loading...
لایک روید ، دانلود بازی و نرم افزار اندروید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس عاشقانه ناب 1 706 nagor
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی واتساپ و تلگرام و ............ 0 557 nagor
آرزوی عجیب کودک سرطانی مردم جهان را مجذوب کرد + تصویر 0 492 nagor
حکم قصاص برای مرد افغان به جرم قتل زن ایرانی 0 470 nagor
عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز 94.10.30/ اندو از همه رنگ 0 515 nagor
توضیح دفتر هاشمی درباره سوژه جدید تخریبگران 0 465 nagor
عبور بورس از بزنگاه 0 541 nagor
صفحه اول روزنامه های سیاسی، اجتماعی چهارشنبه +تصاویر 0 500 nagor
احتمال افزایش 15 درصدی تاییدصلاحیت‌ها / عدم رایزنی رسمی با شورای نگهبان 0 526 nagor
خيز‌احمدي‌نژادي‌ها براي مجلس!!! 0 476 nagor
جوک خفن جک خفن 0 452 nagor
جرم سیاسی تعریف شد 0 513 nagor
عکس های شوی لباس جنجالی در دانشگاه الزهرا 0 456 nagor
در مقابل متولد چه ماهی چه کارهایی نکنیم 0 492 nagor
بازسازی جهان اطراف با مغز مداد +عکس 0 480 nagor
مجری قلابی رادیو، حساب‌های بانکی را خالی می‌کند 0 445 nagor
لباس بازیگران در جشنواره فجر دردسرساز شد! 0 506 likeroid
بازدید آمانو از موزه جواهرات ملی ایران (+عکس) 0 469 likeroid
آزمایش دارویی خطرناک که در دنیا جنجال به پا کرد 0 437 likeroid
 پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به نامه رئیس‌جمهور 0 455 likeroid
لایک روید بازدید : 502 یکشنبه 21 آذر 1395 نظرات (0)

بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازی سازی مطرح DaXingXing برای گوشی ها و تبلت های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و تا به این لحظه بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از پرطرفدارترین ها به شمار می رود و توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را بر اساس هزاران رای به دست اورد. در بازی Arrow می بایست یک پیکان لغزنده را در هزارتویی متحرک کنترل کنید، فرقی هم نمی کند که این پیکان زنجیره ای از مربع ها باشد یا یک مار سبز و عظیم الجثه، مهم این است که بتوانید با یک انگشت حرکت آن را در هزارتو کنترل کنید تا به موانع برخوردی نداشته باشید! مثل تمام بازی های بی پایان، Arrow هم یک بازی رکوردی است و باید نهایت تلاشتان را برای ثبت بالاترین رکورد و تصاحب بیشترین الماس به کار بگیرید. با پیشروی در بازی و افزایش مجموع امتیازات به طول دم دراز پیکان شما هم افزوده می شود، بنابراین کنترل در Arrow لحظه به لحظه سخت تر خواهد شد! کنترل شخصیت ها در بازی به صورت جوی استیک صورت می پذیرد و باید با دقت و سرعت عمل بالای خود علاوه بر جمع آوری الماس ها، با تیروکمانی که در دست دارید به سمت دشمنان شلیک کنید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید!

لایک روید بازدید : 2824 شنبه 08 آبان 1395 نظرات (0)

همه ما می دانیم که تنظیم دیش بسیار وقت بر و گاهی اوقات اذیت کننده می باشد . اما از این پس نگران نباشید با این نرم افزار جدیدی که طراحی شده میتوانید براحتی و خیلی سریع دیش ماهواره منزلتان را به هرجهتی که مایلید تنظیم کنید این نرم افزار برای گوشیهای دارای سیستم عامل اندروید و آیفون طراحی شده برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب رجوع کنید

hadi بازدید : 588 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

پس از معرفی ورژن فصل ها با نام Angry Birds Seasons از مجموعه فوق محبوب پرندگان خشمگین، امروز قصد معرفی یکی دیگر از شاهکارهای کمپانی Rovio سازنده بازی های انگری بیردز را داریم که با نام Angry Birds Transformers منتشر شده و در مدت زمان کمی توانست طرفداران بسیاری را کسب نماید.گرافیک ۳ بعری زیبا و گیم پلی معتاد کننده از ویژگی های اصلی بازی است.اما موضوع از چه قرار است؟!

hadi بازدید : 447 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

BlueStacks بدون شک بهترین، کامل ترین و در عین حال پرطرفدار ترین نرم افزار ویندوز برای نصب و اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی در کامپیوتر و لپ تاپ می باشد.با استفاده از برنامه بلو استکس قادر خواهید بود در حین اجرای برنامه ها به راحتی و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین ویندوز و اندروید جا به جا شوید یا اصطلاحا سوئیچ کنید و یا آیکون برنامه های اندرویدی دلخواهتان را بر روی صفحه دستکتاپ کامپیوتر خود قرار دهید.

hadi بازدید : 625 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)

Russian Narde یا classic backgammon نام بازی تخته نرد جالب اندرویدی است که نسخه جدید آن به تازگی منتشر شده است.تخته نرد نام یک بازی قدیمی است که شاید تا به حال آن را تجربه کرده باشید! این بازی تا کنون برای سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز کامپیوتر منتشر شده است اما اگر تا کنون تجربه بازی کردن تخته نرد با گوشی اندرویدی خود را نداشته اید پیشنهاد می کنیم این بازی فکری را از دست ندهید.

hadi بازدید : 249 سه شنبه 27 بهمن 1394 نظرات (0)

اگر از هواداران بازی های به اصطلاح ساده ی معتاد کننده و یا چالشی باشید احتمالا با بازی aa اندروید آشنا هستید که به هیچ وجه دارا گرافیک نیست اما گیم پلی بسیار گیرای آن می تواند ساعت ها شما را با گوشی و تبلت اندرویدیتان سرگرم کند.این بازی با در همان بدو انتشار توانست جوایز ریز و درشت بسیاری را دشت کند و گیمرهای بسیاری را به سمت خود بکشاند.

hadi بازدید : 286 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

Angry Birds 2 یک بازی پازلی بسیار سرگرم کننده است که پس از مدت ها انتظار و در ادامه نسخه های جذاب اولیه خودش بالاخره منتشر شد. این بازی محصول کمپانی مشهور Rovio Entertainment است و هم اکنون در مارکت رسمی اندروید به صورت رایگان در حال عرضه می باشد و توانسته است نمره عالی ۴.۷ از ۵ را از کاربران کسب کند!

hadi بازدید : 402 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

 +مود نسخه ۵.۴.۰

پس از معرفی چندین نسخه از بازی پرطرفدار پرندگان خشمگین، امروز قصد معرفی یکی دیگر از بازی های این مجموعه محبوب با نام  Angry Birds Seasons را داریم.در این ورژن از بازی با تغییر فصل ها شاهد دگرگونی فضای بازی خواهید بود.شاید خیلی نیاز به توضیح نداشته باشد اما به این نکته اشاره می کنیم که در این سری نیز مانند سایر نسخه ها شما باید در نقش پرندگان به دنبال خوک هایی بگردید که تخم های شما را دزدیده و غارت نموده اند.هر یک از پرندگان موجود در بازی دارای ویژگی ها و توانایی های خاصی می باشد که شما می توانید با انتخاب هر یک امتیاز خود را بالا برده و به مراحل بالاتر صعود کنید.

hadi بازدید : 417 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

Crossy Road یک بازی ساده اما بسیار اعتیاد آور و زیباست. این بازی توسط شرکت بازی سازی چینی به نام یودو وان(Yodo1) ساخته شده و در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است. این شرکت معمولا بازی های فانتزی و کارتونی می سازند. بازی Crossy Road  یک پروژه موفق از این شرکت بازی سازی بوده و توانسته امتیاز حیرت انگیز ۴.۵ از ۵ را از کاربران اندرویدی دریافت کرده و در ژانر خودش یکی از بهترین بازی ها شناخته شود.

برخی از ویژگی های بازی Crossy Road :

– این بازی قابلیت اجرا بر روی تلویزیون های اندرویدی با صفحه های بزرگ را دارد.

– جمع آوری بیش از ۱۰۰ شخصیت هنری یکپارچه سازی شده

– رد شدن از ترافیک در سرزمین عجایب آبنبات با ربات اندروید

– عبور از جاده ، ریل قطار و رودخانه و مسیر بی پایان بازی

– ساده ، خالص و پیم پلی نو آورانه

– کاملا رایگان

 

* کاراکتر هایی که در بازی Crossy Road به دست آوردید را از دست ندهید *

– به تنظیمات بازی رفته و با اکانت گوگل پلی خود وارد بازی شده تا کاراکتر هایی که به دست آورده اید و امتیازات و دستاورد هایتان را ذخیره کنید

– بعد از وارد شدن ، رشدتان در اکانت گوگل پلی ذخیره خواهد شد

– برای به دست آوردن پیشرفت بازیتان به تنظیمات بازی رفته و روی Restore Game کلیک کنید تا تمام کاراکتر هایی که به دست آوردید برگردد.

hadi بازدید : 582 شنبه 17 بهمن 1394 نظرات (0)

جدیدترین نسخه Head Soccer – بازی پرطرفدار و مهیج فوتبال فانتزی “سرپرست فوتبال” برای اندروید

پس از معرفی بازی های فوتبالی و ورزشی نظیر Soccer Stars و Perfect Kick امروز قصد معرفی و انتشار جدیدترین نسخه از بازی Head Soccer را داریم که به ادعای سازندگانش یک بازی مهیج و دشوار می باشد که هر کسی می تواند آن را در کمتر از ۱ ثانیه آن را فرا بگیرد و خود را مدت ها به چالش بکشد! گرافیک بازی بسیار جذاب بوده و تاچ های کنترلی روان و خوش دست بسیار جلب توجه می کند که شما نیز می توانید مانند ۷۰ میلیون گیمر دیگر این بازی، خود را ساعت ها سرگرم آن سازید.

ویژگی های بازی Head Soccer اندروید :

– دارا بودن ۵ مد مختلف بازی Arcade, Tournament, Survial, League, Head Cup

– امکان بازی کردن به صورت آنلاین و مولتی پلیر از طریق Google Play Service

– دارا بودن بیش از ۵۴ آواتار و شخصیت متفاوت و فانتزی

– قابلیت به اشتراک گذاری امتیازات خود در فیسبوک

– گرافیک و گیم پلی مهیج + سازگار با اکثر گوشی ها و تبلت ها

hadi بازدید : 303 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)

بیش از ۵۰ میـلیــــون دانلود از گوگل پلی

اگر شما هم از گیمرهای قدیمی در پلتفرم های گوناگون باشید، با بازی بسیار پرطرفدار و زیبای سونیک آشنا هستید که ما امروز جدیدترین نسخه آن را برای سیستم عامل اندروید منتشر خواهیم کرد.این بازی که یکی از محبوب ترین بازی ها در سبک بازی های Runner یا دوندگی می باشد، توسط کمپانی بسیار قدیمی SEGA در مارکت اندروید منتشر شده و دارای امتیاز قابل قبول ۴.۵ از ۵ می باشد.

ویژگی های بازی Sonic Dash اندروید :

– بازی کردن در مکان های منحصربفرد مانند جنگل، دریا، کوهستان و غیره

– وجود انواع دستاوردها با امکان باز کردن شخصیت های جدید

– بدون نیاز به اتصال به اینترنت و کاملا آفلاین و رایــگان

– گرافیک ۳ بعدی + صداگذاری مهیج و شنیدنی بازی

تغییرات نسخه جدید :

* رفع برخی باگ ها و کرش ها در بعضی دستگاه های اندرویدی

* بهبود گرافیک و گیم پلی بازی

hadi بازدید : 424 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

Angry Birds Go! – بازی مهیج پرندگان خشمگین از نوع مسابقات ماشین سواری اندروید + فایل دیتا

آخرین ورژن انگری بردز گو برای اندروید

بی شک شما هم حداقل یکبار سری بازی های پرندگان خشمگین را تجربه کرده اید.امروز با معرفی نسخه ی جدید این بازی که در سبک بازی های مسابقه ای هیجانی می باشد در خدمت شما بزرگواران هستیم.در این بازی شما با پرندگان عصبانی وارد مسابقات رالی می شوید و اوج هیجان و لذت را تجربه خواه

ویژگی های بازی Angry Birds Go اندروید :

– امکان بازی کردن با شخصیت ها اعم از پرندگان و خوک های مختلف

– مسابقه دادن در جاده ها و محیط های متنوع و منحصر بفرد

– دارا بودن انواع توانایی ها برای اذیت کردن رقیبان در جاده!

– امکان ارتقا بخشیدن ماشین خود به صورت دلخواه

– گرافیک بالا با نمای سه بعدی خیره کننده

– گیم پلی بسیار بالا و صداگذاری مهیج و شنیدنی

تغییرات نسخه جدید :

* برطرف کردن یه سری مشکلات برای بهتر شدن، روان شدن و سریع تر شدن بازی

ید کرد.

رسول خورشیدی بازدید : 235 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)

بنا به درخواست شما کاربران عزیز پیرو قرارداد رسمی بازار با Inlogic Software نسخه‌ی کامل بازی Stick Freak در دستان شماست!

هیجان را در این بازی تجربه کنید!

به نظر شما کوتاه‌ترین راه بین دو نقطه چه اندازه است؟!

برای رسیدن به مقصد و عبور از کوه لازم است، خط‌های مستقیم را به اندازه‌ای مناسب بکشید. الماس و جواهرات را در سر راه خود جمع کنید و قفل قهرمان جدید را باز کنید. مراقب باشید تا خطوط را به اندازه‌ی مناسب بکشید تا قهرمان از کوه سقوط نکند.

hadi بازدید : 551 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)

Farming Simulator یکی از بهترین بازی ها در زمینه شبیه سازی کشاورزی برای سیستم عامل اندروید است.در این بازی بسیار جذاب یک مزرعه بزرگ در اختیار شما قرار می گیرد و شما باید همانند یک کشاورز ، با در اختیار داشتن ماشین ها و ابزارآلات کشاورزی به کارهایی نظیر کاشتن گندم و بذر و انواع دیگر محصولات ،برداشت محصولات با کامو

ویژگی های بازی  کشاورزی اندروید :

– امکان کاشت و برداشت انواع محصولات کشاورزی نظیر گندم،کلزا و…

– امکان فروش محصولات برداشت شده و کسب درآمد

– بهره مندی از ابزار و ماشین آلات پیشرفته

– دسته بندی کردن علوفه برای تغذیه دام

– بهره برداری از محصولات دامی مانند شیر گاو و…

– امکان بازی کردن با دوستان به صورت چند نفره از طریق بلوتوث یا wifi

– گرافیک سه بعدی بسیار خوب نسبت به حجم کم و گیم پلی جذاب

تغییرات نسخه جدید:

* اضافه شدن محصولات جدید فروشگاهی

* برطرف شدن مشکل اتصال وانت به مخزن

* بهبود عملکرد و رفع مشکلات

ا و دیگر وسایل ، رانندگی تراکتور و بسیاری از کارهای هیجان انگیز دیگر می پردازید.

hadi بازدید : 422 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

پس از معرفی بازی زیبای Contract Killer: Sniper به عنوان یکی از بازی های سبک تک تیراندازی اندروید، امروز قصد معرفی و ارائه ی یک بازی دیگر در این زمینه با نام Sniper 3D Assassin را داریم که با کسب امتیاز ۴.۵ از ۵ و جذب بیش از ۲۰ میلیون گیمر اندرویدی در سراسر دنیا، سر و صدایی را در این ژانر در بدو انتشار داشت!

ویژگی های بازی Sniper 3D Assassin اندروید :

– بازی کردن و تیر اندازی در محیط های زیبا و متنوع

– انواع سلاح های کشنده با امکان ارتقا آن ها

– کنترل سریع و راحت دید اسنایپر

– گرافیک اچ دی و ســه بعدی و صداگذاری مهیج

تغییرات ورژن جدید :

* اضافه شده سلاح ها و ویژگی های جدید

* رفع باگ ها و بهبود گرافیک و گیم پلی بازی

hadi بازدید : 276 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

یک بازی استراتژیک دیگر شبیه به Clash Of Clans

دارای بیش از ۷۰ میلیون بازیکن فعال

Empire: Four Kingdoms یک بازی استرتژیک و سرگرم کننده شبیه به بازی معروف Clash Of Clans می باشد، در این بازی باید با ساختن دیوار ها و قلعه های محکم از امراپراطوری و شهر خود محافظت کنید، ارتشی قدرتمند تعلیم دهید و آن ها برای فتح قلعه دیگر بازیکنان به بیرون بفرستید و در نتیجه اقتصاد امپراطوری خود را شکوفا نمایید.

hadi بازدید : 290 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

Clash of Clans (جنگ قبایل) نام یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید است که در مدت زمان کمی توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین گیمرهای اندرویدی بدست آورد و هم اکنون دارنده امتیاز خارق العاده ۴.۸ از ۵ در گوگل پلی است.در این بازی زیبای اندرویدی شما باید با استفاده از ابزاری که در اختیارتان قرار می گیرد دهکده خود را بسازید و آن را وسعت ببخشید.باید با استراتژی خود بر حملاتی که از دیگر قبایل علیه شما صورت می گیرد غلبه کنید و امپراطوری خود را از دست ندهید.

ویژگی های بازی Clash of Clans اندروید :

– امکان رقابت آنلاین با سایر بازیکنان و کسب امتیازات برای باز کردن آیتم های جدید

– ساخت دهکده ای مستحکم و جمع آوری سپاه برای نبرد با دشمن

– امکان سفارشی کردن قسمت های مختلف دهکده به صورت دلخواه

– امکان بازی کردن به صورت چند نفره با دوستان (مولتی پلیر)

– دفاع کردن از دهکده با تجهیزاتی نظیر بمب ، توپ ، خمپاره ،دژهای محکم ، دیوارها و غیره

– قابلیت بازکردن و خرید تجهیزات و ابزار گوناگون با کسب امتیاز در طول بازی

– دارا بودن مراحل مختلف و متنوع با آیتم ها و ویژگی های متفاوت در هر مرحله

– گرافیک اچ دی بالا و گیم پلی معتادکننده و جذاب

– صداگذاری و موسیقی متن مهیج و شنیدنی

 

hadi بازدید : 7204 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (1)

با امکان بازی به صورت چند نفره از طریق وایرلس + آموزش

شاید در اولین نگاه به عکس زیر با خود بگویید این بازی، یک بازی بچه گانه است که تنها حجم اینترنت شما را هدر می دهد! اما کافیست بدانید همین بازی صاحب امتیاز بالای ۴.۶ از ۵ در گوگل پلی بوده و تا کنون ۵۰ میلیون بار دانلود از سرتاسر دنیا داشته است.بازی به هیچ وجه گرافیکی نبوده و دارای تصاویری به اصطلاح پیکسلی می باشد (که البته این ویژگی، مشخصه و سبک اصلی بازی است) اما گیم پلی به شدت اعتیادآور می باشد!

ویژگی های بازی Minecraft – Pocket Edition اندروید :

– امکان ساخت انواع سازه های مختلف با قابلیت ارتقا

– داشتن انواع آیتم ها و ابزارهای مختلف از جمله بلوک و غیره

– امکان بازی به صورت گروهی با دوستان با وای فای (در ادامه آموزشی کوتاه برای این کار قرار دادیم)

تغییرات نسخه جدید :

* اضافه شدن ابزار جدید مانند boat و iron shovel

* افزوده شدن موجودات جدید مانند squid و bat

* اضافه شدن ماهی های جدید مثل raw fish، raw salmon، rufferfish و…

* رفع مشکل بیرون آمدن و کرش شدن در برخی دستگاه ها

hadi بازدید : 438 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (0)

نسخه اصلی + ورژن مود شده (نسخه ۱.۶۲.۱.۱)

امروز در خدمت شما بازدیدکنندگان عزیز هستیم با معرفی و ارائه ی یکی از بازی های بسیار پرطرفدار و البته اعتیادآور اندرویدی که احتمالا نام آن را پیش از این شنیده اید.بازی Candy Crush Saga با کسب امتیاز ۴.۵ از ۵ و داشتن بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود در گوگل پلی توانسته به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی در سبک پازل شناخته شود.جالب است بدانید این بازی در عین داشتن گرافیکی رنگارنگ و در نگاه اول کودکانه، سردمدار بازی های سبک Casual در اندروید است!

ویژکی های بازی Candy Crush Saga اندروید :

– دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده و رنگارنگ

– دارای مد آنلاین برای رقابت با سایر گیمرها در دنیا

– دارا بودن بیش از ۴۰۰ مرحله متفاوت و غیرتکراری

– دارا بودن انواع پاداش ها برای آسان تر کردن روند بازی

– اشتراک گذاری امتیازات خود با دوستان در فیسبوک

تغییرات نسخه جدید :

* افزوده شدن آیتم ها و مراحل جدید

* رفع برخی باگ ها و بهبود گرافیک

hadi بازدید : 433 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

نسخه اصلی + نسخه مود شده

بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود از گوگل پلی

Pou نام یک بازی بسیار جذاب اندرویدی است که با نصب این بازی بر روی گوشی یا تبلت خود می توانید خود را ساعت ها سرگرم کنید.شاید با مشاهده حجم کم و ظاهر این بازی شما فکر کنید این بازی کودکانه و ساده است اما کافیست بدانید همین بازی در مدت کمی پس از انتشار توانست ده ها میلیون کاربر اندرویدی را جذب خود کند.

ویژگی های بازی Pou اندروید :

– غذا دادن به پو و مواظبت از او

– با بازی های موجود در اتاق بازی پو را سرگرم کنید تا حوصله او سر نرود !

– اگر پو خسته شد او را به اتاق خوابش ببرید !

– انجام آزمایش هایی برای سلامتی او در آزمایشگاه

– جمع آوری سکه برای خرید لباس و کلاه و انواع وسایل بازی برای پو

– توانایی پو در گوش دادن به صحبت های شما و جواب دادن به آنها !

– امکان سفارشی سازی محیط هر اتاق برای تنوع بیشتر

– باز کردن آیتم ها و دستاوردهای جدید در بازی

– مشاهده دوستان و بازی کردن با آن ها

-پشتیبانی از زبان های انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی  لهستانی ، پرتغالی ، ایتالیایی، کاتالان ، آلمانی ، هلندی ، دانمارکی و بسیاری دیگر از زبان های زنده دنیا

تغییرات جدید در بازی پو :

* اضافه شدن غذاهای جدید !

* اضافه شدن لباس ها و کلاه های جدید

* افزوده شدن ویژگی ها و آیتم ها جدید

* رفع باگ های جزئی و بهبود گرافیک

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 25,329
  • بازدید کلی : 634,458
  • کدهای اختصاصی
    به لایک روید در گوگل امتیاز بدید