loading...
لایک روید ، دانلود بازی و نرم افزار اندروید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس عاشقانه ناب 1 706 nagor
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی واتساپ و تلگرام و ............ 0 557 nagor
آرزوی عجیب کودک سرطانی مردم جهان را مجذوب کرد + تصویر 0 493 nagor
حکم قصاص برای مرد افغان به جرم قتل زن ایرانی 0 470 nagor
عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز 94.10.30/ اندو از همه رنگ 0 515 nagor
توضیح دفتر هاشمی درباره سوژه جدید تخریبگران 0 465 nagor
عبور بورس از بزنگاه 0 541 nagor
صفحه اول روزنامه های سیاسی، اجتماعی چهارشنبه +تصاویر 0 500 nagor
احتمال افزایش 15 درصدی تاییدصلاحیت‌ها / عدم رایزنی رسمی با شورای نگهبان 0 526 nagor
خيز‌احمدي‌نژادي‌ها براي مجلس!!! 0 477 nagor
جوک خفن جک خفن 0 453 nagor
جرم سیاسی تعریف شد 0 514 nagor
عکس های شوی لباس جنجالی در دانشگاه الزهرا 0 456 nagor
در مقابل متولد چه ماهی چه کارهایی نکنیم 0 492 nagor
بازسازی جهان اطراف با مغز مداد +عکس 0 481 nagor
مجری قلابی رادیو، حساب‌های بانکی را خالی می‌کند 0 446 nagor
لباس بازیگران در جشنواره فجر دردسرساز شد! 0 506 likeroid
بازدید آمانو از موزه جواهرات ملی ایران (+عکس) 0 469 likeroid
آزمایش دارویی خطرناک که در دنیا جنجال به پا کرد 0 437 likeroid
 پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به نامه رئیس‌جمهور 0 455 likeroid
hadi بازدید : 722 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

در میان کاربران مسنجرتلگرام هستند افرادی که تجربه ی کمتری درمورد طرز استفاده ی این نرم افزار دارند و هنگام کار با تلگرام با سوالاتی مواجه میشدند که دسترسی به پاسخ آنها برایشان مقدور نبود. همچنین برخی از همراهان گرامی سوالات خود را در زمینه ی “تلگرام ویندوز ” در قسمت نظرات ثبت میکردند که با دسته بندی و مطالعه ی آنها تصمیم به ارائه ی این پست گرفتیم که بتوانیم در آن به یک سری از رایج ترین سوالات تلگرام ویندوز پاسخ دهیم. اگر شماهم سوال خاصی در این زمینه دارید در قسمت نظرات مطرح نمایید تا در ادامه ی همین پست پاسخ آن را اضافه نماییم.

hadi بازدید : 565 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

در میان کاربران مسنجرتلگرام هستند افرادی که تجربه ی کمتری درمورد طرز استفاده ی این نرم افزار دارند و هنگام کار با تلگرام با سوالاتی مواجه میشدند که دسترسی به پاسخ آنها برایشان مقدور نبود. همچنین برخی از همراهان گرامی سوالات خود را در زمینه ی “تلگرام اندروید ” در قسمت نظرات ثبت میکردند که با دسته بندی و مطالعه ی آنها تصمیم به ارائه ی این پست گرفتیم که بتوانیم در آن به یک سری از رایج ترین سوالات تلگرام اندروید پاسخ دهیم. اگر شماهم سوال خاصی در این زمینه دارید در قسمت نظرات مطرح نمایید تا در ادامه ی همین پست پاسخ آن را اضافه نماییم.

hadi بازدید : 762 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)

با انتشار نسخه ی جدید تلگرام امکانات تازه ای برای کاربران این مسنجر محبوب ارائه شده که یکی از آنها تنظیمات مربوط به گروههاست، اینکه از این پس میتوانیم تعیین کنیم چه کسانی مارا به گروهها یا کانالهای خودشان دعوت دهند. این موضوع برای افرادی که از طرف مخاطبین زیادی به گروهها برده میشدند بسیار کاربردی خواهد بود. در این آموزش با این قابلیت جدید تلگرام آشنا خواهیم شد.

hadi بازدید : 537 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

حتما برای شما هم پیش آمده که برخی برنامه های تلفن شما بدون دخالت شما خود را آپدیت میکنند و گاهی حجم بسته ی اینترنتی شما صرف آپدیت برنامه ی گوشی میشود در حالیکه شما در آن زمان آمادگی لازم جهت آپدیت برنامه ها را نداشتید، و ترجیح میدادید که سرفرصت با نت پرسرعت اینکار را انجام میدادید. برای اینکه بتوانیم جلوی آپدیت شدن خودکار برنامه ها را بگیریم لازم است چند مرحله ی ساده را انجام دهیم که در این آموزش با این مراحل آشنا میشویم، همراه ما باشید.

hadi بازدید : 496 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

یکی دیگر از امکانات مسنجر تلگرام این است که میتوانیم در آن هایپرلینک های متنوعی بسازیم و در پشت متنها و یا استیکرهای دلخواهمان لینک صفحه های اینترنتی را قرار دهیم ، و به جای اینکه لینکهای طولانی را در صفحه ی چت ردو بدل کنیم یک استیکر یا متن کوتاه فرستاده و در پشت آن لینک صفحه ی دلخواهمان را پنهان نماییم. اگر برای شما هم این موضوع کاربردی است در این آموزش همراه ما باشید.

hadi بازدید : 653 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

با فراگیر شدن مسنجرهای ارتباطی و پیام رسان، امروزه اکثر اپلیکیشن ها سعی دارند با افزودن آپشنهای جدید به فضای برنامه ها کابران بیشتری را به سمت خود جذب کنند. اینستاگرام نیز با ارائه ی نسخه ی جدید خود کاربرانش را راضی تر از قبل ساخت ، چرا که بعد از این کاربران اینستاگرام میتوانند به صورت همزمان چندین نام کاربری داشته باشند. در این آموزش درباره ی ساخت چندین اکانت بر روی اینستاگرام صحبت خواهیم کرد، پس همراه ما باشید.

hadi بازدید : 621 دوشنبه 19 بهمن 1394 نظرات (0)

گروهها و کانالهای مختلفی که در آن عضو هستیم و روزانه تعداد انبوهی پیام از سمت هرکدام دریافت میکنیم، صدای زنگ هشدار هرپیام، پنجره های کوچکی که برای هر پیام روی صفحه ی تلفن باز میشود، لرزشهای مداوم تلفن برای هر پیام رسیده، نور LED گوشی که دائم هشدار میدهد، همه اینها میتواند در تلگرام به راحتی مدیریت شوند که برخی کاربران از چگونگی تغییر این تنظیمات اطلاع ندارند. در این آموزش توضیحاتی درباره ی روش تنظیم هشدارهای تلگرام ارائه خواهد شد،پس با ما همراه باشید…

hadi بازدید : 437 یکشنبه 18 بهمن 1394 نظرات (0)

امروزه اپراتورهای تلفن همراه سعی دارند برای جذب کاربران خود سرویس های جدید و متنوعی ارایه دهند که از جمله ی آن سرویسهای پیامگیر صوتی می باشد. اغلب پیش می آید که تلفن ما در دسترس نیست ولی مایلیم که پیامهای ما در این مدت ذخیره شده تا در اسرع وقت آنها را گوش دهیم. برای اینکار لازم است سرویس پیامگیر صوتی خود را قبلا فعال کرده باشیم. اگر شما هم علاقمند به استفاده از این سرویس هستید همراه ما باشید…

hadi بازدید : 583 یکشنبه 18 بهمن 1394 نظرات (0)

در دنیای ارتباطات ، برخی از کاربران مایل نیستند که اطلاعات شماره همراه خود را در اختیار سایرین قراردهند و ترجیح میدهند از طریق آیدی با دیگران در ارتباط باشند. مسنجر لاین نیز امکانات خوبی برای ساخت آیدی دارد که به راحتی میتوان در آن آیدی دلخواه را ساخته و آن را به دوستانمان بدهیم. در این آموزش چگونگی روش ساخت آیدی توضیح داده شده است، پس همراه ما باشید.

hadi بازدید : 438 شنبه 17 بهمن 1394 نظرات (0)

مسنجر لاین علاوه بر امکان چت انفرادی و گروهی ، دارای تایم لاین نیز میباشد که کاربران میتوانند بر حسب علاقه ی خود در آن پستهای متنوعی قرار دهند و آن را در معرض نمایش سایرین قرار دهند. اما گاهی ممکن است بخواهیم پست مخصوصی برای شخص یا اشخاص خاصی در تایم لاین خود قرار دهیم تا فقط عده ی مشخص شده ای بتوانند آن پست را ببیند و یا اینکه بطور کل بخواهیم شخصی را بدون اینکه بلوکه کنیم ، از دیدن پستهایمان محروم کنیم. برای دانستن روش انجام این کارها در این آموزش همراه ما باشید.

hadi بازدید : 574 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

اگر شما هم از کاربران مسنجر لاین هستید حتما برایتان پیش آمده که بخواهید برنامه لاین را روی دستگاه دیگری نصب کنید و یا اینکه برنامه را مجددا نصب کنید، که این امر باعث از دست دادن تمام گروهها، دوستان ، و پستهای تایم لاین شما میشود . در صورتی که با ثبت ایمیل خود در لاین به راحتی میتوانید برای همیشه پشتیبان خوبی از اطلاعاتتان داشته باشید. در این آموزش همراه ما باشید تا با روال انجام اینکار آشنا شوید.

hadi بازدید : 360 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

::.. گوشی خود را به مودم تبدیل کنید !! ..:: 

تترینگ موبایل و ایجاد نقطه ی دسترسی یکی از مزایای تلفنهای هوشمند است که کمتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است، شما میتوانید به راحتی حجم اینترنت خود را با افراد مجاور خود به اشتراک بگذارید. فرض کنید زمان کمی تا پایان بسته ی اینترنتی شما مانده و حجم بسیاری از آن را استفاده نکرده اید، پس اینترنت خود را به اشتراک با سایرین بگذارید. اگر میخواهید بیشتر راجع به این قابلیت بدانید در این آموزش همراه ما باشید.

hadi بازدید : 415 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

حفاظت از اطلاعات یکی از مواردی است که تمام مسنجرها سعی دارند آن را توسعه دهند ، اپلیکیشن تلگرام نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای حفظ حریم شخصی کاربرانش ازسیستم پین و رمزگذاری استفاده میکند. اگر مایلید که از این پس اطلاعات شما از سایرین مخفی بماند و لازم است که بر روی تلگرامتان پسورد قراردهید این آموزش کمک زیادی به شما خواهد کرد، پس همراه ما باشید.

hadi بازدید : 432 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

روش تغییر ظاهر صفحه ی چت و منوی تلگرام

اپلیکیشن محبوب تلگرام  این روزها روی اکثرا دستگاههای اندرویدی نصب است و به عنوان یکی از کاربردی ترین مسنجرها شناخته میشود و مانند اکثر مسنجرها قابلیت تغییر تم و نمای صفحه را داراست که میتوانید با چند مرحله ی ساده نمای جدیدی برای خود طراحی کنید و آن را شخصی سازی نمایید. اگر شما هم از ظاهر صفحه ی چت خود خسته شده اید در این آموزش با نکات تازه ای در باره ی تغییر ظاهر تلگرام آشنا خواهید شد…

hadi بازدید : 454 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

همانطور که میدانید تلگرام در آخرین آپدیت خود قابلیت جدیدی ارائه کرده است ، و میتوان در آن استیکرهای متحرک را ارسال کرد. قبلا استیکرهای متحرک در لاین استفاده میشد که این امکان اکنون در تلگرام نیز وجود دارد. برای دانستن برخی نکات راجع به نحوه ی ارسال استیکرهای متحرک در تلگرام ، در این آموزش همراه ما باشید.

hadi بازدید : 384 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

مسنجر محبوب تلگرام که این روزها طرفداران زیادی یافته است ، در نسخه ی جدید خود قابلیت ویژه ای برای مدیریت حافظه ارائه داده است. اگر شما هم با مشکل کمبود فضای حافظه روبرو هستید و یا عکسهای تلگرامتان باز نمی شود یا مشکلاتی از این قبیل برای تلگرامتان پیش آمده است، لازم است در این آموزش همراه ما باشید تا با روش حل این مشکل آشنا ش

hadi بازدید : 488 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

همانطور که می دانیم تلگرام قابلیت های فراوانی در زمینه ی گفتگو و چت داراست که یکی از آنها قابلیت ویرایش و ادیت تصویر هنگام ارسال میباشد. همچنین شما میتوانید تصاویر خود را قبل از ارسال برش دهید یا قسمتی ازآن را ویرایش کنید، یا حتی برای تصاویر خود زیر نویس قراردهید. اگر مایلید با روش انجام این کار آگاه شوید در این آموزش همراه ما باشید.

hadi بازدید : 439 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

شماره ی مجازی ، همانطور که از نامش پیداست شماره تلفنی است که در حقیقت وجود ندارد و میتوانیم برای کارهای مربوط به دنیای مجازی از آن استفاده کنیم. بطور مثال شما در کشور ایران زندگی میکنید ولی میتوانید شماره تلفن کشور اندونزی، انگلیس و یا هرکشوری را بسازید. از این شماره میتوان برای انجام کارهایی مثل تهیه ی اکانت مسنجرهایی مانند تلگرام و … استفاده کرد. در این آموزش ساخت شماره ی مجازی با کد کشور فیلیپین را توضیح خواهیم داد، پس همراه ما باشید.

hadi بازدید : 2052 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

با توجه به اینکه امروزه اکثر کارها اینترنتی انجام میشود ، گاهی لازم است آدرس یا کروکی دقیق محلی را برای مخاطبمان توضیح دهیم، میتوانیم اینکار را به کمک ماهواره ها و از طریق جی پی اس انجام دهیم .

این روش برای دوستانی که مایل هستند آدرس محلی را به اطلاع عده ای برسانند ، مانند دعوت برای مراسم تولد و مهمانی و یا ارسال مرسوله ی پستی …کاربرد دارد. شما میتوانید آدرس خود را از روی نقشه برای دوستان خود ارسال نمایید، اگر مایلید با روش انجام این کار آشنا شوید، در این آموزش همراه ماباشید.

hadi بازدید : 524 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (0)

آموزش بلوک کردن مخاطبین 

 آموزش خارج کردن مخاطب از بلوک 

مسنجر لاین که بر روی اکثر دستگاههای اندرویدی نصب است ، امکانات بسیاری از جمله تماس تصویری و صوتی را داراست و طرفداران بسیاری دارد. اما گاهی ممکن است بخواهیم یک یا چند تن از مخاطبین را بلوکه کنیم و از سمت آنها پیامی دریافت نکنیم . اینکه چطور مخاطبین را بلوک کنیم و یا آنها را از بلوک خارج کنیم در این آموزش توضیح داده خواهد شد، پس همراه ما باشید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 25,346
  • بازدید کلی : 634,475
  • کدهای اختصاصی
    به لایک روید در گوگل امتیاز بدید