
  • – The King sends the Princess to help Lords
  • – The Princess will teach Lords how to develop their Castle
  • Equipment Synthesizing
  • – Use four equipment’s of same level and same quality to get a higher level Equipment
  • Grab Red Envelopes Event has began
  • – You can use Red Envelopes to give out gold in the Kingdom Chat and Alliance Chat
  • – The Lords who successfully grab the Red Envelope will receive some gold
  • The Three Kings Event has begun

 

لایک روید بازدید : 304 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

لایک روید

بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین  کلش اف کلنز در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

دریافت جم به ازای پیش بردن مراحل و یا حمله ها و کارهای عالی

امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از لایک روید دریافت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید…

 

 

تغییرات نسخه ی v8.67.8 :

 

* اضافه شدن تم زمستانی مخصوص کریسمس

 

* رفع باگ های مربوط به سیستم شیلد و کرش های بازی

 

* بهینه سازی های دیگر و رفع مشکلات

 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 25,320
  • بازدید کلی : 634,449
  • کدهای اختصاصی
    به لایک روید در گوگل امتیاز بدید