loading...
لایک روید ، دانلود بازی و نرم افزار اندروید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس عاشقانه ناب 1 705 nagor
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی واتساپ و تلگرام و ............ 0 557 nagor
آرزوی عجیب کودک سرطانی مردم جهان را مجذوب کرد + تصویر 0 492 nagor
حکم قصاص برای مرد افغان به جرم قتل زن ایرانی 0 470 nagor
عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز 94.10.30/ اندو از همه رنگ 0 515 nagor
توضیح دفتر هاشمی درباره سوژه جدید تخریبگران 0 464 nagor
عبور بورس از بزنگاه 0 540 nagor
صفحه اول روزنامه های سیاسی، اجتماعی چهارشنبه +تصاویر 0 500 nagor
احتمال افزایش 15 درصدی تاییدصلاحیت‌ها / عدم رایزنی رسمی با شورای نگهبان 0 525 nagor
خيز‌احمدي‌نژادي‌ها براي مجلس!!! 0 476 nagor
جوک خفن جک خفن 0 452 nagor
جرم سیاسی تعریف شد 0 513 nagor
عکس های شوی لباس جنجالی در دانشگاه الزهرا 0 456 nagor
در مقابل متولد چه ماهی چه کارهایی نکنیم 0 491 nagor
بازسازی جهان اطراف با مغز مداد +عکس 0 480 nagor
مجری قلابی رادیو، حساب‌های بانکی را خالی می‌کند 0 445 nagor
لباس بازیگران در جشنواره فجر دردسرساز شد! 0 506 likeroid
بازدید آمانو از موزه جواهرات ملی ایران (+عکس) 0 469 likeroid
آزمایش دارویی خطرناک که در دنیا جنجال به پا کرد 0 436 likeroid
 پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به نامه رئیس‌جمهور 0 455 likeroid
لایک روید بازدید : 502 یکشنبه 21 آذر 1395 نظرات (0)

بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازی سازی مطرح DaXingXing برای گوشی ها و تبلت های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و تا به این لحظه بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از پرطرفدارترین ها به شمار می رود و توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را بر اساس هزاران رای به دست اورد. در بازی Arrow می بایست یک پیکان لغزنده را در هزارتویی متحرک کنترل کنید، فرقی هم نمی کند که این پیکان زنجیره ای از مربع ها باشد یا یک مار سبز و عظیم الجثه، مهم این است که بتوانید با یک انگشت حرکت آن را در هزارتو کنترل کنید تا به موانع برخوردی نداشته باشید! مثل تمام بازی های بی پایان، Arrow هم یک بازی رکوردی است و باید نهایت تلاشتان را برای ثبت بالاترین رکورد و تصاحب بیشترین الماس به کار بگیرید. با پیشروی در بازی و افزایش مجموع امتیازات به طول دم دراز پیکان شما هم افزوده می شود، بنابراین کنترل در Arrow لحظه به لحظه سخت تر خواهد شد! کنترل شخصیت ها در بازی به صورت جوی استیک صورت می پذیرد و باید با دقت و سرعت عمل بالای خود علاوه بر جمع آوری الماس ها، با تیروکمانی که در دست دارید به سمت دشمنان شلیک کنید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید!

لایک روید بازدید : 477 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

بازی جدید و بسیار زیبا با طراحی فوق العاده زیبا در سبک بازیهای اکشن-شمشیری از Corvus Games برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل عرضه شده و تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و امروز برای اولین بار در ایران قصد معرفی ان را به همراه مود داریم! گروه مغولان بازگشته اند و با حمله بردن به شهرها و روستاها انجا را غارت می کنند و با کمین کردن در راه ها اقدام به دزدی از افراد می نمایند! هم اکنون امید ما به گروه اندکی از شوالیه های سری است که با سوار شدن بر اسب خود به نبرد با ان ها بروند و تک تکشان را یکی پس از دیگری از بین ببرند! شما به عنوان یک بازیکن هدایت و کنترل این شوالیه ها را بر عهده می گیرید و می بایست با سرعت عمل بالای خود و با کمک شمشیر و توانایی های جادویی تان ان ها را یکی پس از دیگری نابود کنید! کنترل اسب کارکترها با شتابسنج گوشی صورت می پذیرد و ضربه های شمشیر و جمع اوری دستاوردها نیز با سوایپ، در ابتدای بازی همه این موارد به شما اموزش داده می شود که چگونه باید بازی کنید! با پیش بردن ماموریت ها و افزایش سکه و الماس می توانید آیتم ها و سلاح های جدید را خریداری کنید و شوالیه خود را با قدرت بیشتری به نبرد با مغولان بفرستید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و شمشیری اندروید هستید به هیچ وجه Arcane Knight را از دست ندهید چرا که مجذوب طراحی و ساخت عالی اش می شوید!

لایک روید بازدید : 468 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

پس از معرفی چندین بازی استراتژی برای اندروید، این بار قصد معرفی بازی جدید و فوق العاده زیبای Castle Clash را داریم که یکی از از پرطرفدارترین بازی های استراتژی در بین 10 بازی برتر در ایالات متحده و کشورهای دیگر به شمار می رود و امتیاز 4.6 از 5 نشان دهنده ی محبوبیت آن است. در این بازی شما باید با ساخت قلعه هایی مختلف و جمع اوری و ساخت یک سپاه از قهرمانان قدرتمند برای تبدیل شدن به بزرگترین جنگسالاری در جهان تلاش کنید و اعتیادآورترین بازی استراتژی را در اندرویدفون خود تجربه کنید. ارتشی را که می سازید می تواند شامل الف ها، دورف ها، جانوران مختلف و روبات ها باشد و خلاقیت شماست که بازی را پیش خواهد برد و می توانید قوی ترین امپراطوری جهان را تشکیل دهید. به بازیکن های سراسر جهان حمله ور شوید و با به غارت بردن منابع ان ها پول و امتیاز خود را افزایش دهید و علاوه بر بالا بردن سطح خود، در لیست برترین بازیکن های سراسر جهان (تاپ پلیر) قرار بگیرید و قدرت خود را به رخ دیگر کاربران سراسر جهان و همچنین دوستانتان بکشید.

لایک روید بازدید : 493 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

بازی جدید با گرافیک خیره کننده اچ دی و گیم پلی اعتیاداور در سبک بازیهای اکشن سوم شخص از استودیوی مطرح GAMEVIL برای اندروید است که چند دقیقه پیش شاهد منتشر شدن نسخه اندرویدی ان در گوگل پلی بودیم و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران آن را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی کنیم و لینک دانلودش را نیز در اختیارتان قرار دهیم! این بازی بسیار شبیه به سری بازی های call of duty است با این تفاوت که Afterpulse با گرافیکی خیره کننده برای دستگاه‌های اندرویدی ارائه شده که در نوع خود بی رقیب است! از طرفی این بازی آنلاین و گروهی یادآور بازی افسانه ای کانتر خواهد بود، سرباز مورد نظر را انتخاب و از هر راهی پول جمع کنید تا بتوانید سلاح های جدید را بخرید و قدرت خود را دو چندان کنید! بازی به شکل تمرینی آغاز می شود و کمی که گذشت وارد مراحل داستانی بازی خواهید شد ؛ همه چیز تغییر کرده است، این عنوان دقیقا نسل بعدی بازی موبایل در سبک شوتر و اکشن را به ارمغان می‌آورد! زمان آن رسیده تا برای جنگی سهمگین و مبارزه با انبوهی از سربازان آماده شوید! جزئیات بسیار عالی و به طور ویژه برای پلت فرم همراه طراحی شده، باید اینترنتی پایدار داشت تا از Afterpulse لذتی کامل برد! صدها ساعت با این بازی سرگرم خواهید شد، به همراه گیم پلی روان و بی نظیر می توانید هیجان یک بازی شماره یک را در دستگاه اندرویدیتان تجربه کنید!

لایک روید بازدید : 487 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما به ساخت و مدیریت دهکده اسمورف ها و همچنین هدایت شخصیت های دوست داشتنی اسمورف مشغول می شوید و ساعت ها خود را سرگرم سازید و تجربه ی بهترین بازی مدیریت دهکده را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. در بازی فوق شما نقش کشاورزی را خواهید داشت که به تولید و فروش محصولات کشاورزی می پردازد و از این طریق کسب درآمد می نماید. تفاوت این بازی با بازی های مشابه مدت زمان عمل آمدن محصولات است. برخلاف سایر بازیهای مشابه که محصولات در عرض چند ثانیه عمل می آیند، در این بازی بسته به نوع محصول چند دقیقه تا چند ده دقیقه زمان لازم است. همین طولانی شدن زمان باعث شده است تا بازی جذابیت بیشتری داشته باشد و شما را هفته ها سرگرم نماید.

لایک روید بازدید : 341 سه شنبه 25 آبان 1395 نظرات (0)

 ضربه نهایی یکی از پرطرفداترین، هیجان برانگیزترین و زیباترین بازی های سبک ورزشی اندروید می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Ivanovich Games به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. در این بازی شما در نقش یک بازیکن حرفه ای باید به زدن ضربات پنالتی مشغول شوید و یکی از بهترین بازی های ورزشی اندروید را تجربه نمایید. بله… نحوه ی کنترل و شوت زنی در بازی همگی با انگشت دست شما انجام می گیرد و در عرض چند ثانیه می توانید به یک شوت زنی متوسط تبدیل شوید ولی با گذر مراحل قدرت تشخیص دروازبان ها هم افزایش می یابد و در زاویه ی بسیار بدی قرار می گیرید و امکان گل زدن دشوارتر از قبل می شود و ای نبسیار چالش برانگیز است! پس از اینکه قسمت های اولیه را با موفقیت پشت سر گذاشتید، تیم خود را می سازید و بازیکنان مطرح جهان را در آن عضو می شوید و به رقابت با دیگر بازیکنان آنلاین می پردازید

لایک روید بازدید : 437 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار ZaZaRemote می توانید به آسانی تلویزیون خانه خود را کنترل کرده و یا بر روی ماهواره مدیریت کنید . دقت داشته باشید که برای اجرای این برنامه باید به طور مستقیم از مادون قرمز گوشی استفاده کنید . بنابراین این اپلیکیشن تنها بر روی گوشی های Note3 ، Galaxy S4 ، HTC NEW ONE و سایر گوشی هایی که دارای مادون قرمز می باشد قابل اجرا است. از این پس می توانید لوازم جانبی خانه خود را با استفاده از دیوایس اندرویدی خود کنترل نمایید .

لایک روید بازدید : 2824 شنبه 08 آبان 1395 نظرات (0)

همه ما می دانیم که تنظیم دیش بسیار وقت بر و گاهی اوقات اذیت کننده می باشد . اما از این پس نگران نباشید با این نرم افزار جدیدی که طراحی شده میتوانید براحتی و خیلی سریع دیش ماهواره منزلتان را به هرجهتی که مایلید تنظیم کنید این نرم افزار برای گوشیهای دارای سیستم عامل اندروید و آیفون طراحی شده برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب رجوع کنید

لایک روید بازدید : 470 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

اولین و تنها سامانه ردیابی و کنترل گوشی تلفن همراه با عملکرد واقعی

اعلام موقعیت لحظه به لحظه دستگاه

ارسال لیست ها تماس ها و پیامکها

گزارش عملکرد در شبکه های اجتماعی

اعلام تغییرات سیم کارت و بازیابی اطلاعات

و ده ها قابلیت کاربردی دیگر

برای سیستم های اندروید تمام ورژن ها

 

قیمت : 6000 تومان

 

برای پرداخت سپس دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

 

لایک روید بازدید : 2448 دوشنبه 28 دی 1394 نظرات (14)

نرم افزار هک تلگرام جدید

نرم افزار مشاهده و کنترل از راه دور پیام های دریافتی و ارسالی در تلگرام شخص مورد نظر: ازجمله کودکتان، همسرتان و …این نرم افزار فقط برای کنترل و نظارت والدین بر پیامهای فرزندانشان در برنامه تلگرام اختراع شده است و مسئولیت استفاده های غیر قانونی از این نرم افزار به عهده شخص خاطی می باشد


برخی از امکانات این نرم افزار :

با این برنامه میتوانید به صورت مخفیانه و بدون فهمیدن شخص پیام های دریافتی و ارسالی او را مشاهده کنید

چه پیام هایی روی گوشی همسرتان دریافت و ارسال شده و نمیدانید؟!!!

فرزندانتان را مدیریت کنید ، به راحتی و در چند ثانیه اطلاعات لازم را به دست آورید

توسط این نرم افزار می توانید مشخصات دقیق افرادی را که به شخص مورد نظرنتان پیام داده اند، مشاهده کنید

شامل نام و عکس و حتی شماره کسی که به شخص مورد نظر شما پیام داده است

تمام پیام ها را ثانیه به ثانیه مشاهده کنید تنها با چند کلیک ساده

بدون نیاز به روت دستگاه و قابل نصب برای همه ی گوشی های اندروید

نرم افزار به صورت apk می باشد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید

لایک روید بازدید : 298 یکشنبه 27 دی 1394 نظرات (0)

امروز در لایک روید قصد داریم نرم افزار فوق العاده ی را معرفی نماییم .با این نرم افزار شما میتوانید بدون خرید شیلد از دهکده ی خود در برابر حمله ی دیگران محافظت کنید.در واقع این برنامه هر چند دقیقه یکبار بازی را ریلود میکند و باعث میشود که همیشه انلاین باشید و کسی نتواند به شما حمله کند.کار با این برنامه بسیار ساده است و نیازی به روت هم ندارد. قبل از استفاده از برنامه حتما به نکات مهمی که در اخر مطلب گفته شده توجه کنید.

 

 

برنامه ریلود خودکار بازی کلش اف کلنز برای اندروید

برای انلاین بودن همیشگی

بدون نیاز به روت

کاملا رایگان در لایک روید

 

 

لایک روید بازدید : 275 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

واتساپ  یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل می باشد که امروز در این پست توسط لایک روید برای شما تدارک دیده شده  است  نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و … منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن آن برای اندروید آماده کرده ایم . با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال 3G یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید . انواع قابلیت های مختلف در مسنجر واتس اپ برای ارتباط شما با مخاطبینتان در سراسر جهان فراهم شده است و شما می توانید به مدت 1 سال به صورت رایگان از آن ها استفاده نمایید. پس از استفاده ی 1 ساله از این مسنجر و تمام شدن موعد رایگان بودنش ؛ شما می توانید با پرداخت حدود 3 هزار تومان برای 1 سال آن را تمدید نمایید ؛ از طرفی امکان تمدید رایگان برنامه نیز وجود دارد که در انجمن سایت آموزش داده شده است.

 

 

برخی از امکانات برنامه ی WhatsApp Messenger اندروید :

* دارا بودن شکلک هایی بسیار زیبا

* امکان ایجاد چت های گروهی و چت به صورت چند نفره

* امکان ارسال فایل های مختلف برای طرف مقابل

* امکان بلوکه کردن مخاطب خاص

* امکان به اشتراک گذاری مکان شما

* ضبط صدا و ارسال سریع آن برای طرف مقابل

* استفاده ی ناچیز از اینترنت

از ویژگی های این مسنجر می توان ارسال پیامک رایگان و دارا بودن محیط کاربری آسان را نام برد . آخرین نسخه ی WhatsApp Messenger را می توان با یک کلیک از فارسروید دریافت کنید .

تغییرات نسخه ی v2.12.391 :

* رفع اشکالات مختلف برای بهبود عملکرد


 

لایک روید بازدید : 248 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

آموزش بازی کلش اف کلنز از لایک روید :

با قرار دادن عدد یک در جلوی Max TownHall Distance From Edge می توانید به دنبال تاون هال بیرون از نقشه بگردیداین ویژگی خوب باعث می شود شما زمان خیلی زیادی را که صرف جستجوی یک تاون هال بیرون از نقشه کردید صرفه جویی کنید. مدت ها بگردید تا اخرش یک تاون هال بیرون از نقشه پیدا کنید ولی اینجوری میتونید به راحتی یک تاون هال رو در بیرون از نقشه پیدا کنید و به راحتی به لیگ های چمپیون و … بروید و جم مخصوص این لول ها رو بدست بیارید. باید توجه کنید هر چقدر که عدد رو به روی گزینه ی Max TownHall Distance From Edge بیشتر باشد فاصله تاون هال از گوشه مپ بیشتر می شود.

لایک روید بازدید : 272 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

در واقع ویچت یکی از بهترین مسنجرهای موجود برای اندروید است که تا به امروز بیش از 200 میلیون کاربر را به سمت خود کشانده است و برای انواع سیستم عامل اندروید ، ویندوز فون و اپل نسخه های مختلف خود را عرضه کرده است. با این مسنجر می توانید به آسانی به چت با دوستانتان بپردازید . امکان چت به صورت صوتی ، تصویری و متنی در این نرم افزار قدرتمند قرار داده شده است که از جمله مسنجرهای متفاوت بوده و امکانات فراوانی را در خود نهفته است .


 

 

برخی از ویژگی های مسنجر WeChat اندروید :

* امکان چت با دوستان به صورت صوتی با کیفیت بالا

* برقراری چت های تصویری با کیفیت اچ دی

* امکان چت به صورت گروهی

* دارا بودن شکلک های جالب و جذاب

* به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان

* افزودن دوستان به لیست مخاطبین با تکان دادن گوشی

* پشتیبانی از 18 زبان از جمله انگلیسی ، چینی و تایلندی

جدیدترین ورژن اپلیکیشن WeChat را می توانید به صورت رایگان و با یک کلیک از فارسروید برای اسمارت فون خود دریافت کنید .

 

لایک روید بازدید : 304 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

لایک روید

بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین  کلش اف کلنز در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

 

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

دریافت جم به ازای پیش بردن مراحل و یا حمله ها و کارهای عالی

امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از لایک روید دریافت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید…

 

 

تغییرات نسخه ی v8.67.8 :

 

* اضافه شدن تم زمستانی مخصوص کریسمس

 

* رفع باگ های مربوط به سیستم شیلد و کرش های بازی

 

* بهینه سازی های دیگر و رفع مشکلات

 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 25,296
  • بازدید کلی : 634,425
  • کدهای اختصاصی
    به لایک روید در گوگل امتیاز بدید